Jos nyt nainen yrittää provosoida sinua

janatuinennnnn

Niin katso poissaolevan näköisenä ikkunasta ja sano yhmm yhmm

Sekös naista vitut taa

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-kk

      On sitten tasantarkkaan varmaa et meil ei vilkuilut auta, nupit kääntyy kaakkoon ja pikkulinnut lähtee pihapuista.

      • matleenaaaahhh

        No sulla on temperamenttinen vaimo. Joko olet kokeillut ylläripusua?


      • Meillä päin sanotaan että pahankurinen :D.


      • matleenaaaahhh kirjoitti:

        No sulla on temperamenttinen vaimo. Joko olet kokeillut ylläripusua?

        On se sellanen taikinahavukka et jos laittaa selät vastakkain sen kanssa niin linja pitää.


      • Viatonsivullinen
        siilimuori2 kirjoitti:

        Meillä päin sanotaan että pahankurinen :D.

        Isäni veli, eli setäni sanoi "kurillaan tein" kun jotain kiusallaan teki.
        Oli mukava hevosmies, kengittäjänä arvostettu. Eipä ole enää elossa
        hän.


      • Viatonsivullinen kirjoitti:

        Isäni veli, eli setäni sanoi "kurillaan tein" kun jotain kiusallaan teki.
        Oli mukava hevosmies, kengittäjänä arvostettu. Eipä ole enää elossa
        hän.

        Juu, olen minäkin tuon kuullut.


    • No tuohan on ihan tavanomaista. Joissain vois ylltättää kun kerankin sanois jottain muuta :DD

    • eräsjokuvaan

      Katson poissaolevana tätä läppärin ruutua... ei ole kukaan provosoimassa, edes palstalla.

      • Haluaiskko nää provosoitua?


      • eräsjokuvaan
        siilimuori2 kirjoitti:

        Haluaiskko nää provosoitua?

        Tuoko oli yritys :)


      • Ei ollu. Kysyin vaan et haluaisitko :).


    • ent.siivoojaparka

      Niinkuin provosoida mihin? Mitä tekemään?

      • No sovintoon tietehi, mitä luulit :D?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        No sovintoon tietehi, mitä luulit :D?

        Istumaan ja katselemaan suu kiinni vain ikkunasta ja myhäilemään... Siinä onnistuen. Pikäpä siinä naista ketuttaisi.


    • nuormieli

      Hyvä et aloittaja aloitti "Jos nyt nainen yrittää provosoida sinua",
      Eihän nainen syyllisty moiseen, ja tuo "yhmm yhmm" juuri noinhan normi suomalainen mies tekee ja yrittää teeskennellä et hän on kiinnostunut ja kuuntelee.

      • Just niin ja sitten kun pitää pistokkaat ja kysyy mitä minä äsken sanoin, ei miehellä ole hajuakaan mistä oli kyse.


      • Niin tai puhhuu jottain siansaksaa ja katsoo jatkuuko sama yhhyy :)


    • tavallista.arkea

      Vaimo:
      -Keitetäänkö kahvit?
      Mies:
      -tääh?
      -että keitetäänkö kahvit?
      -tääähhh?
      -Ostan uuden auton ja asunnon itselleni.
      -tääähhh? Millä rahalla? No, onko sitä kahvia?

      • "tavallista.arkea"

        Kappas vaan.
        Pitkästä aikaa palstalais-huumoria, jota minäkin voin pikkuisen peukuttaa.
        Ei selittelyjä, ei lässytystä.
        Ajattelemisen aiheet ainoastaan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "tavallista.arkea"

        Kappas vaan.
        Pitkästä aikaa palstalais-huumoria, jota minäkin voin pikkuisen peukuttaa.
        Ei selittelyjä, ei lässytystä.
        Ajattelemisen aiheet ainoastaan.

        H.

        Jaa, maltoit sentäs tänne asyi odottaa ennen kuin aloituksesi vastasit.


      • tavallista.arkea
        hunksz kirjoitti:

        "tavallista.arkea"

        Kappas vaan.
        Pitkästä aikaa palstalais-huumoria, jota minäkin voin pikkuisen peukuttaa.
        Ei selittelyjä, ei lässytystä.
        Ajattelemisen aiheet ainoastaan.

        H.

