Minkä ikäinen teidän mielestä on teini? Ja kaikkki vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NYT KAIKKI LUKEE!
19
432
Vastaukset
- Justjajustteini
13v
- neuvokasta
teini on 13-19-vuotias. eli teiniys alkaa, kun täyttää 13 ja päättyy kun täyttää 20.
- Munmielipide
12-17
- koskajoo
13-19, koska englanniksi ne päättyy -teen, joka on suomeks teini.
- zzzzzzzzz
Samaa mieltä.
- Niksuttaja
Teini voi olla minkä ikäinen vain, vaikka 30-vuotias aikuinenkin jos käyttäytyy tarpeeksi älykääpiösti. Ikä paperilla ja henkinen ikä ei aina kulje yksiin.
- hwh4
kaikki alle 25 - vuotiaat.
- Poikaaa16
Khyl se on 13-19v
- gubbeeeeeeeeee
Aivan, sana tulee enkusta, thirTEEEN-nineTEEN.
13v -> "pikkuteini" -en millään pysty itse ottamaan vakavasti ketään ketä sanoo tässä iässä olevansa todellisesti teini
15~16v -> teini
18v -> "nuori aikuinen"
23v -> aikuinen- XDDDD
meillä ainakin teinil tarkotetaan 14-17 vuotiait äläkääpiöit jotka on vaa pahanteossa 24/7
- adfdfafda
13 thirTEEN, 14 fourTEEN, 15 fifTEEN, 16 sixTEEN, 17, sevenTEEN, 18 eighTEEN, 19 nineTEEN,
- pikkuteini13v
13-19
- joo-oh
No siis, näin virallisestiha teinejä on 13-19 vuotiaat mutta itel on jo kasvupyrähys yms menny ja oon 12 ni tuntuu turhauttavalta ku mua sanotaa lapseksi xd
- Kullanmurut
Kasvupyrähdys ei tarkoita sitä että olet teini. Lapsonenhan sinä vielä olet.
- Quiiiqqa
12-19v? Riippuu kans tosi paljon ihmisestä...
- 40vkroisos
25 vuotiaaksi asti.
ylimielinen ja tyhmä. - Eräät
Eivät koskaan kasva aikuisiksi. Ikä on vain numero....
- deded
15 ja alle on teinejä mun mielestä. 15-17 nuoria alaikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain20211426Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13310868Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2346232Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1885045Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313496- 1723485
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402333Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3031886Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov91734Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161644