Tiimatalot 2-laadun hirsikehikot

Tapio72

Terve aloin kyselemään Tiimatalojen 2-laadun hirsihuviloista muiden ostajien kokemuksia. Itse olemme harkinneet ostavamme kyseiseltä firmalla huvila kehikon. Olisi mukava kuulla myös muilta kyseisen tuotteen osto kokemuksia laadusta, luotettavuudesta jne. Itsellämme ainakin tähänasiesta yhteydenpidosta positiivisia tuntemuksia myyjä oli asiantunteva mutta sehän ei kerro vielä itse tuotteesta mitään.

14

8840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SanperinKonpura

Ei mitän hyvää sanottavaa ko firmasta

• Joni_1967

No?

• Laatua

Ostimme kaksi rakennusta, myynnistä toimitukseen erittäin asiallista ja joustavaa toimintaa. Suosittelen.

• Sahuri

Suosittelen!

• Laatua

Kehuin aiemmin asiallista toimintaa myynnistä toimitukseen, olen edelleen samaa mieltä. Nyt voin kehua myös hirsitoimitusta. Molemmat rakennukset kohta harjakorkeudessa ja yksi ainut tapinreikä lyhyessä hirren pätkässä ollut poissa linjastaan (ei mielestäni edes virhe). Voin suositella lämpimästi kaikille hirsirakennusta hankkiville, homma toimii, kuunnellaan asiakasta, joustavaa toimintaa. Ja mikä parasta niin varmaan vastaavat "huutonsa", vaikka tosin ei ole henkilökohtaisesti ollut mistä valittaakkaan.

• mara1962

Voin myös suositella!!! 2 huvilaa olen heiltä ostanut. Myyjä on ammattitaitoinen nuoresta iästä huolimatta "arvostan"

• TolonenK

Myös me olemma ostaneet heiltä ei moittimista.

• paavalipieni

homma pelasi :)

• kaikkinehuijaa

Ja Tiima-talojen henkilöstö sitten kirjoitti, että ultra-bra eikä mitään vikaa, vikaa, vikaa....

No enpä luottaisi kirjoituksiin.

• Pappakemistä

Tyytyväinen!

• Aino77

Me tilasimme myös heiltä 2 rakennusta. Saapas nähdä miten käy

• Aino77

Nyt molemmat rakennukset päältäpäin valmiit!!! Edelleen ollaan tyytyväisiä.

• Hirsikö

Huh huh.. uskoiskohan noista mittään.
      Meillä ainakin todella huono kokemus.
      Riitauttaa joutunee...

• Huvilarakentaja

Firmalle kyllä raha kelpasi muttei todellista tavaraluetteloa etukäteen laitettu koskaan. Toimituksesta uupui säätöjalat, eristykset ja mainontakin hyvin epärehellistä ja piittaamatonta, tarkoituksena huijata asiakkaita. Kun pystytimme "huvilaa", hirren kyljessä oli ruotsin leima vaikka ko firma mainostaa kotimaista hirttä. Huijari koko firma! Kyllä raha kelpasi silti! En suosittele kellekään! Kuva tallessa, petos voidaan todistaa tarv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe