Onko muilla samoja ongelmia? Viimeisin päivitys aiheutti sen, että selain kaatuu parissa minuutissa. 40.0.3 on versio, joka aiheuttaa harmaita hiuksia. Kiersin ongelman ottamalla käyttöön vanhan version, mutta senkin se halusi päivittää tähän uuteen ja toimimattomaan. Ainoaksi ratkaisuksi jäi ottaa write-oikeudet pois koko hakemistolta ja kaikilta asennustiedostoilta..
firefoxista tullut buginen
15
106
Vastaukset
- bugaa_ja_bugaa
Mikäs nyt on tullut, kun 3.x sarjalaiset toimivat vakaasti useita vuosia ja nyt alkanut päivitysrumba, markkinoidaanko tässä chromea vai mistä on kysymys? Taidan kyllä siirtyä ennemmin johonkin vanhaan ja luotettavaan..
Se päivitysrumba on täysin oma valinta. Firefoxista ollut 3.x versioiden jälkeen ESR versiot jotka ovat vakaita noin vuoden kerrallaan.
Vanhaan ei ole menemistä koska ne eivät ole enää turvallisia eikä usein oikein yhteensopiviakaan.- optiosanktio1
Muisteleisin että jossain 3.x versioiden aikaan oli kaatumisongelmia johtuen FlashPlayerista vai olikohan jo aikaisemmin. Sen jälkeen ne toimivat vakaasti samoin ainakin minulla on toiminut tämä uusinkin 40.x alkaen ilman kaatumisia nyt käytössä 41.0.1.
Väliin käytin noita ESR versioita jka niistä on vain positiivista sanottavaa.
- FireFox_Tuplana
Mulla ei ainkaan ole mitään ongelmia havaittu. Mulla on Mint 17.2:ssa Firefox ja
kännyssä (Honor 6) on myöskin. Toimii ihan hyvin...- vikaavikaa
Sivut ei aukea uuteen välilehteen eikä uuteen ikkunaan. Firefox 41.0 (tai myös aiempi 40.jotan) ja Mint 17.2
- plus40prossaa
Miten Firefoxissa saa sivun suurennetuksi pysyvästi?
- apinajagorilla
Fontti löytyy asetuksista.
- plus40prossaa
Fontti löytyy kyllä, mutta haluan suurentaa sivun nykyisellä fontilla. Explorerissa homma hoituu kätevästi.
- apinajagorilla
plus40prossaa kirjoitti:
Fontti löytyy kyllä, mutta haluan suurentaa sivun nykyisellä fontilla. Explorerissa homma hoituu kätevästi.
Osta isompi näyttö, 27" näytössä kaikki on suurempaa.
Jostain kumman syystä minulla jäävät asetukset siihen kohtaan mihin ne on laitettu. - plus40prossaa
En osta isompaa näyttöä. Explorer muistaa asetukseni, mutta Firefox ei. Sivuhistoria ja evästeet poistuvat automaattisesti molemmissa selaimissa.
Olen viime aikoina yrittänyt tutustua Firefoxiin, koska yksi minuakin tumpelompi tuttuni kyselee neuvoa sen ja Mintin käyttämiseen. Hän ei osaa viritellä mitään omin päin edes netin opastuksella.
- ominaisuuskai
Mint 17.2 Firefox kaatuu, kun koneen teho ei riitä videon näyttämiseen.
- optiosanktio1
.....niin tai jokin sopimaton lisäosa esim AdobeFlash kaataa sivun muista minulla ei kokemusta
- Tulikettuilija
Firefoxin strategia näyttää sellaiselta, että uusia versioita tarjotaan vähän väliä, ja aina toisinaan uusin versio on selvästi viallinen. Microsoftin strategia näyttää puolestaan sellaiselta, että uusia versioita tarjotaan verrattain harvoin, ja uusin versio on lähes aina viallinen.
- PaskaSelain
could not find the mozilla runtime herjaa pukkaa pelkästään päivityksen jälkeen... täyttä paskaa vissiin koko Firefox nykyään???
- 7ja4
Eipä ole harmeja minulla. Olisko alusta väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1886073Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1505624BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2374209- 2243468
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1053336Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1263200HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212956Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai92475Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1821974- 1271944