Eläkeläisiltä viikon eläke, työntekijöiltä viikon palkka ja ministereiltä viikon palkka kerran pois, silloin asia on oikein ja Suomi kunnossa!
Vastaukset 9
- Laskenuija
Johan vuodevaihteessa eläkeläisiltä ryöstettiin 3%korotus. Sen, kun lasket loppuelämälle on tosi iso summa. Nyt kolmenässän konnat leikkaa taaskin...
- 300e
Nuijalle, yritin kertoa että kun ministerit pääsee antamalla viikon palkan niin, eikö se koskisi myös meitä muita?! Annettais vain viikon tulo ja ei muuta.
Ymmärrätkö Laskenuija? - eläkekorotuksetvoiman
300e kirjoitti:
Nuijalle, yritin kertoa että kun ministerit pääsee antamalla viikon palkan niin, eikö se koskisi myös meitä muita?! Annettais vain viikon tulo ja ei muuta.
Ymmärrätkö Laskenuija?Hyvin ymmärsin, mutta itse. Jos eläkkeitä kupaatan Lipposen leikkurilla ja vuodenvaihteessa Rinteen leikkuri vie 3% ja nyt persut lisää. Rupee vituttaa, jos joku puhuu eläkeläisille vielä ylimääräistä velvoitetta!
- itsekkäitä
Yksikään vakituisessa työssä käyvä ei ole liian köyhä antaakseen viikon palkan.
- Muutosmyönteinen
Voisiko joku selvällä suomenkielellä selittää tähän mitä kaikkea eläkeläiseltä on nyt viety. Mediasta ja somesta saa lukea jatkuvasti kuinka on viety kaikki.
Itse heräsin lähes samanlaiseen aamuun kuin eilenkin, sillä erolla että muutama lämpöaste oli viety, ja sekään tuskin on hallituksen syy.
Vaalit olivat keväällä, kansa halusi muutosta ... mitä muutosta?Eläkkeeni ostovoima on 12-vuoden aikana heikentynyt noin 40%. Nimelliset korotukset ovat olleet naurettavia ja viime vuosina on eläkkeen nettosummakin järjestelmällisesti pienentynyt. Tosin vähän kerrallaan, viimeeksi 13€ mutta jokainen vuosi.
Yhteensä elämisen kustannukset ja eläkekehityksen kumulatiivinen laskenta antaa lohduttoman tuloksen.- MontaMuuttujaa
flegu kirjoitti:
Eläkkeeni ostovoima on 12-vuoden aikana heikentynyt noin 40%. Nimelliset korotukset ovat olleet naurettavia ja viime vuosina on eläkkeen nettosummakin järjestelmällisesti pienentynyt. Tosin vähän kerrallaan, viimeeksi 13€ mutta jokainen vuosi.
Yhteensä elämisen kustannukset ja eläkekehityksen kumulatiivinen laskenta antaa lohduttoman tuloksen.Helppo sanoa noin käyneen ilman mitään konkreettisia lukuja. Esimerkiksi Malagaan pääsi ysärillä halvimmillaan yleensä n.1990 mk (eli reilu 300€) nyt sinne voi lentää puoleen hintaan silloisesta.
- Ihme.ruikuttajia.ootte
flegu kirjoitti:
Eläkkeeni ostovoima on 12-vuoden aikana heikentynyt noin 40%. Nimelliset korotukset ovat olleet naurettavia ja viime vuosina on eläkkeen nettosummakin järjestelmällisesti pienentynyt. Tosin vähän kerrallaan, viimeeksi 13€ mutta jokainen vuosi.
Yhteensä elämisen kustannukset ja eläkekehityksen kumulatiivinen laskenta antaa lohduttoman tuloksen.Jos on varaa ulkomaille mennä ja kuntosalilla käydä ei ole köyhä.
- unenaallot
Dementuunen vaikea käsittää eläkeläisten silmän kusemista! lääkehumalassa varmaan kaikki tasasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221709Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148792- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39631Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42630Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö248624- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577