Hei olen 18v jätkä ja etsin peliseuraa Esoon ( Elders Scrolls Online ), minulla on siinä oma Guild johon etsisin myös väkeä, Brotherhood Of Finns. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä joko laittamalla viesti täällä tai psn: lewitzy.
Ja mikki olisi hyvä olla ja ei alle 15v porukkaa.
PS4 Seuraa Esoon
lewitzy
6
51
Vastaukset
- iemeli
Morjesta. ESOa mulla ei oo kyllä mutta kysympä vaan että mahtaako sulla olla bf4? Ite etin bf4 ps4 kavereita. Ja jos iällä on väliä nii ite oon 23v.
- iemeli
Nii ja kyllä mut voi siltikin lisätä kaverin psn.ään eep11
- lewitzy
Juu kyllä multa BF4 löytyy pelailen sitä kyllä hieman harvemmin nykyään, mutta voin kyllä lisätä sut.
- iemeli
Jess hyvä!
- iemeli
Et muute tainnu lisää mua :D?
- lewitzy
Juu oli hieman kiire eilen en edes ehtinyt pelaamaan, lisään tänään kun pääsen kotia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223182- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622744Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394