sijaitsee suurella järvellä, mutta soutumatkaa sinne on vain 1-2 km. Saarella ei asu ketään.
Olen 55-vuotias leskimies, 170 cm, 70 kg, terve. Taannoin yliopistokoulutettu, mutta sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä. Olen kiinnostunut mm. uskonnollisista asioista. historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pelaan mm. shakkia. Luen paljon kaikenlaista. Korttipeleista ja kilpaurheilusta en ole kiinnostunut. Tykkään myös keskustella. Poltan tupakkaa.
Jos sattuisi löytymään joku hiemankin samanhenkinen viettämään talven kanssani mökillä. Terve täytyisi olla, koska jäiden takia sekä syksyllä että keväällä lienee pari kuukautta, jolloin saareen ei pääse eikä sieltä pääse pois. Talvikuukausina saaressa ei ole paljoakaan tekemistä, vain leppoisaa oleilua, mökkihöperehtimistä. Halpaa ja yksinkertaista oleilemista. Täytyy tulla toimeen sillä, mitä syksyllä saadaan saareen kuljetetuksi.
Ensisijaisesti toivoisin kaveriksi naista. Kaveriksi käy mieskin, mutta ei homomies.
Jos Sinusta tuntuu, että tämä saattaisi olla Sinun tilaisuutesi, ole rohkea ja kirjoita:
[email protected]
Kaveriksi autiolle saarelle?
kyselenpähän_vain
3
121
Vastaukset
- No_niin_tästä
jäi tekstin alkuosa pois. - - - Olen siis ajatellut viettää talven saaressa vaatimattomassa pienessä mökissä. Etsiskelen sinne kaveria. Saaressa ei asu ketään. - - - Aloituksen loppuosasta ilmeneekin sitten muu juttu.
Tekstin alkuosa tästä jäi pois, koska kopioin samaa tekstiä useammillekin palstoille, koska en nyt etukäteen tiedä, mistä kaveria pitäisi etsiskellä ja mistä kaverin parhaiten löytäisi. - Tässä_aloituksessa-
han on ideaa. Ehkä joku, jolla on tilaisuus irrottautua oravanpyörästä talveksi, tarttuu tilaisuuteen.
- saarella
Yksinäisissä saarissa on jotain surumielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997