Hei !
Olen lähdössä lomalle ja pitäisi viedä koirani hoitoon jonnekkin sillä lähituttavat eivät pysty/kerkeä huolehtimaan sillä ajankohtaa.
Olen saanut ystäviltäni suosituksia mutta kertoisitteko omia kokemuksianne ja paikkoja joitai suosittelisitte? Plussia/miinuksia?
Hyviä koiranhoitopaikkoja Seinäjoella?
1
113
Vastaukset 1
- Sakemannii
Itse vein pari kuukautta sitte viideksi päivää sakemannini hoitoon Kiikun Koirahoitolaan, sijaitsee Nurmossa.
Narttuni on hyvin sopeutuva ja ystävällinen koira, ollut hoidossa muuallakin, mutta tämä paikka taisi olla viimeinen kerta.
Vähän hämärä maku jäi suuhun, pihatarhat olivat kaivettu kuopille, häkkien verkot kuluneita/ruosteessa ja sisätilatkin huomattavasti kuluneet.
Olihan tuo edullinen paikka ja vähän pilkkahintaan, mutta eipä tuolla hintaa tainnutkaan saada muuta kuin säännöllisesti ruuan ja kerran päivään ehkä tunnin lenkityksen.. Koiran kun hain kotiini niin käytöksestä kyllä näkyi ettei liikuntaa ollut saatu tarpeeksi tai sitten jotain muuta oli tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510