Minkä ikäinen teidän mielestä on teini? Ja kaikkki vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NYT KAIKKI LUKEE!
19
446
Vastaukset
- Justjajustteini
13v
- neuvokasta
teini on 13-19-vuotias. eli teiniys alkaa, kun täyttää 13 ja päättyy kun täyttää 20.
- Munmielipide
12-17
- koskajoo
13-19, koska englanniksi ne päättyy -teen, joka on suomeks teini.
- zzzzzzzzz
Samaa mieltä.
- Niksuttaja
Teini voi olla minkä ikäinen vain, vaikka 30-vuotias aikuinenkin jos käyttäytyy tarpeeksi älykääpiösti. Ikä paperilla ja henkinen ikä ei aina kulje yksiin.
- hwh4
kaikki alle 25 - vuotiaat.
- Poikaaa16
Khyl se on 13-19v
- gubbeeeeeeeeee
Aivan, sana tulee enkusta, thirTEEEN-nineTEEN.
13v -> "pikkuteini" -en millään pysty itse ottamaan vakavasti ketään ketä sanoo tässä iässä olevansa todellisesti teini
15~16v -> teini
18v -> "nuori aikuinen"
23v -> aikuinen- XDDDD
meillä ainakin teinil tarkotetaan 14-17 vuotiait äläkääpiöit jotka on vaa pahanteossa 24/7
- adfdfafda
13 thirTEEN, 14 fourTEEN, 15 fifTEEN, 16 sixTEEN, 17, sevenTEEN, 18 eighTEEN, 19 nineTEEN,
- pikkuteini13v
13-19
- joo-oh
No siis, näin virallisestiha teinejä on 13-19 vuotiaat mutta itel on jo kasvupyrähys yms menny ja oon 12 ni tuntuu turhauttavalta ku mua sanotaa lapseksi xd
- Kullanmurut
Kasvupyrähdys ei tarkoita sitä että olet teini. Lapsonenhan sinä vielä olet.
- Quiiiqqa
12-19v? Riippuu kans tosi paljon ihmisestä...
- 40vkroisos
25 vuotiaaksi asti.
ylimielinen ja tyhmä. - Eräät
Eivät koskaan kasva aikuisiksi. Ikä on vain numero....
- deded
15 ja alle on teinejä mun mielestä. 15-17 nuoria alaikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745