        Joo.
        Mitäpä tuossa joutavia kullittelemaan tavallisena arkipäivänä vanhat ihmiset.


      • tavallista.arkea kirjoitti:

        Joo.
        Mitäpä tuossa joutavia kullittelemaan tavallisena arkipäivänä vanhat ihmiset.

        "tavallista.arkea"

        Onhan se kuitenkin arvokasta jättää jälkeensä suvun pienemmille sitä semmosta.
        Ajatteles:
        Mutsi hei!
        Ei voi olla totta!
        Kato mitä tää gubbe/mumma on kirjottanu!
        Oliks pappakin/mummukin yhtä hölmö näin nuorena?
        Tää alkaa sillee ny hävetä itteesä.
        Et kerro mun kavereille jookos?
        Musta ei tuu IKINÄ tollasta vanhaa. :)

        H.


    • Heikunkeikku

      Vähäköku on epäselvä aloitus. Vähä pitempi, niin olisin päässyt jyvälle.
      Mitä aloittaja tarkoittaa otsikolla "jos nyt nainen yrittää provosoida sinua"?
      Provosoida Mihinkä häh? Sitä täs fundeeraan.

      Minun kanssani ei onnistuisi yhteiselo jos toinen ymisis jotain ittekseen ja vahtais ikkunasta ja antaisi minun puhua tuulelle.
      Kaks ihmistä jos yhdessä on, niin keskustelu täytyy luonnistua. Kunnioitus toisen puhumisen kuuntelemiseen.
      JOS minä alkaisin jostakin toiselle juttelemaan ja toinen vaan "yhmmm, yhmmmm"-sanoja nakkelisi sopivin väliajoin, niin toteaisin, että "Vaikuttaa siltä, että et tällä hetkellä piittaa keskustella. Siirretään tämän asian puhuminen tuonnemmaksi. Koska sinulle sopisi?"
      Kyllä ne hyminät sitten loppuisivat, kun kumpikin tietäisi, että tää asia sitten jutellaan ja sillä siisti. Nyt tai tuonnempana.
      Ei ole ollut ongelmia, vaikka tolleen oon käyttäytynytkin.:)

      • UskokoonKenTahtoo

        Jokaiseen lauseeseen maailmassa on ujutettu piiloon yksi tärkeä sana. Seksi. Viimeisenä oljenkortena se on kaikkien mielessä. Paitsi naisten hah hah haa.


      • Heikunkeikku
        UskokoonKenTahtoo kirjoitti:

        Jokaiseen lauseeseen maailmassa on ujutettu piiloon yksi tärkeä sana. Seksi. Viimeisenä oljenkortena se on kaikkien mielessä. Paitsi naisten hah hah haa.

        En taaskaan oikein ymmärtänyt lauseita. Olen kaiketi tänään kovin ymmärtämätön. Johtuukohan siitä, että on perjantai.
        Mutta kuittaan nyt kuitenkin lukeneeni "UskoonKenTahtoo"-nimimerkin lauseet.


      • "Heikunkeikku"

        Kartta-Keppi se näyttää olevan musiikin-opettajallakin.
        Vaikka tärkeimmät kohteet ovat ihan käsin-kosketeltavissa.
        Tänään on työ-päivä nainen!
        Käännyhän oppilaittesi puoleen.
        Koet, toivottavasti vaikka pitkän Perjantain.
        Sekä kaavoitetun illallisen.

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Kartta-Keppi se näyttää olevan musiikin-opettajallakin.
        Vaikka tärkeimmät kohteet ovat ihan käsin-kosketeltavissa.
        Tänään on työ-päivä nainen!
        Käännyhän oppilaittesi puoleen.
        Koet, toivottavasti vaikka pitkän Perjantain.
        Sekä kaavoitetun illallisen.

        H.

        "hunksz"
        Noku tänään EI ole työpäivä. (Tradaata vaan ja monta nauruhymiötä)
        Oon hoitanut asian mitä fiksuimmin tämän viikon muina päivinä ja täten suurella ilolla (ainakin itselleni toitottaen) ilmoitan, että meikäläinen lähtee saareen. Iltapäivällä olis meininki. Olen NIIIIIN iloinen, että ripottelen mielelläni sinullekin säkillisen hyvänolontunnetta.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "hunksz"
        Noku tänään EI ole työpäivä. (Tradaata vaan ja monta nauruhymiötä)
        Oon hoitanut asian mitä fiksuimmin tämän viikon muina päivinä ja täten suurella ilolla (ainakin itselleni toitottaen) ilmoitan, että meikäläinen lähtee saareen. Iltapäivällä olis meininki. Olen NIIIIIN iloinen, että ripottelen mielelläni sinullekin säkillisen hyvänolontunnetta.

