Miksi kotisivujani koneelta ladatessa (cjb:lle) kuvat eivät näy? Vaikka kuvat ladataan yksitellen niin jokaisella sivulla näkyy sama kuva. Kaikkea on kokeiltu...
CJB
11
484
Vastaukset
- jazack
tarkastanut että kuvien polku on oikea?
- Tyhmä...
Mikä polku...en tajuu tämmösistä mitään...!
Tyhmä... kirjoitti:
Mikä polku...en tajuu tämmösistä mitään...!
näin
MUTTA yleensä ne tuntuu olevan muodossa
Ja tuohan EI toimi verkossa!
- abc
Ei ihan kaikkea; laita tänne linkki näkyviin, niin ongelma ratkeaa helposti.
- osaa
jos et osaa laittaa edes kuvia näkymään niin elä laita sivuja.. varmaan taas yhdet turhat kökkösivut (ei millään pahalla)
- Tyhmä?
osaa kirjoitti:
jos et osaa laittaa edes kuvia näkymään niin elä laita sivuja.. varmaan taas yhdet turhat kökkösivut (ei millään pahalla)
...linkkiä laittaa kun on jo valmiiksi tuomittu huonoiksi.
Elikkä siis.... ongelma periaatteessa löytyi mutta en osaa sitä ratkaista. Olen tehnyt sivut wordillä. Esimerkki: Olen liittänyt etusivulle kuvan maisema.jpg ja tallentanut sivun. Word tekee itse uuden kansion ja tallentaa kuvan sinne nimellä image002.jpg. Näin se tekee kaikille kuville ja näin ollen jokaisella kuvalla on sama nimi ja osoite. Tietokone ei anna muuttaa kuvien nimiä. Lataan sivut ja kuvat nettiin jolloin jokaisella sivulla on sama kuva koska kaikkien kuvien osoite on sama ja kuvan nimi image002.jpg. Eli miten sen saa muutettua??? - Tyhmä...
Tyhmä? kirjoitti:
Elikkä siis.... ongelma periaatteessa löytyi mutta en osaa sitä ratkaista. Olen tehnyt sivut wordillä. Esimerkki: Olen liittänyt etusivulle kuvan maisema.jpg ja tallentanut sivun. Word tekee itse uuden kansion ja tallentaa kuvan sinne nimellä image002.jpg. Näin se tekee kaikille kuville ja näin ollen jokaisella kuvalla on sama nimi ja osoite. Tietokone ei anna muuttaa kuvien nimiä. Lataan sivut ja kuvat nettiin jolloin jokaisella sivulla on sama kuva koska kaikkien kuvien osoite on sama ja kuvan nimi image002.jpg. Eli miten sen saa muutettua???...Kukaan oikeesti tiedä mitä tolle vois tehä??
Tyhmä... kirjoitti:
...Kukaan oikeesti tiedä mitä tolle vois tehä??
copy&pasteta sen koodin joka ei toimi, jollet kerran linkkiä voi antaa!
Huomattavasti helpompi katsoa suoraan koodista ja ratkoa ongelma!- abc
Tyhmä? kirjoitti:
Elikkä siis.... ongelma periaatteessa löytyi mutta en osaa sitä ratkaista. Olen tehnyt sivut wordillä. Esimerkki: Olen liittänyt etusivulle kuvan maisema.jpg ja tallentanut sivun. Word tekee itse uuden kansion ja tallentaa kuvan sinne nimellä image002.jpg. Näin se tekee kaikille kuville ja näin ollen jokaisella kuvalla on sama nimi ja osoite. Tietokone ei anna muuttaa kuvien nimiä. Lataan sivut ja kuvat nettiin jolloin jokaisella sivulla on sama kuva koska kaikkien kuvien osoite on sama ja kuvan nimi image002.jpg. Eli miten sen saa muutettua???Avaa se html-tiedosto vaikka notepadilla ja vaihda sen "image002.jpg" tekstin paikalle "maisema.jpg" (tai mikä sen alkuperäisen kuvan nimi nyt onkaan).
Ja nimeä myös kuvatiedostot oikeiksi. - tehkö
Tyhmä... kirjoitti:
...Kukaan oikeesti tiedä mitä tolle vois tehä??
wordillä nettisivuja...
Vielä kerran: ÄLKÄÄ TEHKÖ WORDILLÄ NETTISIVUJA!!!
Siitä seuraa just tällaisia ongelmia, ja tuhansittain muita virheitä ja toimimattomia sivuja! Ja hukkaan heitettyä aikaa virheitä etsiessä ja korjatessa.
Kyllä vähimmäisvaatimus on että käytetään edes jotain (vaikka mitä vaan) TÄHÄN KÄYTTÖÖN tarkoitettua HTML-EDITORIA.
On makuasia mitä ohjelmaa käyttää. Niitä löytyy netistä ilmaisia ja maksullisia.
Myös html-alkeiden opettelu kuuluu vähimmäisvaatimuksiin. Googlesta "html opas" tms. - Tyhmä...
abc kirjoitti:
Avaa se html-tiedosto vaikka notepadilla ja vaihda sen "image002.jpg" tekstin paikalle "maisema.jpg" (tai mikä sen alkuperäisen kuvan nimi nyt onkaan).
Ja nimeä myös kuvatiedostot oikeiksi.Kiitos abc! Nyt toimii...:) Kiva että joku osaa sanoa asiat yksinkertaisesti ja selkeästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268