Oon käyttäny koko yläasteen ( nyt 9lk) vaa hupparii ja farkkui, mut haluisin ehkä vaihtaa tyyliä nii et alan käyttää kauluspaitoi hupparin sijaan. Mitä mieltä ootte tytöist jokka pukeutuu kauluspaitoihi? Mua häirittee kans ku hiukset on kokoaja eessä koska mul on napaa asti luonnostaa vähä kiharat hiukset ja lievä sivujakaus (melkei keskel)ja käytän kotona hiuspantaa mut koulus oon aina auki ni mietin uskaltaisko alkaa käyttää pantaa koulussaki ja muutenki pitää kii vaik leteillä?
kauluspaitaiset tytöt
tyylimuutos
4
<50
Vastaukset
- Hyvähyvä
Poninhäntä on poikaa. Siitä on niin kiva välillä nykiä.
- 16vboyy
Kauluspaita on just tytöl parempi ku huppari, tykkään tytöist jokka pukeutuu vähä hienommi arkenaki eikä vaan juhlii :) Pantoi käyttävät tytöt on söpöi laita rohkeesti vaa vaikket oiska tottunu käyttää koulus!
- ahkaulustytyt
Kauluspaidat on hot jossei oo rintsikoide lisäks muuta alla ja ei pidä nappei ylös asti kii vaa vähä enemmä auki ;)
- 435234523
Aaaa kauluspaita ja farkut = 6/5.
Kuuminta mitä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683