World Travel Awards on valinnut Pietarin vuoden parhaaksi eurooppalaiseksi matkakohteeksi. Ammattilaisraadin vuosittain jakama tunnustus osui Pietariin ensimmäistä kertaa. -> http://pietari.info/uutiset/pietari-valittiin-vuoden-parhaaksi-eurooppalaiseksi-matkakohteeksi/
Pietarista vuoden matkakohde Euroopassa
Thesarus
3
141
Vastaukset
- IG0rix
St.Petersburg on ykkönen kaikessa !
- sankarikaupunki
Todella upea kaupunki - kiva, että se on myös näin noteerattu!! Onnittelut Pietari!!
- SmartPost
Leningrad oli paljon upeampi 60-luvun Suomen valtion virkamiehen matkoilla. Eläköön kansojen välinen ystävyys ja avun anto. Nyt olen pettynyt lännen suhtautumiseen Venäjään. No, onneksi Volodja palauttaa järjestyksen ja laittaa kuriin lännen aikeet. Uraa, uraa, uraa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890