Minkä ikäinen teidän mielestä on teini? Ja kaikkki vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vastaukset 19
- Justjajustteini
13v
- neuvokasta
teini on 13-19-vuotias. eli teiniys alkaa, kun täyttää 13 ja päättyy kun täyttää 20.
- Munmielipide
12-17
- koskajoo
13-19, koska englanniksi ne päättyy -teen, joka on suomeks teini.
- zzzzzzzzz
Samaa mieltä.
- Niksuttaja
Teini voi olla minkä ikäinen vain, vaikka 30-vuotias aikuinenkin jos käyttäytyy tarpeeksi älykääpiösti. Ikä paperilla ja henkinen ikä ei aina kulje yksiin.
- hwh4
kaikki alle 25 - vuotiaat.
- Poikaaa16
Khyl se on 13-19v
- gubbeeeeeeeeee
Aivan, sana tulee enkusta, thirTEEEN-nineTEEN.
13v -> "pikkuteini" -en millään pysty itse ottamaan vakavasti ketään ketä sanoo tässä iässä olevansa todellisesti teini
15~16v -> teini
18v -> "nuori aikuinen"
23v -> aikuinen- XDDDD
meillä ainakin teinil tarkotetaan 14-17 vuotiait äläkääpiöit jotka on vaa pahanteossa 24/7
- adfdfafda
13 thirTEEN, 14 fourTEEN, 15 fifTEEN, 16 sixTEEN, 17, sevenTEEN, 18 eighTEEN, 19 nineTEEN,
- pikkuteini13v
13-19
- joo-oh
No siis, näin virallisestiha teinejä on 13-19 vuotiaat mutta itel on jo kasvupyrähys yms menny ja oon 12 ni tuntuu turhauttavalta ku mua sanotaa lapseksi xd
- Kullanmurut
Kasvupyrähdys ei tarkoita sitä että olet teini. Lapsonenhan sinä vielä olet.
- Quiiiqqa
12-19v? Riippuu kans tosi paljon ihmisestä...
- 40vkroisos
25 vuotiaaksi asti.
ylimielinen ja tyhmä. - Eräät
Eivät koskaan kasva aikuisiksi. Ikä on vain numero....
- deded
15 ja alle on teinejä mun mielestä. 15-17 nuoria alaikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa134880- 97814
- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672