En kestä mun vanhempia.

13vtyttöjonkapääräjähtää

Alotetaan siitä, että mun äiti mun just sellanen persoona jonka pelkkä olemus välillä ärsyttää mua. Ajattelen aina, että "V*ttu mikä hölmö". Se on sellanen hölmö, ärsyttävän lapsellinen ja esittää aina välillä jotain. Sit mun iskän logiikka on ihan hiton outoo. Se saa raivarin, jos se on huolissaan ja se on pelottava kun se on oikeesti vihanen. Mun vanhemmat ei ikinä auta mua ongelmissa. Viimeks sanoin " En voi tehä matikan läksyi, kun kukaan ei kerro mitä tuli läksyks" sit ne sano " Voi, voi. Ansaitset jäädä koulun jälkee tekee niitä ja kävele 5km kotii eikä me tulla hakee"(meen aina bussilla kouluun). Olin sillee jaa kiva ja nykyään en ees pysty puhuu niille mun ongelmista tai muutenkaan en pysty luottaa niihin. Ne on niin monesti käsittäny mut väärin ja luulee aina et valehtelen. Musta tuntuu et kärsin yhessä vaiheessa masennuksestakin tän takia, mutta koska oon aika positiivinen ja unohan kaikki tollaset hetkessä niin aika lievää se oli. Oon niin monesti itkeny mun vanhempien takii. Itkin tänää 2h kun mua ärsytti ja harmitti niin paljon. Ymmärrän et oon teini ja on murrosikä ja kaikki muu paska ja tää aika on monele vaikeinta aikaa koko elämässä, mutta tuntuu että haluisin vaa karata, kun en jaksa enään mitään. Mulla on muutenkin jo jokapäiväsiä ongelmia esim. en nuku tarpeeks, syön huonosti, en hoida aina hygieniaani, oon laiska, koulussa ongelmia, ulkonäköpaineita, kaverit ja mitä vielä... Miks elämän pitää olla niin vaikeeta? Oon muutenkin aila rento enkä jaksa koko ajan lässytystä joka ikisestä maailman asiasta mitä pitäis tehä, vaikka mun vanhemmat ei tunnu ikinä saavan mitään aikaan(ainakaan mitää hyvää) ja silti ne aina valittaa.

Kiitos kun sain purkaa oloani ja anteeks, jos on kirjotusvirheitä.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiMies16

      Ymmärrän. Se on väärin, että vanhempasi eivät kuuntele ongelmiasi ja eivät halua auttaa. Sä tarvitset jonkun johon voit purkaa paineitasi ja avautua hänelle. Joku jolle voit puhua. Minä käyn täällä aktiivisesti joten tarpeen tullen voit puhua minulle, kyllä minä kuuntelen.

    • 12veeeded

      Mäki oon itkeny tänää 2h ainaki ku pitää ehkä lopettaa mun lempi harrastus koska isi ei suostu maksaa. Ja kysy(en tiedä kysykö tosissaan) tänään että muutetaanko Jyväskylään ja syy oli että koska siellä ei oo mitään. Mutta kyllä selviit.Jos joku kaveri johon voit luottaa niin puhu sille ja kirjoita asioita paperille, se oikeesti auttaa. Ja jos sulla on kik tai snäpcatti niin voit tulla mulle juttelee.

      • SuomiMies16

        Muistutan kaikille. Minä olen henkilö jolle voitte huoletta avautua.


      • SuomiMies16

        Ja jos ei muuta nii voin tarjota patukkaa lohdutukseksi ;)


      • SuomiMies16

        Ja taas joku apina on varastanut nimikkeeni. En kirjoittanut äskeistä


      • Noin, nyt kukaan idiootti ei pysty kirjoittelee nimikkeelläni. Ja se on tosi noloo kun käyttää toisen nimikettä!


    • eihätää

      Koulussa on usein kuraattori, jolle voi puhua just tollasista asioista. Jos ei sinne haluu mennä, nii on kaikenlaisia nuorten numeroita, niihin voi soitella ja ne kyllä ymmärtää ja antaa vinkkejä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1230
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      967
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      890
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      787
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe