Pystyiskö ton lämppärin Ocussa (vanha malli) jotenkin virittelemään siten, että sais yhtä aikaa puhallusta tuulilasiin ja jaloille? Muistan joskus tätä Volkkarin ominaisuutta ihmetelleeni ja joku sanoi että Golfissa muutos on helppo, en vain yhtään muista, että miten.
Kysymys?
Puhaltimesta.
4
1100
Vastaukset
- Tsaude
No mulla ainakin onnistuu ihan vakiona silleen, että ilmansuuntanamiskan laittaa tuulilasi - jalat asentojen puoliväliin. Minulla ei siis ole ilmastointia, auto on vm. -98.
Kierrät vaan sitä pyöreää säädintä siellä kojetaulussa,pystyasennosta hieman vastapäivään, siinähän on portaaton säätö,niin eiköhän kohta rupea varpaatkin tarkenemaan.
- osta
joka ocussa tuntuu vuotavan jo ilman säätämistäkin.
- o-o-o
että yrittäisit kirjoittaa viestisi niin että muutkin ymmärtäisivät mitä kenties haluat sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694909KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883621
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871847
- 301696
- 431405