Saako ex mieheni puhelu ja viestitietojani selville? Siis mihin numeroon laitan viestejä tai soitan...olemme siis eronneet ja mieheni lupasi maksaa kuitenkin minun ja tyttärieni laskut. Lasku tulee yhteisen firman nimellä.Tulee siis yksi lasku jossa näkyy kaikkien meidän laskutiedot erikseen ja puhuttu puheaika ja tekstiviestien määrä. Niillä ei väliä mutta en halua että saa kysymällä selville minne soittelen tai viestittelen.
puhelutietojen saaminen
4
1916
Vastaukset
- eukkopaha
Liittymä lienee firman nimissä? Miksi ihmeessä äksäsi pitäisi maksaa sinun puhelusi. Lapsen puhelut on vähän eri juttu. Hanki itsellesi oma liittymä, jolla asioit omat henkilökohtaiset asiasi!
- dnaaa
No juu niin lienee...pointti ei ollutkaan siinä että kuka maksaa ja mitä vaan siinä että saako hän minun puhelu- ja tekstiviestejä selville. Maksan kuule lapsistani lähes kaiken muun joten en vastaan pistä jos puhelinlaskun sentään suostuu maksamaan...
- eläköönonni
Inhottavat, irstaat ja härskit viestisi ovat luettavissa spyshopista saatavilla ohjelmilla. Onnea!
- Anonyymi
Tottakai saa jos hänellä on oikeus hallinoida liittymää ja varsinkin jos nimeäsi ei edes ole liittymällä käyttäjänä. JOs on käyttäjänä laskulla nimesi , niin silloin ei saa jos olisi kyse yksityis liittymästä JOs liittmän omistaa yritys ja mies on nimenkirjoitus oikeudllinen saa. Mikä on tuo ohjelma jolla tuossa tapauksessa voi lukea .Minäkin haluaisin saada selville ex mieheni numeron yhden numeron johon hän soittele
Saan sen tilaamalla täydellisen puhelun erittelyn kun liittymä on minun nimissä ja käyttäjänä olen minä puhelimessa ja laskukin tulee mulle. Eli näitä röykeitä ihmisiä riittää . En näe lapsia jos en pidä liittymää nimissä ja muita uhkauksia tulee. Puhelin ja vakuutusyhtiöt ovat sairaita kun ne ei anna puheliliittymää tai vakuutusta ihmiselle jolla luottomerkintä. Autoakaan ei pysty sellainen ihminen pitämään jolla luottomerkinta kun ei saa liikennevakuutusta vakuutusyhtiöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244212Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.42906PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 107679
- 135657