        "Heikunkeikku"

        Pöh!
        Olen minäkin Vaasan satamassa käynyt.
        AUtolla tosin.
        Vain.
        Lintsannut töistäkin, mieltäni toisille kuvitellen.

        Omalla veneellä Stadinkin satamista lähtenyt.
        Siitä on tosin jo muutama vuosi-kymmen aikaa.
        Muista ottaa Giniisi mukaan puhdasta vettä.
        Tiedätkö muuten mikä on "Beefeater" :)
        Ei se grillaaja ole...

        Have a nice Lime
        Ha det så Bratwurst.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Pöh!
        Olen minäkin Vaasan satamassa käynyt.
        AUtolla tosin.
        Vain.
        Lintsannut töistäkin, mieltäni toisille kuvitellen.

        Omalla veneellä Stadinkin satamista lähtenyt.
        Siitä on tosin jo muutama vuosi-kymmen aikaa.
        Muista ottaa Giniisi mukaan puhdasta vettä.
        Tiedätkö muuten mikä on "Beefeater" :)
        Ei se grillaaja ole...

        Have a nice Lime
        Ha det så Bratwurst.

        H.

        Autolla, ei kullalla...

        H.


      • Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

        "Heikunkeikku"

        Pöh!
        Olen minäkin Vaasan satamassa käynyt.
        AUtolla tosin.
        Vain.
        Lintsannut töistäkin, mieltäni toisille kuvitellen.

        Omalla veneellä Stadinkin satamista lähtenyt.
        Siitä on tosin jo muutama vuosi-kymmen aikaa.
        Muista ottaa Giniisi mukaan puhdasta vettä.
        Tiedätkö muuten mikä on "Beefeater" :)
        Ei se grillaaja ole...

        Have a nice Lime
        Ha det så Bratwurst.

        H.

        Heh heh, hauskoja nuo kirotusvirheet (huom. j veks)
        Et sitten ajellut Kullalla vaan autolla. Hyvä kun asian korjasit.
        Olisin muuten joutunut tukan juurta kraapimaan.
        Vaasan satamassa en ole käynyt ties koska. Veneellä ohi kyllä, mutta ihan paikan päällä maan kamaralla, niin ei ei ei, en muista.
        Vettä on tietysti aina mukana. Se onkin inhottavaa raahaamista, josta ei ikinä pääse eroon.
        Viiniä otan tällä kertaa mukaan. Joo, on ihan kivaa. En varmaankaan suorita mitään umpihumaluusjuttua, mutta saapi ny nähdä, jos kuitenkin vähä huojuvuutta saisin päähän. Yritän päästä siihen tilaan :)


    • ent.siivoojaparka

      Tätä ketjua lukiessa alan tuntea itseni mieheksi.
      Likka kävi tuossi yksi ilta ja kivahti yhtäkkiä; kuunteletko sinä edes? Puhui mielestään jotain vakavaa asiaa ja minä katselin kännykkää ja smailasin.
      Kuuntelinhan minä, mutta se mikä toisen mielestä on vakavaa voi olla toisen mielestä pikkuhuvittavaa.

      • Heikunkeikku

        Pienillä eleillä tai käytöksellä voi viestittää toiselle (puhujalle), että "en ole kiinnostunut mitä puhut". Se on epäkohteliasta ja vähättelevää. Minun mielestäni. JOS esimerkiksi ei sillä hetkellä tahdo (jos on muuta tekemistä) tai jaksa tai huvita tai ehdi kuuntelemaan (keskustelemaan) toista ja toisen asiaa, niin voihan sitä rehellisesti sanoa, että "sopiiko sinulle, että jutellaan tästä asiasta vaikkapa illalla".
        Itse ajattelen, että pitää ottaa toisen huomioon tämmösissä (ja muissakin) asioissa.


