Vaihdatin vm 2003 Focus, 1.6 oikean takapyörän laakerin ja tämän jälkeen abs varoitusvalo on palanut lähes koko ajan. Saattaa olla sammuneena pieniä hetkiä mutta kohta taas palaa. Neuvoja, mikä voisi olla vikana? Mitään vikakoodia muistista ei löydy. Tämä käyty testaamassa. Vahva epäily, että laakerin vaihtoon jotenkin tämä liittyy eikä olisi esim ohjausboxissa vika. Myös magneettikehä kokeiltu vaihtaa takaisin alkuperäiseen eikä ongelma poistunut. Olisiko abs anturi liian kaukana ja mahdollisesti liikkunut laakerin vaihdon yhteydessä? Hiukan mystinen vika kun ei jätä mitään vikakoodia. Kokemuksia tällaisesta?
Focus abs valo palaa laakerin vaihdon jälkeen
2
4965
Vastaukset
- Häpeä_eskortti
Murjottu mikä murjottu se anturi
- kdsjafhnvncj
Omaan Focke Wulfiin tein jarruremonttia, sen yhteydessä toisen rummun laakeri hajosi. Uudet jarruhihnat ja uusi laakeri paikalleen ja kas kummaa, ABS-valo palaa koko ajan. Tämän seurauksena vian etsintää sieltä sun täältä ja kun molemmat magneettikehät oli vaihdettu ja toiselle puolelle jo uusi anturikin eikä vika korjaannu niin alkoi jo hermo mennä. Vika oli laakerin asennuksessa, se oli jäänyt n. 1,0 mm irti pohjaolakkeesta... Siis yksi ainoa milli lisää magneettikehän ja anturin väliin riitti siihen ettei ABS-jarrut pelanneet!!! Tarkista tämä, jos sulla on vanhan laakerin kehä tallella niin tällä on hyvä hakata uutta syvemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662