Siis esimerkiks:
- Se kattelee mua usein, usein ku katon sitä nii tuijottaa jo valmiiks
- Hymyilee mulle
- ku istutaa yhel samal tunnil melkei vierekkäi nii vilkuilee koko ajan ja laittelee sen hiuksii
- yrittää päästä mun lähelle
Onko se poika kiinnostunut??
12
<50
Vastaukset
- 13vjätkä
Se tykkää susta. Mee puhuu sille jos oot itekkin kiinnostunut.
- Tyttö0202
no haluisin mutt ku se on kuitenki sen askis sanonu ettei oo kiinnostunu kenestäkää.
Ei ole kiinnostunut.
- Tyttös
Voi olla. Yritä päästä läheiseks
- Tyttö0202
Haluisin puhuu sille enemmän ku kattoo mua oikeesti tosi paljon. Ja mäki sitä.
- Ootko02
Sun nimen perusteel taidat olla 02? Koska toi tilanne sopii mulle tai sillai xd. Eli ootko 02?
- Tyttö0202
Oon 02
- ihanvarmaajuu
joo on se selvästi jos oot itekki kiinnostunu siitä niin mee juttelee ja ihan sama vaik se olis askis sanonu mitä
- Tyttö0202
No se poika on mun luokalla ja must tuntuu ett se jotenki aavistaa ett oon ihastunu siihen. Siis ainaku katon sitä nii kattoo mua ja pitää katsekontaktii
- 02_13v
olen samassa tilanteessa vaikka olenkin itse poika ja oon 02 ja 13 v etten minä ole sattumoisin kyseinen henkilö
- Tyttö0202
mis kaupungis asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691