firefoxista tullut buginen

2or16

Onko muilla samoja ongelmia? Viimeisin päivitys aiheutti sen, että selain kaatuu parissa minuutissa. 40.0.3 on versio, joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Kiersin ongelman ottamalla käyttöön vanhan version, mutta senkin se halusi päivittää tähän uuteen ja toimimattomaan. Ainoaksi ratkaisuksi jäi ottaa write-oikeudet pois koko hakemistolta ja kaikilta asennustiedostoilta..

15

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bugaa_ja_bugaa

      Mikäs nyt on tullut, kun 3.x sarjalaiset toimivat vakaasti useita vuosia ja nyt alkanut päivitysrumba, markkinoidaanko tässä chromea vai mistä on kysymys? Taidan kyllä siirtyä ennemmin johonkin vanhaan ja luotettavaan..

      • Se päivitysrumba on täysin oma valinta. Firefoxista ollut 3.x versioiden jälkeen ESR versiot jotka ovat vakaita noin vuoden kerrallaan.

        Vanhaan ei ole menemistä koska ne eivät ole enää turvallisia eikä usein oikein yhteensopiviakaan.


      • optiosanktio1

        Muisteleisin että jossain 3.x versioiden aikaan oli kaatumisongelmia johtuen FlashPlayerista vai olikohan jo aikaisemmin. Sen jälkeen ne toimivat vakaasti samoin ainakin minulla on toiminut tämä uusinkin 40.x alkaen ilman kaatumisia nyt käytössä 41.0.1.
        Väliin käytin noita ESR versioita jka niistä on vain positiivista sanottavaa.


    • FireFox_Tuplana

      Mulla ei ainkaan ole mitään ongelmia havaittu. Mulla on Mint 17.2:ssa Firefox ja
      kännyssä (Honor 6) on myöskin. Toimii ihan hyvin...

      • vikaavikaa

        Sivut ei aukea uuteen välilehteen eikä uuteen ikkunaan. Firefox 41.0 (tai myös aiempi 40.jotan) ja Mint 17.2


    • plus40prossaa

      Miten Firefoxissa saa sivun suurennetuksi pysyvästi?

      • apinajagorilla

        Fontti löytyy asetuksista.


      • plus40prossaa

        Fontti löytyy kyllä, mutta haluan suurentaa sivun nykyisellä fontilla. Explorerissa homma hoituu kätevästi.


      • apinajagorilla
        plus40prossaa kirjoitti:

        Fontti löytyy kyllä, mutta haluan suurentaa sivun nykyisellä fontilla. Explorerissa homma hoituu kätevästi.

        Osta isompi näyttö, 27" näytössä kaikki on suurempaa.

        Jostain kumman syystä minulla jäävät asetukset siihen kohtaan mihin ne on laitettu.


      • plus40prossaa

        En osta isompaa näyttöä. Explorer muistaa asetukseni, mutta Firefox ei. Sivuhistoria ja evästeet poistuvat automaattisesti molemmissa selaimissa.
        Olen viime aikoina yrittänyt tutustua Firefoxiin, koska yksi minuakin tumpelompi tuttuni kyselee neuvoa sen ja Mintin käyttämiseen. Hän ei osaa viritellä mitään omin päin edes netin opastuksella.


    • ominaisuuskai

      Mint 17.2 Firefox kaatuu, kun koneen teho ei riitä videon näyttämiseen.

    • optiosanktio1

      .....niin tai jokin sopimaton lisäosa esim AdobeFlash kaataa sivun muista minulla ei kokemusta

    • Tulikettuilija

      Firefoxin strategia näyttää sellaiselta, että uusia versioita tarjotaan vähän väliä, ja aina toisinaan uusin versio on selvästi viallinen. Microsoftin strategia näyttää puolestaan sellaiselta, että uusia versioita tarjotaan verrattain harvoin, ja uusin versio on lähes aina viallinen.

    • PaskaSelain

      could not find the mozilla runtime herjaa pukkaa pelkästään päivityksen jälkeen... täyttä paskaa vissiin koko Firefox nykyään???

    • 7ja4

      Eipä ole harmeja minulla. Olisko alusta väärä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe