Voisiko joku valaista millainen voisi olla suurin piirtein kuukaudessa sähkölaskun suuruus jos osataan käyttää vettä oikein ja meitä on 2 aikuista ja 1 lapsi? Olaan iäti asuttu omakotitalossa vaan nyt on on tullut aika lähteä rivariin kun toinen jäi työttömäksi. Samoin kiinnostaisi tietää mitä maksaa laajin kotivakuutus johonkin 80 m2 kokoiseen rivariasuntoon. Kiitti vastauksista.
Sähkö ja vakuutus laskut rivitalossa
5
2229
Vastaukset
- Sähköjavakuutus
Sähkölaskun suuruus riippuu hyvin paljon rivariasunnon lämmitystavasta. Onko sähkölämmitys, joka maksetaan omassa sähkölaskussa, vai esim kaukolämpö, joka menee vastikkeeseen/vuokran-antajan maksettavaksi ?
Vakuutuksen hinta selviää soittamalla vakuutusyhtiöön. - perhetäältä
Kaukolämpö joka kuuluu vastikkeseen, sitä haen. Eli siis ruoanlaitto, valot, pyykinpesu ja härpäkkeet. Kai nyt joku osaa jotain sanoa? Vakuutushintojakin osaatte sanoa, mutta eikö vaan kukaan viitsi? Vakuutusyhtiöissä on se ikävä puoli, että sinne pitää syöttää kaikenmaailman sotut, osoitteet, talon tiedot ym. ja minulle ei ole kaikkia tietoja enkä haluaisi vielä mennä niin pitkälle.
- jhfkdhfjkfh
Netti on täynnä laskureita, googleen sähkönkulutus ja lähes joka firman sivuilla on laskuri johon laitetaan kämpän tiedot ja kulutus tottumukset, sieltä saat kulutus lukuja.
Noita vakuutuksia voi laskea myös firmojen sivuilla, ei omat tiedot velvoita mitään ja saat vakuutus hintoja, voithan laittaa sinne pilipali sotuja ja muuta jos et oikeita halua, laskurit toimii kyllä noinkin. - SähköJaVakuutus
Sähkö 30-40€/kk. Laaja kotivakuutus 200-300€/v.
No, sähkölasku lapsimäärästä riippuen 40-60 € kuukausi, kotivakuutus n. 15 € kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904