      • ent.siivoojaparka
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Pienillä eleillä tai käytöksellä voi viestittää toiselle (puhujalle), että "en ole kiinnostunut mitä puhut". Se on epäkohteliasta ja vähättelevää. Minun mielestäni. JOS esimerkiksi ei sillä hetkellä tahdo (jos on muuta tekemistä) tai jaksa tai huvita tai ehdi kuuntelemaan (keskustelemaan) toista ja toisen asiaa, niin voihan sitä rehellisesti sanoa, että "sopiiko sinulle, että jutellaan tästä asiasta vaikkapa illalla".
        Itse ajattelen, että pitää ottaa toisen huomioon tämmösissä (ja muissakin) asioissa.

        Se olikin ilta.
        Minä pystyn tekemään montaa asiaa samaan aikaan. Kyllä sitä kuulee, mitä toinen puhuu vaikka tekee jotain muuta samalla.
        Kuulostat nyt yhdeltä irakilaiselta työkaveriltani, joka yritti pitää minulle komentoa; laita se rätti pois ja kuuntele. Minä siihen, että eihän minulla tämä rätti korvilla ole.


      • ken.tietää

        Mistä me voidaan tietää, ehken ootkin mies.


      • Heikunkeikku
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se olikin ilta.
        Minä pystyn tekemään montaa asiaa samaan aikaan. Kyllä sitä kuulee, mitä toinen puhuu vaikka tekee jotain muuta samalla.
        Kuulostat nyt yhdeltä irakilaiselta työkaveriltani, joka yritti pitää minulle komentoa; laita se rätti pois ja kuuntele. Minä siihen, että eihän minulla tämä rätti korvilla ole.

        Tietäisitpä kuinka montaa asiaa Minä pystyn tekemään yhtä aikaa. Yli-montaa. Yks käsi tota, toinen sitä, silmät kahtelee jotakin muuta ja jalaat klopajaa musiikin rytmiä laattiaan.
        Että en turhan turha tyyppi oo :)
        Mutta. Jos keskustelen jonkun kanssa, niin keskityn sitten siihen.
        Yritän olla silleen kohtelias ja huomioin toisen.
        En jaksaisi/huvittaisi keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan räpelöis joitakin muita asioita ja sais tuumia ittekseen, että kuunteleekohan toi nyt mua.


      • nuormieli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se olikin ilta.
        Minä pystyn tekemään montaa asiaa samaan aikaan. Kyllä sitä kuulee, mitä toinen puhuu vaikka tekee jotain muuta samalla.
        Kuulostat nyt yhdeltä irakilaiselta työkaveriltani, joka yritti pitää minulle komentoa; laita se rätti pois ja kuuntele. Minä siihen, että eihän minulla tämä rätti korvilla ole.

        Oot sie ihan selvä nainen!, ei epäilystäkään, mies ei pysty tekemään kuin yhtäasiaa kerrallaan.


      • ent.siivoojaparka
        ken.tietää kirjoitti:

        Mistä me voidaan tietää, ehken ootkin mies.

        Samat epäilykset joskus käyneet mielessä itsellänikin, kun olen istunut koivet levällään ja nojaillut kyynerpäillä polviini ja sivulle vilkaistessa nähnyt miten naiset istuu sirosti.
        Välillä pitää ihan todistella itselleen että olen ainakin biologisesti nainen.


      • ent.siivoojaparka
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Tietäisitpä kuinka montaa asiaa Minä pystyn tekemään yhtä aikaa. Yli-montaa. Yks käsi tota, toinen sitä, silmät kahtelee jotakin muuta ja jalaat klopajaa musiikin rytmiä laattiaan.
        Että en turhan turha tyyppi oo :)
        Mutta. Jos keskustelen jonkun kanssa, niin keskityn sitten siihen.
        Yritän olla silleen kohtelias ja huomioin toisen.
        En jaksaisi/huvittaisi keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka koko ajan räpelöis joitakin muita asioita ja sais tuumia ittekseen, että kuunteleekohan toi nyt mua.

        Minä taas en osaisi vain istua naamakkain ja keskustella. Ainakin kahvikuppi tai ruokaa siinä on silloin oltava välissä, minkä kanssa puuhailla samaan aikaan.


      • Heikunkeikku
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minä taas en osaisi vain istua naamakkain ja keskustella. Ainakin kahvikuppi tai ruokaa siinä on silloin oltava välissä, minkä kanssa puuhailla samaan aikaan.

