Minun tunnolla on solmion käyttö,

sakol

Miten sieluni käy koreuden synnin takia?

18

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emme tällä perusteella voi sanoa oikeastaan mitään. Pitäisi vähän käsitellä mitä missä ja milloin ja vielä miksi.

    • teuta

      Ole höpsimättä , se oli vain ihmisen määrittely , ei sitä ole Jumala koskaan
      määritellyt synniksi ,HÄNEN määrittelyt on Raamatussa Mainittu. Ja ne on
      Periaatteessa vain kaksi kertaa JUMALALTA Määritetty , Ensin LUMISESSA
      ja Sitten 1447 eKr. Mooseksen aikana . Muut sanonnan on mitään sanomat- tomia .Kuten Kravatti.
      :
      Sinun sielusi Pelastuu USKOLLA Kristukseen , se on ainoa tie
      Ei kristillisyys pelasta ,vaan Kristus ,nykyään on alettu vain
      posmotta sellaisista asioista kuin 113-4 vuotta sitten ,jos muistat
      luettelot oli pitkät , Polkupyrästä -mp. hen , Maalatuista taloista -rekiin
      mitä kaikkea saa ta na käskeekään ne oli saarnattu synnikisi Listaa
      on vaikka enemmänkin ,kerron jos kiinnostaa,
      .
      Solmionkäyttö on niitä pienepiä asioita tässä maailmassa ,,mikä olisi
      se jonka se syrjäyttää kiinnitä huomiosi siihen äläkä oletuksiin.
      Ei ole kaikki syntiä minkä ihminen kehittänut , vaan se joka erottaa sinut
      JUMALASTA. kuten epäusko , Anteeksiantamattomuus , ne on
      todellisia syntejä. Ja Niitä pitää Varoa.

    • ymmärränpukeutua

      Onneksi olen elänyt elämäni joutumatta koskaan tekemisiin näin pölhöjen mukauskovien kanssa joilla on metriset syntilistat ja niiden kanssa sitten hääritään joka suuntaan!

      mutta sitä pitää kysyä miten voi olal mahdollsita että aikuiset ihmiset alkavat askarrella tällaisten asioiden kanssa ja pitää niitä Jumalan aikaansaamina ihmisen kiusaamiseksi, siinäs itä on ihmettä.

    • Riippuu varmaan siitäkin oletko mies vai nainen.;)

      • teuta

        Ei paljon ,mutta on heitä joitain ,.,,,
        Muistutan että Naista ei ole Nimitetty
        Jumalan toimesta koskaan papiksi. ei koskaan
        Ero on siinä ,että Profeetan nimittää Jumala
        ja naisen nimittää ihminen.


      • teuta kirjoitti:

        Ei paljon ,mutta on heitä joitain ,.,,,
        Muistutan että Naista ei ole Nimitetty
        Jumalan toimesta koskaan papiksi. ei koskaan
        Ero on siinä ,että Profeetan nimittää Jumala
        ja naisen nimittää ihminen.

        Ketään ei ole Jumalan toimesta nimitetty papiksi. Ainakaan kukaan ei voi todistaa kuin ihmisten tekemiä nimityksiä.
        Miten pappeus ja profetoinnit liittyivätkään kravatinkäyttöön?


    • Enemmän pitäisi tuntoa kolkuttaa se,jos ei ole käyttänyt krakua, koska krakun tarkoitus on peittää ne paidan napit ja kuuluu muutenkin pukuasuun

    • matkamiesmaa

      Koreudesta jo mainitsit,siihen vielä maailman kunnia.mitä sanoo johannes:lihan himo,silmäin pyyntö,elämän koreus.ei se ole isästä vaav maailmasta jne...

      • herääpaffi

        voi sinuakin raukkaa ymmärrätämätöntä, etkö sinä tajua ett'ä ihmiset pukeutuvat eri asioihin eri tavalla!!??

        menen kaiketi kutsuttuna häihinkin sarkahousuissa ja luulet sillä olevasi hurskaampi voi herraisä.


      • matkamiesmaa
        herääpaffi kirjoitti:

        voi sinuakin raukkaa ymmärrätämätöntä, etkö sinä tajua ett'ä ihmiset pukeutuvat eri asioihin eri tavalla!!??

        menen kaiketi kutsuttuna häihinkin sarkahousuissa ja luulet sillä olevasi hurskaampi voi herraisä.

        Niin tuntuu pukeutuvan jos muistavat yleensäkin pukeutua.sitäkö pitäisi seurata mikä on yleisesti trendi. Saattaa niitä tilanteita olla missä on esim tietty vaate joka vaaditaan.


    • Tahvoko

      Onko "homokropeli", eli rusetti myös "kuolemansynti"
      Miksi muuten kaikki maallinen on "syntiä", jos uskotte , että Jumala on tämän
      "boltsin" luonut ? Olen vahvasti sitä mieltä, että moinen marina, maalinen ja
      maallinen on.....! Jumalanpilkkaa, jos mikä ?

      • syntiäseonkiuaskin

        lämpökerrasto on tosi hyvä saunassa, ei tarvi niin paljoa lämmittää syntistä kiuasta.


    • Solmioherroillasiisti

      Ei ollut solmiota Sak:n Lylyllä eikä muillakaan ay pomoilla TV esiintymisessä viime viikolla. Miksi.Vastatkaa mulle monesti niin epäuskoiselle.Te viisaat Siionista.

