Onko kettu semmonen

Erkkimämmi

joka sanoo mörmör ja huitaisee karvaisella tassulla

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy tätä sellaiselta.

      • epäluotettavia kavereita..


      • huomenna lähtee.


      • hyökkyytys valtionjohdon suuntaan jos ei opita puhumaan.


      • annoin jo vuorokauden, toista ei tule.


      • sääli.


    • Kaikenlisäksi keväällä työpaikalle tuli uusi työntekijä, mille on tuputettu vähän niitä näitä tahtoja kohtaani. Vaan on osoittautunut saamattomuudellani huvittamiseksi, tämäkin.

    • Pihtipudas, työttömyyttä, törkeyttä, vapaita asuntoja.. viinakauppa.

    • alkoholisoituneen tapatyöttömän taivas.

    • kun pitää ruveta väkisin skitsofreniaa sairastelemaan.

    • laittomasta pakkohoidosta pakotettu lääkitys skitsofreniaan.

    • ja sitten ruvetaan kissaa leikkimään.

    • vähemmästäkin menee hermot.

    • Minulle tuli sähköpostiin tämänvuoden tammikuun lopulla viesti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvältä henkilöltä. Kertoi jotta olisimme tavanneet jossain internet palvelussa, vaikka näin ei ollut. Tahtoi tehdä tuttavuutta sähköpostin välityksellä. Rupesimme kirjoittelemaan toisillemme asioistamme. Ehkä jonkun kuukauden viestinnän jälkeen aloin havaitsemaan vainouksia, mitkä viittasivat tietoisuuteen tästä kirjeenvaihdosta. Aikani asiaa pyöriteltyä, kerroin tästä paikalliselle päihdetyöntekijälle. Kenen vastaanotolla tuolloin vielä käyskentelin. Hän vaikuttu järkyttyneeltä ja järjesti psykologin tapaamaan minua. Psykologi oli määräämässä, pakottamassa jatkamaan zypreksa nimisen lääkkeen syömisen jatkamista. Lopetin tälläisen käytön edellisenä syksynä. Lupauduin jatkamaan lääkkeen ottamista, vaikkei näin tarkoitus ollutkaan. Seuraavalla viikolla oli tapaaminen tälle päihdetyöntekijälle, tämä oli soittanut työnantajalleni asiasta ja työnantaja päivänpäätteksi tuli minua patistamaan, menenhän varmasti tapaamaan häntä. En ollut ottanut näitä lääkkeitä, enkä viitsinyt valehtelemaankaan ryhtyä. Jotenka menin suoraan kotiin, aika olisi ollut heti työpäivän jälkeen. Ajattelin pitää muutamanpäivän nk. omaa lomaa. Jos asia siitä jäisi. Kun tieto tästä menemättömyydestä oli menemässä kuitenkin työnantajalle, mikä olisi ollut puolittain käskyttämässä minua sinne. Ja tämä päihdetyöntekijä olisi ollut pakottamassa näiden lääkkeiden syöntiin.

      Seuraavana aamuna päihdetyöntekijä tulee kotiini ja on laittamassa psykiatriseen pakkohoitoon, uhkana poliisin kyyti jos ambulanssi ei käy. En ryhdy väittelemään, suostun ambulanssi kyytiin. Tämä soittaa ambulanssin paikalle. Ambulanssi tulee ja kerron kirjoittelustani, mikä johti vainoamisen tunteeseen. Toteavat jotta eteenpäin pitäisi lähteä viemään. Matkaamme ensin Viitasaarelle, missä tämä ambulanssihenkilökunta käy sairaalassa, minä makaan autossa. Hetken kuluttua lähdemme jatkamaan matkaa kohti Jyväskylää. Jyväskylässä ensiksi keskustelen ilmeisestikin yleislääkärin kanssa. Kerron tästä vainoamisen tunteesta ja kieltäytymisestä lääkkeisiin. Yrittää suostutella, mutta kieltäydyn. Tämän jälkeen odottelen muutamantunnin psykologin puheille pääsyä. Suurinpiirtein samat puheet, kyselee edellisestä vastentahtoani psykiatrisesta hoidosta. Olin ollut 2007 psykiatrisessa pakkohoidossa oudohkon tapahtumaketjun seurauksesta. Toteaa jotta minun pitäisi muutama päivä siellä olla. Pakkohoitomääräys käytännössä. Olen muutamanpäivän ja minulle kirjoitetaan resepti skitsofreanian hoitoon tarkoitettuun lääkkeeseen. Kaksi yötä, kahden lääkärin näkemys. Pakkohoitolaki määrää kolmen lääkärin lausunnon ja viisivuorokautta. Enkä tiedä sellaisesta skitsofreniasta juuri mitään.

