Toisinaan kun kuvittelee kaiken olevan hyvin ja tilanteen hallinnassa, sitä säpsähtää.
Eilen ehtoolla kun iltatoimii suorittaessa olin vessas, siinä miehen paikkaa täyttäessä, huomasin pahan näksen tumman luomen rinnan ja ylävatsan yhtymäkohras.
Heti ajattelin et ,selväähän tää ,tässä se helein nuoruus sit oli lähtön aloin sopeutumaan.
Kun sit uskaltauruin valoa lisäämään ja tutkimaan sitä syöpäpesäkettä niin huomasin, sulanutta suklaatahan se, hyvin nukutti huojentunutta.
Minä pelastuin
11
50
Vastaukset
- Ainpitääkiittää
Toivottavasti kiitollisena siitä, että elämäsi sai jatkoaikaa, muistit suorittaa iltasuklaarukouksen.
- aina.einiin
Luomet kyllä säikäyttää, varsinkin jos ei aiemmin ole huomannut sitä, tai muuttanut väriä. Pääsit siis säikähdyksellä.
- ent.siivoojaparka
Niitä kaikenlaisia havaintoja minäkin joskus teen.
Yhtenä iltana vetäisin aika avokaulaisen kesäpaidan päältäni ja huomasin pahan näköistä ihottumaa mahassani. Ei pahasti kutissut, mutta kun kynnellä rapsautin, niin huomasin siinä ihan niinkuin verisiä rakkuloitakin. Aloin miettimään, mitä minä olin syönyt sellaista, mistä se oli tullut.
No, lättyjä mansikkahillon kanssa...- paahdan.leipää.navassa
et tarvitse lautasia. lätty vatsakuvulle, hilloa päälle ja siittä popsimaan. säästyy tiskauksen vaiva.
ite oon niin kuumaverinen että joskus melkein sihisen. pitää mennä jäähylle.
- himshh
Minen en tiedä että oonko elämässä oikein koskaan pelastunu yhtään miltään
- elämää vain eletty semmoisenaan kun kun vastaan on tullut- päivä kerrallaan..
Välllä pää puskassa etenki marja-aikaan, joskus muuten vaan.
Sen olen oppinut ikäntymisen myötä että käsillä tekeminen antaa jonkinlaista hiljentymistä ja mielenrauhaa, kuin toivoa jostain paremmasta - luki, kirjoitti, soittelee jotain instrumenttia, kutoi, leipoi, siivosi, piirteli tms - ei slleen kovin arvokasta tai arvostettua, mutta pakkasella voi villasukka tai lapanen lämmittää jotakuta tai muuta - ainakiin hiljentää päässä risteileviä miiljoonia mietteitä . Vanhemmiten oon kyllä miettiny ällin puutettakin - oiskohan missään älyvapaille tarjolla jotain ällitälli-uutetta, että pysyis menossa mukana ikääntyneenäkin. Kuumaa tai kylmää - niin minustakin joskus tuntuu että pannu suorastaan pihisee... entisaikain viheltävää vesipannua joskus hyvänä keksintönä - oppi ainakin ettei vettä tarvitse keittää ja kypsentää - säästi sekä energiaa että kärventyneen hajuilta että mustuneitten kattilanpohjien jynssäämiseltä. - eppu2
Vanhemmiten alkaa tulla noita vanhuuden luomia.
Kun kävin keväällä lääkärissä korvastani, niin samalla pyysin tutkimaan selän, kun sormiin tuntuu kaikenmoisia möykkyjä.
Olivat ihan tavallisia luomia vaan.Minulla on varpaassa luomi, vasemman jalan keskimmäisen nokassa. Kerran yksi lääkäri sanoi et tuo kannattaisi poistattaa. Tilasin uuden ajan poistatukseen, oli eri lääkäri joka sanoi ettei tartte poistaa. Siinä se möllykkä pojottaa yhä.
- Luomi.ei.ole.myrsky
Suurin osa luomista on luojan luomaa, retroa luomua, harmittomia rasvaluomia. Niitä voi itsekin värjätä mieltymyksensä mukaan. Vaikkapa Lilaa lauantaille jne.
Pientä vaaran tuntua ne aiheuttavat. Mutta kukapa maallikko niitä seuraa kun itsessä on muutakin tutkittavaa esim kuinka soveltua yhteiskunnan raameihin
Toivotan lisää makeita yllätyksiä ja kaikenlaista muuta mukavaa arkeen ja juhlaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645941Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41469En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239