Norwegian ja matkatavarat maksullisia?

Matkalaukkumme

Menossa Lontooseen. En löydä tietoja matkatavaroista. Maksavatko ruumaan menevät matkatavarat jotakin? (tietty maksaa, jos ylipainoa, mutta tällainen perussetti)

Kiitos

7

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DY5818

      Mulla on nyt vähä sellainen kutina ettet ole edes käynyt siellä Norwegianin sivuilla. Etusivulta meinaan löytyy jo linkki matkatavaroihin ja jos lähdet varaamaan niitä Lontoon lentoja niin eiköhän se sillon viimeistään sulle selviä se matkatavara systeemi.

    • NONOR

      Norwegianin nettisivut on suolesta! Vaikka laittaa sinne sekä meno että paluupäivän, niin taas tulee ylläri, paluu päivän hinta tulee omituisesti erikseen. Erittäin tyhmää! Ja koska heidän systeeminsä on tuon proseduurin aikana antaa kuva halvoista lennoista, en Norwegiania käytäkään. Olenko ainoa? Tuli vielä mieleeni se, että se ainoa kerta kun sitä käytettiin, niin piti automaattilla hoitaa kaikki - tosi kivaa jossain Gatwickissa mennä yhtäkkiä juttelemaan masiinan kanssa.

    • PuhuvaMasiina

      Hah, aivan samanlaisen näköinen varaussivu kuin suurimmalla osalla lentoyhtiöistä.
      Myös Helsingissä teet melkein kaikilla yhtiöillä lähtöselvityksen itse koneella.
      Mitä se"masiina" siellä Gatwickin kentällä sulle jutteli ja mitä sä juttelit sille?

      • pallukkahukassa

        Itse yritin käyttää masiinaa paluulennolla erääsät etelä-Euroopan isosta kaupungista, mutta en osannut käyttää sitä h...tin Operaa, enkä sitä naurettavaa pallukkaa. Nyt sitten pätevyyden jumalhahmo kommentoimaan...


      • mikämasiinamikäpallukka
        pallukkahukassa kirjoitti:

        Itse yritin käyttää masiinaa paluulennolla erääsät etelä-Euroopan isosta kaupungista, mutta en osannut käyttää sitä h...tin Operaa, enkä sitä naurettavaa pallukkaa. Nyt sitten pätevyyden jumalhahmo kommentoimaan...

        Missä masiinassa on Opera, lähtöselvitysautomaatissako?


      • pallukkahukassa
        mikämasiinamikäpallukka kirjoitti:

        Missä masiinassa on Opera, lähtöselvitysautomaatissako?

        Kyllä on Opera lähtöselvityksessä ja emme sitä osanneet käyttää jostain syystä. No oma syyhän se tietenkin..Helsingissä lähtiessä ei mitään ongelmaa.


    • norregian

      matkatavarat 42 euroa/laukku, kun laitetaan ruumaan (pitkät lennot / long haul)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe