Aloituksen idea: De-meter
Vanhojen puolueiden mepeille annettiin tehtäväksi hankkia halpaa työ-voimaa.
Koska ylempänä oli päätetty erityisen vapaa työ-voiman liikkuvuus Euroopassa.
Siksi annettiin kepulle ja persuille vapaat kädet.
Noille eniten silmiin Kustavilaisille kalastajille.
Naurettaville selittelijöille.
Joutua kannattajineen naurettaviksi.
H.
Kammottava skenaario
15
<50
Vastaukset
Ei muuta kuin toivotaan, että sinäkin elät niin kauan ettei Suomessa ole yhtään ainoaa silmiin kustavaa maalaista harmia tuottamassa ja selittelemässä.
Voitte ottaa kohteeksi jonkin toisen ihmisryhmän jota mollata suut silmät täyteen.- de-meter
Jaa. Minunkos piikkiin sinä nyt omat vatulointisi laitat, hunksi.
Minä en koskaan ole väheksynyt alkutuotantoa. Se on meille välttämätön jo maan omavaraisuuden vuoksi. Olen myös sivusta seurannut viljelijöiden ahdinkoa EU:n kyykytyksessä. Moniosaaja siinä hommassa pitää olla, kaikki kunnioitus heille ja myös viljelijöiden puolisoille, joista monet tekevät työtä yhteisen yrityksen eteen palkatta ja saavat sitten lopulta sen "palkan", minimieläkkeen...Ahvenanmaako nyt *Hunkszá häiritsee - etuineen.
Se,että tällä eurooppalaisella työmaalla varsin monet tekevät halvemmalla työnsä, johtuu kunkin maan sos.politiikasta, eli yritysten velvoitteet ovat pienempiä kuin meillä, ym. ym. Jos harmaa talous olisi pois ja kaikki maksaisivat veronsa, kuin me täällä, talousongelmat olisivat poissa ja pakolaisistakin olisi vara huolehtia, eikö
de-meterin
kanssa samaa mieltä meidän maalaisten jaksamisesta ja tärkeydestä
Vai mepit oikein huseeraavat työvoiman värvääjinäkawe kirjoitti:
Ahvenanmaako nyt *Hunkszá häiritsee - etuineen.
Se,että tällä eurooppalaisella työmaalla varsin monet tekevät halvemmalla työnsä, johtuu kunkin maan sos.politiikasta, eli yritysten velvoitteet ovat pienempiä kuin meillä, ym. ym. Jos harmaa talous olisi pois ja kaikki maksaisivat veronsa, kuin me täällä, talousongelmat olisivat poissa ja pakolaisistakin olisi vara huolehtia, eikö
de-meterin
Vai mepit oikein huseeraavat työvoiman värvääjinä"kawe"
Ei ku en halua kirjoittaa rumia sanoja.
Siksi kirjoitin Kustavista.
Viitaten samalla herkkä-uskoisiin äänten-kalastajiin.
H."de-meter"
Ei tieteskää tollee.
Kaukaa pitää hakea, jos haluaa löytyy suloisempaa kuin mitä maalais-talon
emäntä on.
Sinun aprikointisi nosti aloituksen idean mieleeni.
Miksi yht'äkkiä kansa lähtee liikkeelle yht'aikaa?
Ja miksi valtiot ovat yhtä pikaisesti muuttaneet mieltään.
"Jos päätät kääntää takkisi, voi olla että et näe enää mitään"
H.- poplarikummaritpipo
Älä puhu enää takista ellei se ole ylisuuri poplari jonka sisään piiloutua. Nykysanassa kannattaa puhua hupparin väärinkääntämisestä jolloin niskahuppu tulee eteen ja vedetyksi suoraan naamalle. Silloin ei näe mitään.
poplarikummaritpipo kirjoitti:
Älä puhu enää takista ellei se ole ylisuuri poplari jonka sisään piiloutua. Nykysanassa kannattaa puhua hupparin väärinkääntämisestä jolloin niskahuppu tulee eteen ja vedetyksi suoraan naamalle. Silloin ei näe mitään.
"poplarikummaritpipo"
Wikipedia:
"Takki on yläruumista suojaava vaatekappale. Takissa on kaulus ja se on yleensä EDESTÄ AVONAINEN"
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.
H.- Kunhan.kysyn
kawe kirjoitti:
Ahvenanmaako nyt *Hunkszá häiritsee - etuineen.
de-meterin
Vai mepit oikein huseeraavat työvoiman värvääjinäSijoitetaanko Ahvenanmaalle yhtään pakolaista vai saavatko luistaa siitäkin velvollisuudesta? SIjoituspauikoista kun on pulaa ja Suomeen kun kuuluvat ainakin toistaiseksi. Ahvenanmaalaiset haluaa kuoria vain kermat päältä...:(
- kylmätotuus
Nimim. "hunksz" minä en ymmärtänyt ollenkaan aloituksesi ydintä, vaikka älykkö olenkin.
Kerropas selkokielellä, mitä kaikkea tuo kammottava skenaario pitää sisällään!
Vastaustasi odottelen suurella mielenkiinnolla.kylmätotuus
Onhan totta, että ns. älykäs sanoma on sanoja peräkkäin ja jotenkin ne on tulkittava,
Miten me luomme kuvan toisistamme, tekstien välityksellä, minusta se vaatii luovaa kirjoittamisen taitoa.
- kylmätotuus
Aloittaja nimim. "hunkz" onkos sinulla ollut niin kiire, ettet ole ennättänyt vastata yksinkertaiseen kysymykseeni, vai missä on syy vaikenemiseesi?!
Odotan yhä kasvavalla mielenkiinnolla vastaustasi.
Eihän sen pitäisi olla sinulle vaikeaa-läpihuutojuttu vain!- kylmätotuus
Korjaus. Nimim. "hunksz" jne...
kylmätotuus kirjoitti:
Korjaus. Nimim. "hunksz" jne...
"kylmätotuus"
Eiköhän jatketa vain linjalla: Yritys ja epäillys.
Tai siis sinä jatkat.
Luulenpa tavoitteesi silti karkaavan kauemmaksi.
H.- kylmätotuus
hunksz kirjoitti:
"kylmätotuus"
Eiköhän jatketa vain linjalla: Yritys ja epäillys.
Tai siis sinä jatkat.
Luulenpa tavoitteesi silti karkaavan kauemmaksi.
H.Et siis vieläkään vastannut kysymykseeni, joten annetaanpa asian sitten olla.
Minä olen ne tavoitteet, jotka minulle ovat merkityksellisiä, tavoittanut jo aikoja sitten.
Luulo ei ole koskaan tiedon väärti, olipa luulija kuka tahansa! kylmätotuus kirjoitti:
Et siis vieläkään vastannut kysymykseeni, joten annetaanpa asian sitten olla.
Minä olen ne tavoitteet, jotka minulle ovat merkityksellisiä, tavoittanut jo aikoja sitten.
Luulo ei ole koskaan tiedon väärti, olipa luulija kuka tahansa!Tuo on hyvä totuus, eli olemme sitä minkä itse valinnoillamme itsestämme teimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994