Minkä ikäinen teidän mielestä on teini? Ja kaikkki vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NYT KAIKKI LUKEE!
19
425
Vastaukset
- Justjajustteini
13v
- neuvokasta
teini on 13-19-vuotias. eli teiniys alkaa, kun täyttää 13 ja päättyy kun täyttää 20.
- Munmielipide
12-17
- koskajoo
13-19, koska englanniksi ne päättyy -teen, joka on suomeks teini.
- zzzzzzzzz
Samaa mieltä.
- Niksuttaja
Teini voi olla minkä ikäinen vain, vaikka 30-vuotias aikuinenkin jos käyttäytyy tarpeeksi älykääpiösti. Ikä paperilla ja henkinen ikä ei aina kulje yksiin.
- hwh4
kaikki alle 25 - vuotiaat.
- Poikaaa16
Khyl se on 13-19v
- gubbeeeeeeeeee
Aivan, sana tulee enkusta, thirTEEEN-nineTEEN.
13v -> "pikkuteini" -en millään pysty itse ottamaan vakavasti ketään ketä sanoo tässä iässä olevansa todellisesti teini
15~16v -> teini
18v -> "nuori aikuinen"
23v -> aikuinen- XDDDD
meillä ainakin teinil tarkotetaan 14-17 vuotiait äläkääpiöit jotka on vaa pahanteossa 24/7
- adfdfafda
13 thirTEEN, 14 fourTEEN, 15 fifTEEN, 16 sixTEEN, 17, sevenTEEN, 18 eighTEEN, 19 nineTEEN,
- pikkuteini13v
13-19
- joo-oh
No siis, näin virallisestiha teinejä on 13-19 vuotiaat mutta itel on jo kasvupyrähys yms menny ja oon 12 ni tuntuu turhauttavalta ku mua sanotaa lapseksi xd
- Kullanmurut
Kasvupyrähdys ei tarkoita sitä että olet teini. Lapsonenhan sinä vielä olet.
- Quiiiqqa
12-19v? Riippuu kans tosi paljon ihmisestä...
- 40vkroisos
25 vuotiaaksi asti.
ylimielinen ja tyhmä. - Eräät
Eivät koskaan kasva aikuisiksi. Ikä on vain numero....
- deded
15 ja alle on teinejä mun mielestä. 15-17 nuoria alaikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22820995Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964204Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu772911Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv512183Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1981828Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891632Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1361567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731561Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691499Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151393