Mitenkä pääsee Dalamanin kentältä Marmarikseen lento on Dalamanissa 12.10.2015 kello1.25
Dalaman-Marmris
6
158
Vastaukset
- Marmarismielessä
Samaa pohditaan me ! Sama lento kyseessä nähtävästi...?
- halvallapääsee
Dalaman Shuttle direct. Katso niiden sivut. Siellä on minibussikuljetus 6,33e/hlö/sivu. Olen käyttänyt tuota Antalya - Alanya välillä ja hyvin on toiminut.
- marmarisloma
halvallapääsee kirjoitti:
Dalaman Shuttle direct. Katso niiden sivut. Siellä on minibussikuljetus 6,33e/hlö/sivu. Olen käyttänyt tuota Antalya - Alanya välillä ja hyvin on toiminut.
paljon kiitoksia tiedosta
- pelitti
halvallapääsee kirjoitti:
kiitos paljon neuvoista tilasin kuljetuksen tuosta osoitteesta pelasi tosi hyvin kentällä olivat vastassa ja laukut vietiin suoraan kuljetukseen hinta vajaa 7 € suunta
- Matkustanut
Kimppataksilla. Tai voitte kysyä matkatoimistojen kuljetuksesta paikkaa. Yleensä on. Aurinkomatkat ottaa 20 €/suunta.
- 6543
Dalamanista lähtee aina koneiden laskeuduttua Havas bussi, jolla pääsee Marmarikseen ja maksaa 15 liiraa/henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276