        No joo, kyllä kyllä Mukava sitä on kupin syrjästä pitää kiinni tai kupin korvalla leikkiä ja siinä samalla rupatella.
        Tai esimerkiksi jos istuis jossakin ulkona sillä tavalla vieretysten tai nuotion vieressä puolikaaressa, niin siinä on mukavan leppoista jutella. Ei tosiaan tartte koko ajan vahdata toisen naamaa tai silimiin.


      • ent.siivoojaparka
        nuormieli kirjoitti:

        Oot sie ihan selvä nainen!, ei epäilystäkään, mies ei pysty tekemään kuin yhtäasiaa kerrallaan.

        Ehkä se onkin sitten heikunkeikku, joka on mies.
        Vanhempi likkani kuunteli aina musiikkia ja lauloi siinä mukana samaan aikaan kun luki läksyjään. Se minusta vaikutti epäilyttävältä. Mutta kun hän sitten heitti kirjan minulle, että kuulustele, niin kyllä hän oli tosiaan ymmärtänyt lukemansa ja jopa kuullut minun räpätyksenikin.


      • Tekevä.mies

        Kyllä mä miehenä tässä ohessa samalla kun lueskelen, olen tehnyt niin monta eri asiaa kahvista, jugurttiin ja voileipään ja juuston siivuttamiseen yhdellä kädellä ja aivotkin ovat käyneet monessa asiassa. Että ei se ole naisten yksinoikeus ajatella ja olla sokea yhtä aikaa.


    • nuormieli

      Tyypillinen esim. nainen juttelee miehelleen, lähden ostamaan itselleni uutta vaatetta, tuutko mukaan "makutuomariksi" mies yhmm, yhmm, katselee tv:tä, nainen hetkenkuluttua no ala pukemaan lähdetään, mies mihin nyt taas ollaan menossa.

      • Viatonsivullinen

        Useinkin näkee naistenvaateosastolla eksyneenoloisen miehen.
        Istuu orpona jossain jakkaralla, odottelee vaimoaan joka häärii vaatetankojen välissä. Ei älykännyäkään näytä olevan seurana, miks ei mene johonkin kahvia litkimään ja lehtiä lukemaan. Ei kun siinä vaan kököttää:)


      • nuormieli
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Useinkin näkee naistenvaateosastolla eksyneenoloisen miehen.
        Istuu orpona jossain jakkaralla, odottelee vaimoaan joka häärii vaatetankojen välissä. Ei älykännyäkään näytä olevan seurana, miks ei mene johonkin kahvia litkimään ja lehtiä lukemaan. Ei kun siinä vaan kököttää:)

        Jokunen vuosi sitten olin jouluaatonaattona hakemassa servettejä, kortti telineen luona oli yksi "papparainen" (ehkä joku 70v) valitsemassa joulukortteja, hän näytti minulle valitsemiaan kortteja ja kysyi olisikohan nämä sopivia sille ja sille... sit hän sanoi melkein (vihaisena/kiukkuisena) kun vaimo otti ja kuoli juuri joulun alla, vaimo on aina hoitanut nämä korttiasiat, sanoin hänelle että joulukortit ei kyl kerkeää enää joulutervehdykseksi mut uudeksi vuodeksi varmaan kerkiää, hän kertoi tarkkaan millaisille henkilöille hän kortit laittaan ja valitsimme kortit. Voi et minua säälitti tämä yksinäinen orpo mies, vaimot opettakaa miehenne pärjäämään yksinkin jos käy niin et te lähdette ennen, miehet on aivan hukassa, onnettomia ja orpoja. Pitää paikkansa kaiken takana on nainen, (ehkä he sittenkin taitavat tuon provosoinninkin).


      • Viatonsivullinen kirjoitti:

        Useinkin näkee naistenvaateosastolla eksyneenoloisen miehen.
        Istuu orpona jossain jakkaralla, odottelee vaimoaan joka häärii vaatetankojen välissä. Ei älykännyäkään näytä olevan seurana, miks ei mene johonkin kahvia litkimään ja lehtiä lukemaan. Ei kun siinä vaan kököttää:)

        Monissa kauppakeskuksissa näkyy jo olevan miesparkki :D


      • Entäkeinut

        Onko siellä myös pallomeri?


