olis tos 3 kpl jotain ihme koodeja...
habbo-arpa kuka tarvii?
23
1383
Vastaukset
- masa
mä tarviin
- :)))
Haluisikko antaa mulle? Käyn habbos usein nii tulis tarpeeseen..
- kekkis
EE HELE TEIJÄ LASTEN KANS.. GAMAA GAMAA LELZLLGLRLGRELGRLGL .. tunkekaa ne virtuaali kamat perseesee ni tiiätte ettei raha kasva puissa..
- lissu
mie tarvisin niit habbo arpoja ku en saa niit mistää en ees tiiä mis niit myyä mun habbo ukkelin nimi on -elizaveta-
- mimmu-92
pliis..mä voin ottaa vastaan sellasen koodin..hi,hi
- Lauruskainen
Mä tarviin oikeesti!!!!
- minnu-92
sä tarviit vaan sen takiin ku oot kerjäläinen.. ku pyyät multakin kamaa ( kerjäät)
- vilunen
moi sulla lukee netissä että annat habbbo arpoja =) ja koodeja =) joten voitko antaa niitä mulle? jos voit nii kirjotele. t:vilunen
- mimmu-92
miks kaikki haluu niitä arpoja vaan sen takii, ku ne saa ilmaseks eikä tarvii maksaa niistä...älkää olko noin typeriä,että uskoisitte, et se antais oikeesti niitä loodeja...x)
- Habbo girl
Mä haluisin arvan
- lumiukko
Nopeat syövät hitaat eivät...
sfsy76d7
hb1satku
ucdbfpcf - lumiukko
...piti vielä mainita että mäkitorpasta saa noita arpoja...
- .:yks.vaan:.
Mä voin ottaa jos sulla on vielä!!
- jp123
mä opetan haksaa jos annat sen mulleee!!
- tiedän kaks hakkerii
mä tiedän kaks hakkerii eka on jost saa kolei ja toinen on kama koodi..
- ANSI1241523
anna täne heti! olletko huijari! T: ANSI
- pena2001
en ole.
tule kyläilemään mun penan luolaan - tietämätön :O
pena2001 kirjoitti:
en ole.
tule kyläilemään mun penan luolaanpyyä mut kamuks tääl suomi 24:ses koska en tiiä mist voi ettii kamui täält xD
anna mulle kans ne!! >:O haluun! :::DD
- 0000000000pppppp
Soittakaa numeroon: 0700 02515 (habbon oma numero). Sitten kun se kysyy sitä koodia niin laittakaa siihen: 07481410 niin saatte noin 2 tunnin sisällä 50 ilmaista habbo- kolikkoa! Jos ei toimi niin kannattaa kokeilla uudestaan.
- HuijarinPaljastaja
Hyvä yritys. Jos tolla tavalla tilaa, niin puhelu maksaa puhelun normaalihinnan lisäksi 2,46 euroa eikä siitä saa mitään, vaan 15 kolikkoa menee kilokole13-nimiselle hahmolle.
- olenoikeessas
ei hä peelo peelo homot kaiki homot toi on peelo
- idiootinvastaisnen
olenoikeessas toi aihe on aloitettu 2004 -.- Opettele lukemaan ennenkuin alat valittelemaan.. nuo koodit toimivat joskus 2004...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574