Riparilta yöksi kotiin

Nössötyttö

MOIKKA!
Tiiättekö et voiko rippileiriltä tulla yöksi kotiin omalla kyydillä? Ku mä oon kamalan huono nukkumaan vieraissa paikoissa enkä päiväriparille tahdo mennä.

11

824

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgdgdgdf

      vaikutat kyllä aika vitun oudolta muiden silmissä jos kotia lähet joka yöks

      • nössötyttö

        Voi olla. Mut kokeilen ainakin sen yhden yön, mut jos en vain pysty siellä nukkumaan niin haluaisin nyt etukäteen tietää että voiki sieltä lähteä yöksi kotiin.


    • isonen

      Moips!

      Ite olin justiinsa tänä kesänä rippileirillä. En oikeen osaa sanoa voiko sieltä lähteä kotiin yöksi jos ite järjestää kyydit. Uskoisin että ei oikein onnistu. Aamulla on melko aikanen herätys joten sun pitäis olla sitte aikasin matkalla sinne leiripaikalle. Samoin iltasin iltahartaudet yms. on aika myöhään että pääsisit kotia päinki myöhäseen. Ei siis varmaan oikeen onnistu. Voit toki kysyä seurakunnan työntekijältä asiasta, ne osaa vastata tarkemmin siihen.
      Miks et haluu mennä päiväriparille? Sielläki on varmasti ihan kivaa! Ite menossa sinne isoseks ens kesänä :)
      Ja kuten tossa joku jo avokätisesti kertoiki... Se saattaa valitettavasti vaikuttaa muista vähän oudolta jos lähdet sieltä yöksi kotiin. Mutta tietty teet kuten itse parhaaksi näät! :)
      Tsemii!

    • riparityöntekijä

      Kyllä se on mahdollista. Ota asia puheeksi työntekijöiden kanssa, asia varmaankin järjestyy. Eikä tuo ole edes kovin tavatonta, moni muukin on tehnyt samalla tavalla. Hauskaa riparia!

    • Oitä

      Eiköhän se onnistu. Eri asia, kuinka paljon ehdit nukkua.

    • Yks.Aikuinen

      Mieti vielä ennen kun menet ripariin. Kukaan älykäs nuori ei edes haaveile, eikä mene ripariin.
      Tunnetko itsesi älykkääksi, vai oletko vielä helposti ohjailtava lapsi?

      • TROLLITUTKA

        ^ Trolli


    • Hei
      Kyllä se on ihan mahdollista jos vanhempasi siihen suostuvat ja välimatkat eivät ole mahdottoman pitkiä. Mutta kuten täällä jo todettiin, leirillä ohjelmaa riittää aamusta iltamyöhään ja voi tulla aika raskaaksi rampata edestakaisin.
      Mitä jos ottaisit tämän itsenäistymisenä ja uutena kokemuksena ja koettaisit aluksi olla yötä muun porukan kanssa? Saattaisit yllättyä iloisesti kun huomaisitkin pärjääväsi. Jos uni ei tulisi pariin yöhön, voisit olla kotona loput yöt.
      Päivärippis on oikein hyvä vaihtoehto. Nykyään siellä tehdään retkiä ja paljon muutakin kuin pönötetään luokassa opiskelemassa.

      Toivon rohkeutta ja iloa tulevaan ripariaikaan, mitä sitten päätätkin!
      Pappi Elisabet

      • huygtfrew

        Totta kai toivot saavasi yhden eksytetyn lisää laumaas, sehän on sinun moraalittoman työsi!
        Uskontunnustuksen kaltaisena Jumalasta ja ihmisyydestäs luopuneena järjettömänä ja ymmärtämättömän kelpasit papiksi niillä korkeilla vaatimuksissas!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:

        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!

        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Itse hankit itsellesi tuomion!

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


    • Hei
      Kysyjä ei tietääkseni tiedustellut kannattaako hänen mennä riparille. Hän kysyi ihan muuta. Miksi on niin vaikeaa antaa ihmisten ajatella kukin tavallaan? Vastasin omalta osaltani kysymykseen. Minulla ei ole tarvetta kyseenalaistaa hänen päätöksiään ja vastata siihen, mitä ei ole edes kysytty.

      Pappi Elisabet

      • lkjhgft

        Niin, sinulta ei varmaan ole kysytty kaikkea mitä työksesi teet, Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneena järjettömänä ja ymmärtämättämänä antamasi uskontunnustuksen mukaan. Se lisäksi sinua sitoo herra jumalalle antamasi pappislupaus jonka mukaan et saa saarnata tai edes opettaa Jeesuksen evankeliumia vaan nauttia eksyttäjä /aivopesu ammattilaisena paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden herra jumalanne oppeja!
        Moraalittomien valehtelijoiden ammatti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe