.Ravintolassa

.Tuhmeliini17

Aloin olla jo liikaa humalassa ja kello nakutti kolmea. Join tiskillä vettä kun taakseni tuli tungoksessa mies kiinni minuun.

En aluksi piitannut, koska ihmisiä oli paljon ja törmäämiset olivat normaalia. Tunsin pian kuitenkin käden reidelläni ja näin toisen käden ilmestyvän tiskille. Mies ojensi baarimikolle rahaa ja sai drinkkinsä. Käsi oli musta.

Toinen käsi jatkoi hivelyään ja pieni minihameeni ei paljon peittänyt. Avonainen kaula- aukkoni paljasti terhakat nuoret tissini miehelle varmasti.

Mies nosti hamettani pakaroiden yli siirtyessämme hieman sivumpaan tiskillä. Käsi liukui jo hieman kostuneen kankaan sisäpuolelle. Sormi painui tiukkaan pimppaani hitaasti pian kosketellen klittaani.

Yritin pysyä normaalin näköisenä, mutta suuni päästi huokauksia.

Haparoin käsilläni miehen etumusta ja sainkin käsiini kohouman etumuksessa. Hillittömän kokoinen mela melkein rikkoi housut pyrkiessään ulos.

Yhtäkkiä mies lähti viemään minua kädestä pitäen pimeämpään nurkkaan ja sen kautta invavessaan.

Kuulin takanani kun ovi lukittiin ja peili edessäni näytti miehen takanani. Kaikin puolin iso ja komea mies.

Hän polvistui taakseni ja veti pikkarini nilkkoihini. Kuuma kieli liikkui vallattomasti alapäässäni kostuttaen peppuvakoni ja pimppani.
Pidin pöydästä kiinni vaikeroiden miehen työskentelystä.

Mies lopetti ja tuli eteeni pöytään nojaten pakaroillaan. Aloin riisumaan miehen housuja vapauttaen kangen eteeni. Aloin kiimassa imemään tuota valtavaa elintä. En saanut sitä kokonaan suuhuni, mutta mies kyllä piti imemisestäni. Mies yritti irtaantua ajoissa, mutta minä otin melaa vain syvemmälle suuhuni.

Lopulta mies riuhtaisi minut irti ja käänsi mut vatsalleni pöydälle tunkeutuen sisääni takaa. Yritin pitää itseäni pöydällä ja katsoin peilistä kun mies tuijotti persettäni naidessaan mua tiukkaan pilluuni.

Kädet puristelivat tiukkoja pakaroitani ja yksi sormi eksyi jo anukseeni. Tuntui ettei jalkani enää jaksaneet kauaa. Märkä lihan läiskintä kaikui vessassa miehen naidessa mun teinipimppaani.

Mies nosti mut kontalleni pöydälle ja levitti polveni erilleen. Kokeilin kädelläni suonikasta märkää kyrpää sen liikkuessa sisässäni. Katsoin miestä peilin kautta ja maistoin kosteaa sormeani viekoitellen.

Mies siirsi käteni anukselleni. Kiusasin sormella anustani miehen katseen alla. Pian minuun työnnyttiin niin syvälle että meinasin haljeta. Olin jo peiliä vasten miehen työntöjen voimasta.

Mies otti nilkoistani kiinni ja purkautui valtavalla määrällä sisääni ja pepulleni.

Sain vielä nuolla kullin puhtaaksi nesteistäni.

Mies teki lähtöä ja avsi jo ovea. Pelästyin ja kumarruin nostamaan pikkareitani lattialta kun huomasin kahden uuden mustan miehen tulleen vessaan.

Miehet avasivat housunsa ja alkoivat runkkaamaan hevoskullejaan. Miehet tökkivät elimillään suuhuni vuorotellen.

Minut nostettiin selälleni peilipöydälle jalat pystyyn. Miehet tulivat aivan pimpsan juureen runkaten mahtavia kalujaan. Katsoin kauhuissani mitä miehet aikoivat minulle tehdä.

Miehet runkkasivat ja nuolivat reisiäni, pohkeitani, jalkojani ja lopulta molemmat nuolivat varpaitani runkaten samalla kiivaasti.

Minun käskettiin runkata jaloillani isoja peniksiä. Ei mennyt kauaa kun miehet laukesivat reisilleni ja jaloilleni.

Pian miehet poistuivat ja laitoin oven lukkoon jääden siistimään itseäni.

0

7744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1807
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1667
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1303
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1131
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        789
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        775
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        757
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        725
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        702
      Aihe