      • teuta

        Kertaan pikkusen aikaisempia kirjoituksia , Synti on vain se Minkä JUMALA on
        Määrittänyt,Ja se joka erottaa minun Jumalasta, Seuraavaksi tulee nyky saarnaajat Jotka tekee Luetteloita ,ja perustelee niitä ihmis määrityksillä , eli niillä iänkaikkisen vanhoilla tekijöilla .
        .
        Kuten olen joskus Luotellut niistä jotka ei ole enää voimassa ?
        .
        Siis
        Polkupyärä ,
        Moottori pyörä
        Maalattu talot
        Maalatut Reet
        Autot : Linja piili ,synti kielto loppui n.28
        Kuorma-autot,, Kielto loppui n.1931/2
        Henkilö auto.,, Kielto loppui n. 1935
        Avo .auto naisilla oli vielä 1956
        Mattot lattiolla
        Tapetit seinillä
        PEILI.
        Ja monet muut asiat , elikkä mitä Syntiä näissä oli (ei mitään ).
        Mutta ne piti vaan saarnata synnikksi ,Vaikka ewi missään sanota
        siis. RAAMATUSSA että niin voi tehdä.
        .
        Kyllä Tämä solmioton kausi taas kuluu ,ja on han jo joku napsayttanut
        että ylänappi kiinni , ehkä vähän ajattee että se on synti kun nappi ei
        kauluksessa ole kiinni. elikkä tullaan taas siihen ihmismäärittelyyn.
        .
        Minusta Se ihmis määritely on synti , ja se pitää selvittää kunnolla
        ennenkuin menee tekemään määrittelyä Jumalan puolesta ,pitää
        ottaa huomioon että se on JUmalan varpaalle astumista .
        Vaikkei siitä mitään tulekaan ,muuta kuin vääntäjän
        vaikeuksia nyt ja aina .


      • teuta

        Joskus ennen sotia Rannekello. Sarnattu ,ei ole
        Taskukello pitkillä kiiltävillä vitjoilla
        Valokuvaus ,vielä 1958,
        Gamera laite ei voi tehdä syntiä.
        Albumi kuville saarnattu ei ole.
        Radio n.1991 . Kysytty lapista ei ole helpottaneet ,joten muka olisi .
        Televisio ,VL- luopui n, 2011,Tai2012.
        Netti saarnattu ,ei ole .
        Solmio saarattu ,ei ole
        Joulukuusi 1902-1939. ei saarnattu Viipuri,puolessa koko aikana .
        Aisa kello ,saarnattu ,ei ole
        .
        muutama ehkä vielä olisi ,ei tule nyt mieleen .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Joskus ennen sotia Rannekello. Sarnattu ,ei ole
        Taskukello pitkillä kiiltävillä vitjoilla
        Valokuvaus ,vielä 1958,
        Gamera laite ei voi tehdä syntiä.
        Albumi kuville saarnattu ei ole.
        Radio n.1991 . Kysytty lapista ei ole helpottaneet ,joten muka olisi .
        Televisio ,VL- luopui n, 2011,Tai2012.
        Netti saarnattu ,ei ole .
        Solmio saarattu ,ei ole
        Joulukuusi 1902-1939. ei saarnattu Viipuri,puolessa koko aikana .
        Aisa kello ,saarnattu ,ei ole
        .
        muutama ehkä vielä olisi ,ei tule nyt mieleen .

        Homopropelli / eli rusetti . saarnattu ,ei ole .
        Lippa lakki ,saarnattu ,ei ole.


      • teuta

        Tässä pitää huomata millainen Lippalakki ,ja kuka saarnaa.


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Joskus ennen sotia Rannekello. Sarnattu ,ei ole
        Taskukello pitkillä kiiltävillä vitjoilla
        Valokuvaus ,vielä 1958,
        Gamera laite ei voi tehdä syntiä.
        Albumi kuville saarnattu ei ole.
        Radio n.1991 . Kysytty lapista ei ole helpottaneet ,joten muka olisi .
        Televisio ,VL- luopui n, 2011,Tai2012.
        Netti saarnattu ,ei ole .
        Solmio saarattu ,ei ole
        Joulukuusi 1902-1939. ei saarnattu Viipuri,puolessa koko aikana .
        Aisa kello ,saarnattu ,ei ole
        .
        muutama ehkä vielä olisi ,ei tule nyt mieleen .

        Käyn läpi mitä tarkoittaa , Saarnattu ,ei ole
        Siinä mainitaan mistä se on tullut eli Saarnaaja mainitsee oman ajatuksen
        jolloin astuu Jumalan varpaalle ,Siis ihmis määritys tuli voimaan joka
        tarkoittaa ,että jokin klikki on päättänyt niin sanotusta synnistä .Vaikka
        Raamatussa on selvästi sanottu että vain JUmalan määrittämä on synti .
        .
        Jos ei ole Jumalan määrityksiä tarpeeksi , ei niitä pidä tehdäö missään
        nimessa itse ,koska Ne olisi vain ihmismääritteitä . kaikkien tulee muistaa
        Mitä Jumala on sanonut ja määrännyt ,sitä ei pidä ihmisen väheksyä. .
        eikä koskaan pullikoida vastaan .
        .
        Voimme puhua kauniisti , mutta voimme riidellä. Jos ei mikään auta
        Ihminen on metka kapistus , sitä ei tulla ajatelleeksi tarpeeksi.
        Jokaisen tulisi muistaa , että me olemme vain ihmisiä , jotka
        emme ole saarnaajia tai muita määräilijöitä , eikä meista tule.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe