Lapseni päälle kaadettiin juomia

acdcmamma

Lapseni 12v oli muutaman parhaan kaverinsa kanssa koulun jälkeen s-marketin edustalla syömässä karkkia sekä juomassa limsaa. Paikalle oli kumminkin tullut hänen kiusaajansa jolla oli ollut myös jotain limsaa tms. Jotain tämä kiusaaja oli tullut urputtamaan lapselleni. Lapseni oli ollut vain hiljaa, mutta kiusaaja olikin yhtäkkiä roiskinut ja kaatanut limsat lapseni päälle ja juossut karkuun! Myöhemmin tämä kiusaaja ja hänen kaverinsa tulivat vielä uudestaan ahdistelemaan lastani ja hänen kavereitaan ja tällä kertaa juomia oli kaadettu lapseni kaverin päälle ja tämän henkilön päälle myös syljetty karkkia! Lasketaanko tämmöinen vain kiusaamiseksi vai onko tämä jo rikos? Jos on rikos, miksi rikokseksi tämä lasketaan (väkivaltarikosten, kunnianloukkaus tms) ja pitäisikö olla yhteydessä poliisiin jos tämmöinen jatkuu?

5

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guard2

Kannattaa seurata tilannetta, ettei mene pahemmaksi. Poliisin tehtävä on valvoa lakia ja järjestystä.

• yksineiriidellä

No läksytä sitä omaa kakaraas ei sekään ihan puhtoinen ole

• idiootitsteriloitava

ainoa ja pahin rikos tässä on se, että kyselet täällä tommosia ja sulla on alaikäinen huollettava! ei oo sun lapsella helppo taival edessä kun on noin kehitysvammanen mamma, oikee acdcmamma. onko isäkin täysin tärähtäny? jos on tietoa kuka se on?

• Kakska

Jos näkisin tilanteen hermostuisin. Minä olen jo paljon vanhempi ja minua kiusataan samoilla tavoilla ja olen väsynyt tähän kiusaamis kulttuuriin.

• djhewfkhruhreb

Toihan on vielä ihan lievää. Kunhan alkavat nolaamaan tulemalla hipelöimään homomaisella tavalla, ja näytellä muka seksuaalisesti kiihottuvansa, ihan siis saadakseen muut nauramaan ja nolatakseen kakarasi. (Itse ollut kohteena).
      Lisäksi pitävät joukolla kiinni, ja yksi töhertää kuulakärkikynällä käyttäen koko kynän musteet, "viikset".
      Ottavat joukkiolla kiinni kakarasi, ja kaverinsa, ja pakolla laittavat ne pussaamaan toisiaan.
      Kaikissa mahdollisissa tilanteissa ja mitä tahansa kakarasi sanoo, tai vastaa viittaamalla koulussa opettajan kysyessä, pyrkivät löytämään jotain ivallista kommentoitavaa, jolla saada muut röhönauramaan kakarallesi.
      Ryhmätöissä laittavat kakarasi töitä luokan edessä esiteltäessä, esittämään jotain hyvin noloa tekstiä, jolla nolaavat kakarasi, ja saavat jälleen kerran koko luokan nauramaan kersallesi.
      Urheilutunneilla (yhteistunteja muiden luokkien kanssa) pyrkivät vielä saamaan muutkin luokat nauramaan kakarallesi, eli täydellisesti nolaamaan kersasi koko koulun edessä. (Pyrkivät laukaisemaan kiekon tai pallon kasvoille, ja samalla sanoen, että "nyt näytetään kuinka se ja se "ottaa suihin")
      Kaikkea tätä tapahtui 1970 luvun lopulla itselle. Kouluaika oli helvettiä joka päivä.
      Ei ihme jos kouluampujia tulee tällasesta. Opettajat käänsi selkänsä, ja vanhemmat olisvat alkaneet ilkkumaan jos olis kertonut.
      Joutu pitää kaiken sisällään ja lintsata kaikissa käänteissä niin paljon kuin mahdollista.
      Päädyin jopa tahallisesti tekemään huonoja koetuloksia, ja huonoja todistuksia, jotta olisi tullut enemmän "hyväksytyksi"
      Lopuksi koulua vaihtamalla, kun lukioaika koitti, kaikki muuttui hyväksi.
      Sulle vanhempi, koita ymmärtää, että kakarallasi on todellinen helvetti koulussa. Toi seksillä nauraminen sujuu kyllä ihan 13 vuotiailtakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe