Kaverin äitiä saunassa

Macky

Tämä tarina pohjautuu tositapahtumiin eli on osittain totta. Kerron kun ns. fantasia osuus alkaa.

Olen 17 vuotias nuorukainen ja olin eräänä iltana pelaamassa jääkiekkoa eräässä hienossa jäähallissa. Sinne olin päätynyt kaverini pyynnöstä, kun hänen isänsä firma pelasi ottelua toista firmaa vastaan. Ottelun jälkeen oli varattu aitio jossa oli sauna joukkueen käyttöön. Menimme saunaan johon mahtui noin 15 henkilöä kerralla. Osa jäi juttelemaan ja puhumaan aition puolelle. Tapahtumassa oli mukana myös kaverini äiti, joka on noin 35-40 vuotias hyvännkäköinen blondi.Häntä kutsuttiin Lissuksi(keksitty nimi). Olen usein haaveilut hänestä ja hän vieraileekin fantasioissani säännöliisesti.

Tulin saunasta ulos pyyhe lanteilla ja huomasin, että hänkin oli saapunut aitioon ja jutteli jo iloisesti muiden kanssa. Kävin siinä tervehtimässä ja kun olin lähdössä takaisin saunaan ja olin alasti pukuhuoneessa hän tuli sinne ja sanoi tulevansa myös saunaan. Aloin miettimään mitä muut miehet sanovat kun Lissu menee saunaan. Hän itse ei ilmeisesti ajatellut siinä olevan mitään ihmeellistä, hän kun on aika sellainen iloinen ja vähän sinisilmäinen nainen. Menin siinä hänen kanssaan suihkuun, joka ei ollut niin erikoista(ainakaan hänen mielestään) sillä olin tuntenut hänet koko ikäni. Katsoin sivusilmällä kun Lissu pesi vartaloaan. Hän oli melko normaali hyvä kroppainen nainen. Hoikka, litteä vatsa, söpöt pienet tissit, hyvä peppu ja ehkä hieman isot tiukat pakarat. Näin nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa Lissun alasti ja silmäni nauliutuivat hänen siistiksi ajeltuun alapäähänsä jossa oli vain ohut karvoitus. Menis saunaan, jossa oli 7-8 miestä. Lissu tuli heti perässäni ja kaikki hiljenivät ja katsoivat häntä. Hän vain hymyili ja tervehti kaikkia ja tuli istumaan viereeni. Tilanne oli meille miehille vähän kiusallinen ja monet peittelivät seisovia kyrpiänsä. Lissu hieroi itseänsä j ase taisi olla liikaa muutamalle sillä neljä poistui nopeasti saunasta ja pian sen jälkeen lähti kaksi muuta. Saunassa oli enää minä, Lissu ja kaksi miestä. Lissu lähti hakemaan vettä, ja miehet alkoivat kosketella mulkkujansa. "aika pakkaus toi Mikan vaimo""Tulikohan se tahallaa meitä kiusaamaan?" Samassa Lissu tuli takaisin. Hän nousi lauteelle, kumartui katsomaan ikkunasta, josta näki halliin. Hän pyllisti kahta miestä kohti ja tämä oli liikaa, heidän kypänsä nousivat ja lähtivät puolijuoksua ulos. Nyt jäljellä oli enää minä ja Lissu. Tähän loppuu siis tositapahtumat, tämän jälkeen juttelimme vain ja saunoimme ja lähdime pois, jatkanko siis fantasia osuuteen?

5

36720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DiNA

      Tää alku oli hyvä halusin kuulla sen fantasia osuden

      • jaktaihmeessa

        Loppuun asti!


    • Kauhee

      Älä fantasio lisää

    • Lisäääää!!!

      No kyllä varmana jatkat.. :)

    • joo

      totta helvetissä jatkat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe