Aikooko Macci mennä vidowsin suuntaan, että voisi päivittää käyttiksen niin kuin vindowsissa vai onko linux ainoa mahdollisuus?
Eli siis ostaogo PC koneen johon asennan linuxin vai aikooko Apple tuoda markkinoille laitteen, jolla on tulevaisus?
Mac wai vidows
3
87
Vastaukset
Mitä tarkoitat tällä "päivittää käyttiksen kuin vindowsissa" ?
Ja mitä tarkoittaa laite jolla on tulevaisuus?- helppoaon
Klooni Mac on helppo rakentaa.
https://www.youtube.com/watch?v=thLpc3uxKJs - MacPro
IBM julkaissut dataa promaceistä, ei tainnut olla huono päätös firmalta alkaa tarjoamaan työntekijöilleen omenoita. Rahaa säästyy, nimenomaan ongelmien poissaolon vuoksi.
- The machines are supportTed by a total of 24 help desk staff members, which works out to one for every 5,375 employees. (Gartner recommends one support desk person for every 70 users.)
— Only 5% of Mac users at IBM require help desk support, compared with 40% of Windows PC users.
— 98.7% of the Mac queries are resolved on the first call.
— PCs are cheaper, but Macs retain more value in the long run.
“Every Mac that we buy is making and saving IBM money,” Previn said.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605704- 1002961
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242196- 211938
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401690Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251432
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o641398Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345