Mulla on pitkävartiset maihinnousukenkä tyyppiset nahkakengät. Ne voi lankata tai rasvata. Toisinaan mä sidon niiden nauhat oikein tiukalle. Ja toisinaan mä jätän ne löysälle. Mulla on myös vedenpitävästä coretex jäljitelmästä tehdyt turvapinnoitetut ajokengät.
Mitä materiaaleja te suositte ajokengissä.
Ajokenkien materiaali
valinnat
3
139
Vastaukset 3
- eivittumikä
vajakki
- Mika222222222
Nahkasaapas on minusta paras. Itse käytän nykyisin touring ajokenkää siis nahkasaapas, jossa on tarroilla avattava varsi ja tasainen pohja. Ne on kalvotetut, mutta eivät pidä vettä kovin kauan. Olen harkinnut seuraavaksi ihan perus bootsien ostamista (morat tai jotain), mitä voi käyttää muuallakin.
Ajokengässä tulisi olla hyvä nilkkatuki.
Kengän varsi ei saisi olla "löysä". Jos se on löysä se on kuin mikä tahansa saapas.
Kun lippaat niin enskasaapas on paras suoja jaloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901409
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde71840- 47831
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67766- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158705- 20679
- 53618
- 51612
- 47611