Hei !
Olen lähdössä lomalle ja pitäisi viedä koirani hoitoon jonnekkin sillä lähituttavat eivät pysty/kerkeä huolehtimaan sillä ajankohtaa.
Olen saanut ystäviltäni suosituksia mutta kertoisitteko omia kokemuksianne ja paikkoja joitai suosittelisitte? Plussia/miinuksia?
Hyviä koiranhoitopaikkoja Seinäjoella?
1
75
Vastaukset
- Sakemannii
Itse vein pari kuukautta sitte viideksi päivää sakemannini hoitoon Kiikun Koirahoitolaan, sijaitsee Nurmossa.
Narttuni on hyvin sopeutuva ja ystävällinen koira, ollut hoidossa muuallakin, mutta tämä paikka taisi olla viimeinen kerta.
Vähän hämärä maku jäi suuhun, pihatarhat olivat kaivettu kuopille, häkkien verkot kuluneita/ruosteessa ja sisätilatkin huomattavasti kuluneet.
Olihan tuo edullinen paikka ja vähän pilkkahintaan, mutta eipä tuolla hintaa tainnutkaan saada muuta kuin säännöllisesti ruuan ja kerran päivään ehkä tunnin lenkityksen.. Koiran kun hain kotiini niin käytöksestä kyllä näkyi ettei liikuntaa ollut saatu tarpeeksi tai sitten jotain muuta oli tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801738
- 921598
- 691559
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6965- 80948
- 68881
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808