      • Entäkeinut kirjoitti:

        Onko siellä myös pallomeri?

        Onon. Ja tramboliini.


    • Katso.ulos.vaan

      Ja miestä v-tuttaa, kun on kertonut pikkutuhman vitsin ja nainen kysyy, mitä se sana tarkoittaa.

    • nuormieli

      Anteeksi!, mitäköhän tuo "v-tuttaa"sana tarkoittaa?, ai nyt hokasin sehän tarkoittaa vihastuttaa.

    • Viatonsivullinen

      Ei ole miestä jota aikansa kuluksi kiusaisi ja sitten anteeksi
      pyytäisi. Miten sitä miestä kiusataan, sen kyllä tiedän miten mies naista kiusaa, se on minullekin tuttua, heti huomaan, tuon tarkoitti kiusaksi.
      Jos rakastaa ei kiusaa, se on julmaa. En huoli kiusaavaa miestä.

    • xcccwqe

      Olen osittain samaa mieltä mutta omaan eriävän mielipiteen. Yhdestä asiasta tekin varmaan olette samaa mieltä, meinaan tästä: http://1i.fi/kuumintahottia

      • Viatonsivullinen

        Mikä on kuumintahottia, sano nyt ihmeessä minullekin, että osaan
        mankua itseltäni taas jotain:)


    • Emme kumpikaan tarkoituksella provosoi toista eikä pitkään aikaan sitä ole tapahtunut vahingossakaan mutta vaimoni kyllä joskus provosoituu jos en ole tarkkana.
      Yhteisissä asioissa ei synny kinaa ja onneksemme toiselle tärkeät asiat eivät sitä ole toiselle joten voimme kumpikin toteuttaa niissä mielitekojamme vapaasti.
      Joskus kuitenkin otteeni hieman lipsuu. Kun elämäni sulostuttaja esimerkiksi esittelee jotain ostamaansa blaaseria ( vai mikä se pusakka onkaan ) niin joskus unohdan kinnostuneen ilmeen virittämisen ja se aiheuttaa tyytymättömyyden purkauksen.

      Hän tietää tasan tarkkaan, etteivät rätit kiinnosta minua pätkääkään enkä sen vuoksi ole miesmuistiin lähtenyt hänen kanssaan luumuilemaan kyseisiin kauppoihin.
      Viimeinen kerta oli kauan sitten Tallinnassa kun erehdyin mukaan tyttöjen matkalle. Naiset panivat minut parkkiin erääseen vanhan kaupungin terassille vannottaen pysymään siinä. Kun he yli 4:n tunnin jälkeen tulivat hakemaan niin vaimoni hämmästys oli aito. "Siehä oot hulassa"!

      Meillä toimii tehtäväjako. Esimerkiski muutaman vuoden takaisella Berliinin reisulla vaimoni lähti metsästämään kudamin tavarataloista jotain tiettyä blaaseria. Sovimme kännykkäyhteydestä hänen päästyään maaliin. Palaveripaikalle näky erotiikkamuseon kilpi. Kaljoittelun asemesta kerroin meneväni sinne tappamaan aikaa.
      Tämä vain yhtenä esimerkkinä toimivasta yhteistyöstä.
      Ps. Museon ilmainen osa ei ollut kummoinenkaan ja kiinnostavammalle osastolle olisi ollut tarpeen kaivaa kuvetta.

    • Jos nainen sanoo sinulle "tee niiin kuin haluat" niin älä missään nimessä tee niin kuin haluat. Älä tee mitään. Tai tekeydy kuolleeksi.

      • :D, hyvä oivallus


      • tiällä.vuan

        Vuosia sitten oltiin mieheni kanssa suurkaupungissa ulkomailla. Ajettiin vähän eri aikaa metrolla kun oli molemmilla omia asioita. Sovittiin, että nähdään yhden solmumetroaseman kohdalla. Soitin miehelleni kun olin tovin aikaa odottanut, että joko pian tulet, hän vastasi, että täällähän mä olen odottanut jonkin aikaa. Minä pää väkkäränä katselen ympärilleni, ei näy. Älysin kysyä, että mikä siinä metroaseman kyltissä lukee. No häähä hää oli ihan väärällä asemalla. Käskin pysyä paikallaan ja matkasin sinne väärälle asemalle. Siellä hää nakotti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe