En jaksa enää vahmepia koska esim. laittaa tietokone ajan mulle vaikka oon jo 15v (-00) ja käyn koulua ihan ok (8:n keskiarvo). Ja se aika on 1,5 tuntia päivässä! onko muilla näin helve*in ärsyttäviä vanhempia?
En jaksa vanhempia enää.
Niih26
5
91
Vastaukset
- huolenpito
Noh huolta ne vaan pitää itellä pelikielto kokonaan ainaki loppuvuodeks koska jäin kiinni alkoholin käytöstä ja muuta arestia ja sellasta -00 poika
- noonkopakko
No älä tottele? Mikä on pahinta mitä vois tapahtua, murha?
Minä annan vasta seuraavan kerran joulu pelata ja koneella ei olla koska käytös on holtitonta
- Luckyluck1
Yhtäkkiä onkin tosi onnekas tunne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779