Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kummat näistä saman hintasista Sony on parempi..

Loymardz

Kuuten otsikko kummat näistä Sony kuulokkeeista ovat paremmat molemmat maksavat 24.90,- Tokmanni eli mallit ovat MDR-ZX100 ja MDR-XB200 ja molemissa on 30 mm ajurit. Minulla on ennestän kaksi kappaletta Sony MDR-XB500 mitkä ovat 40 mm ajurilla varustettut basso kuulokkeet ja oletaisin että MDR-XB200 ovat saman kaltaiset mutta nissä on avistuksen vähemmän bassoa ja MDR-ZX100 on soundiltta neutralimpi ehkä hiemaan studio tai tarkkailu maisempi. MDR-XB200 ovat värikkät ja herättävät runsasti huomiotta ja joku satta ohi mennen kuvitella että ne ovat lapsille tarkoitettut vaikka ne käyätkin myös mainiosti aikuiselle ja Tokmanni nittä oli kaksi väri vaihto ehtoa eli lila valkoinen ja oranssi harma ja MDR-ZX100 oli siellä valkoisena. Koska minulla on jo ennestän basso kuulokkeeitta valitsin MDR-ZX100 koska ajatelin että vaihtelu virkistä plus että MDR-XB200 herättävät mielestäni liankin paljon huomiotta kun taas MDR-ZX100 valkoisena herättä sopivasti huomiotta. MInä olen ihastunut MDR-XB500 kun nissä on niin mahtava basso mutta silti pidän MDR-ZX100 neutralimmasta soundista kun se tuo vaihtelua plus että ne herättävät sopivasti huomiotta kun taas MDR-XB200 herättä mielestäni likakin huomiotta kun ne ovat niin värikkät ja sopivat mainiosta vaikkapa teini tyttären joulu tai synttäri lahjaksi ja myös aikuiselle jolla on tapana puketua värikästi eritoten jos Beats By Dr Dre on hänen mielestä lian kallis. Olenko minä tehnyt oikeat johto pätökset koskien näiden kuulokkeeiden eroavasuuksista ja kummat te olisitte valinnet näistä kahdesta. Laitaka asiallisia vastauksia että ei ketju suljetan kun moni ketju on suljettu ihan turha kuteen yksi ketju missä ketjun allulle panija ihmettele miksi uudet Koss Port Pro kuulokkeet kulostavat huonnomalta kuin vanhat ja siihen on selvä ja luonnolinen syy ja sen on se että ne uudet piitä soitta sisän 200 tuntia jonka jälken ne kulostavat yhtän hyvälttä kun ne vanhat mutta kun ei siihen ketjun päästy vastamaan kun se oli suljettu..

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loymardz

      Minulla on kotona kaksi kappaletta Sony MDR-XB500 jos haluan oikein laadukaitta luureja mutta ostin myös nämä Sony MDR-ZX100 kun halusin myös tyylikät luurit silloin kun halua puketua mutta kun olen neljäst paikkasta netistä kysynyt eikä saanut selvä näiden kahden luurin eroavaisuuksista soitin Sony ja kysyin.

      Siellä ne sanoi että MDR-XB200 on basso luuri missä on saman kaltainen ääni kuin Sony MDR-XB300 ja että vaikuteitta MDR-XB200 teknikkan on otettu Sony MDR-XB300 kun molemissa eli MDR-XB200 ja MDR-XB300 on molemissa sama 30 mm ajuri ja ne ovat äänelttän saman kaltaiset eli MDR-XB200 on hieman enemän bassoa kuin Koss Porta Pro mutta vähemmän kuin Sony MDR-XB500 missä on 40 mm ajurit.

      Sony MDR-ZX100 on soundilttan neutralimpi eli tarkkailu maisempi ja kun minulla on ennestän kaksi kappaletta Sony MDR-XB500 basso kuulokkeetta niin valitsin Sony MDR-ZX100 missä on myös 30 mm ajurit. Jaksotukset puttuvat kun tesksti on kopioittu suomi24 keskustelusta ja siinä on rajoitettu merkki märä mitä on käytettävissä ja sen takia ei jaksoitus on laitettu että ei menetä merkki märä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe