Terve aloin kyselemään Tiimatalojen 2-laadun hirsihuviloista muiden ostajien kokemuksia. Itse olemme harkinneet ostavamme kyseiseltä firmalla huvila kehikon. Olisi mukava kuulla myös muilta kyseisen tuotteen osto kokemuksia laadusta, luotettavuudesta jne. Itsellämme ainakin tähänasiesta yhteydenpidosta positiivisia tuntemuksia myyjä oli asiantunteva mutta sehän ei kerro vielä itse tuotteesta mitään.
Tiimatalot 2-laadun hirsikehikot
14
8764
Vastaukset
- SanperinKonpura
Ei mitän hyvää sanottavaa ko firmasta
- Joni_1967
No?
- Laatua
Ostimme kaksi rakennusta, myynnistä toimitukseen erittäin asiallista ja joustavaa toimintaa. Suosittelen.
- Sahuri
Suosittelen!
- Laatua
Kehuin aiemmin asiallista toimintaa myynnistä toimitukseen, olen edelleen samaa mieltä. Nyt voin kehua myös hirsitoimitusta. Molemmat rakennukset kohta harjakorkeudessa ja yksi ainut tapinreikä lyhyessä hirren pätkässä ollut poissa linjastaan (ei mielestäni edes virhe). Voin suositella lämpimästi kaikille hirsirakennusta hankkiville, homma toimii, kuunnellaan asiakasta, joustavaa toimintaa. Ja mikä parasta niin varmaan vastaavat "huutonsa", vaikka tosin ei ole henkilökohtaisesti ollut mistä valittaakkaan.
- mara1962
Voin myös suositella!!! 2 huvilaa olen heiltä ostanut. Myyjä on ammattitaitoinen nuoresta iästä huolimatta "arvostan"
- TolonenK
Myös me olemma ostaneet heiltä ei moittimista.
- paavalipieni
homma pelasi :)
- kaikkinehuijaa
Ja Tiima-talojen henkilöstö sitten kirjoitti, että ultra-bra eikä mitään vikaa, vikaa, vikaa....
No enpä luottaisi kirjoituksiin.
- Pappakemistä
Tyytyväinen!
- Aino77
Me tilasimme myös heiltä 2 rakennusta. Saapas nähdä miten käy
- Aino77
Nyt molemmat rakennukset päältäpäin valmiit!!! Edelleen ollaan tyytyväisiä.
- Hirsikö
Huh huh.. uskoiskohan noista mittään.
Meillä ainakin todella huono kokemus.
Riitauttaa joutunee... - Huvilarakentaja
Firmalle kyllä raha kelpasi muttei todellista tavaraluetteloa etukäteen laitettu koskaan. Toimituksesta uupui säätöjalat, eristykset ja mainontakin hyvin epärehellistä ja piittaamatonta, tarkoituksena huijata asiakkaita. Kun pystytimme "huvilaa", hirren kyljessä oli ruotsin leima vaikka ko firma mainostaa kotimaista hirttä. Huijari koko firma! Kyllä raha kelpasi silti! En suosittele kellekään! Kuva tallessa, petos voidaan todistaa tarv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835