Unijukka, katsoisitko korteista minullekin?

Iltahämy

Olen alle kolmekymppinen nainen ja tuntenut työni kautta tummatukkaisen miehen yli puolitoista vuotta. Minulle ei ole oikein kunnolla selvinnyt mitä välillämme on, sillä välillä tunnumme läheisiltä ja omasta puolestani olen syvästi kiintynyt tähän mieheen. Olen ollut tämän puolitoistavuotisen aikana töissä muillakin työnantajilla ja poissaolojeni aikana välimme ovat laimenneet. Olen juuri palannut yli kolmen kuukauden kesäsijaisuuden jälkeen taas takaisin tähän työhöni ja jälleen murehdin tilannetta välillämme. Tiedän, että mies on avoin ja ystävällinen kaikille, joten ehkä en ole hänelle sen enempää kuin kuka tahansa työkaveri. Olisin oikein kiitollinen, jos voisit katsoa millaisia tunteita miehellä on minua kohtaan.

2

233

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

Nostan siis kortin tälle asialle:

lanttien 10: Lanttien 10 kertoo, että "olemme kaikki yhtä". Kortti ilmentää sisäisten voimavarojen yhdistymistä ja avautumista. Asioita ihmisten välillä, jotka ovat muualla kuin materiaalisessa maailmassa. Kortti kehottaa siis jakamaan "sisäisiä rikkauksiamme" muiden kanssa sekä omaksumaan luonnollisen ja välittömän elämänasenteen. Se kertoo, että on aika "luoda siltoja".

Eli varmaankin asia selkiintyisi, jos koettaisit vaikkapa ottaa tuosta miehestä hieman selkoa, esim.joltakin jonka tiedät hänet tuntevan?! Jotakin yhteistä sinulla hänen kanssaan ilmeisestikin on, mutta mihin tuo "sillanrakennus" voi johtaa, sitä on tässä vaiheessa vielä vaikea sanoa ...

• Iltahämy

Paljon kiitoksia, että vastasit! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      78
      993
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      801
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      60
      605
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      564
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      36
      512
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      509
    Aihe