      Painonnousu ongelmien takia en tahtonut näitä lääkkeitä syödä. Kotiuduttua jouduin viikoittain käymään tällä päihdetyöntekijällä. Kertoi jotta tätä lääkettä olisi pakko ottaa, muutoin se voitaisiin antaa pistoksena. Jotenka minun oli pakko valehdella syöväni tätä lääkettä. Kävin alkukesään saakka ja rupesin valehtelemaan kiireitä, sairastelua, jotta hänen luonaan ei tarvitsisi käydä. Elokuussa kerroin koko lääkkeenpyörityksen olleen valhetta ja lopetin hoitosuhteen. Hän oli myöntyväinen asiaan.

      Viimekeväänä, kai tuollaisesta seonneena ryhdyin hakemaan läheisempää seuraa internetin välityksellä. Kerron seuranhaku ilmoituksessa menneestä päihdekeskeisestä elämästäni. Työnijohtaja seuraavana aamuna tuimalla äänellä seinänläpi melkein huutaa 'mietippä sitä'. Haen suoraa seksiseuraa, työkaverit näyttelevät vihaista naamaa. Ovat kirjoituksia, mistä heidän ei pitäisi olla tietoisia, mutta tälläisestä käytöksestä sellainen kuva tulee. Joitain Venäläisiksi naisiksi esittäytyviä henkilöitä ottaa yhteyttä taas, esittävät tahtonsa tehdä lähempää tuttavuutta. Niinhän minä paremman puutteessa ryhdyn taas kirjailemaan. Lähes kaikki näistä ovat osoittautuneet kirjailuksi työpaikalleni. Minulta poltettiin alkukesän tienoilla talo, mistä lähetin kuvan yhdelle tälläiselle. Vastauksena tulee kysymys tulevaisuuden tahdostani tms. Kirjoitan ne "normaalin" miehen tahdot. Punainentupa, vaimo ja lapset. Seuraavana työpäivänä työnjohtajani marssii sisään työpaikalle, hän toteaa ensimmäisinä sanoinaan jotain 'saahan sitä yrittää' tyyppisen lausunnon. Kuukausi takaperin, kun oli kutakuinkin selvä kenelle kirjoitan, työnijohto esitti näitä Venäläisiä naisia. Kerroin jouksemisesta kipeytyneestä jalasta. Seuraavana päivänä työnjohtaja ensimmäisinä sanoinaan paikalle tullessaan toteaa 'ei pysty kävelemään.' Venyttelin muutamanpäivän, jos tämä tästä paranisi. Viikonlopun jälkeisenä maanantaina oikeajalka meinaa pettää alta. Seuraavana päivänä menen lääkäriin ja todetaan jonkinlainen tulehdus polvessa. Tälläinen mielestäni lähentelisi fyysistä pahoinpitelyä.

      Kaikenlisäksi keväällä työpaikalle tuli uusi työntekijä, mille on tuputettu vähän niitä näitä tahtoja kohtaani. Vaan on osoittautunut saamattomuudellani huvittamiseksi, tämäkin.

      • olenee 19.00 huomenna kaikkien edustajien laatikossa, jos ei ala tapahtumaan.


      • jännityksellä aamulla töihin..


    • johtohan ilmeisesti seuraa tätäkin.

    • lopputalvesta samanlaisen vyöryytyksen tehnyt laihoin tuloksin.

    • perkeleen vekkuli homma.

    • laitoinkin kunnan palaute laatikkoon linkin tähän keskusteluun, niin menee varmaan perille tämäkin.

    • jokatoinen aamu on tervehdyksenä kunnianloukkaus. pojittelua.

    • ostatetaan suojavarusteita, mitä työnantajan pitäisi hommata.

      • ajetaan vajaakuntoisella sahalla.


      • syödään väkisin kakkua.


      • maataan talvi tekemättä mitään, yhteiskunnan rahoilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe