Mites kepittä

tolsti_mapko

muilla tää suomi 24, itsellä havaitsettavissa lievää takkuamista, kirjautumiset kestää ja sivut aukeaa tuskastuttavan hitaasti.

Vai onks vika kaasuttajassa:)

9

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjab

Siin on semmonen säätö tänään, että ehtii tehä töitä päivityksen aikana...

• boro

oikein pelitä. Muuten, se DLT:n vieressä oleva kuppila oli vielä hengissä. Piskit ja kahvi oli pakko nauttia. Tosin se kahvi ei mennyt kokonaan alas.

• tolsti_mapko

ns porot pohjille, kävitkö anoppia moikkaa plehiksellä

• boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

ns porot pohjille, kävitkö anoppia moikkaa plehiksellä

Meinaan se Plehiksen käynti. Muistin vasta paluumatkalla miten oot anoppias kehunu. Mutta seuraavalla kerralla sitten. Täytyy laittaa solmu ...... nenäliinan niin muistuu paremmin mieleen.

• ruoho

onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...

• boro
        ruoho kirjoitti:

onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...

Kah, kahviahan se. Pyytelin tsajua, kun muistin maun vime käynniltä. Matami sano ettei oo, käviskös kahvi. Eihän se kallista ollu: kolme piskiä ja kahvi 18 rubiaa.

• tolsti_mapko
        ruoho kirjoitti:

muna sylettää, kahvi maistuu kaakoelle.... Oiskohan niin, että viivan vetäminen heikentää aisteja...

• tolsti_mapko
        ruoho kirjoitti:

Eilen luulin, että kysymyksessä on provo ja ajattelin ilmoittaa jo asiasta meidän seriffille.

Ymmärsin asian nukuttuani yön yli. Ilmeisesti kävit siellä pizki paikassa vimosen kerran bullen ja ketsupin kanssa.

Sitä ennenhän olitte käyneet kohtalokkain seurauksin alanmestassa, missä olit vetänyt hirveät "vanutzi" yrjöt...

No eipä se ihme ole, jos kahvikin maistuu kaakaolta, jos saferma sattumat on kitalaessa kiinni....

• turve
        tolsti_mapko kirjoitti:

Eilen luulin, että kysymyksessä on provo ja ajattelin ilmoittaa jo asiasta meidän seriffille.

Ymmärsin asian nukuttuani yön yli. Ilmeisesti kävit siellä pizki paikassa vimosen kerran bullen ja ketsupin kanssa.

Sitä ennenhän olitte käyneet kohtalokkain seurauksin alanmestassa, missä olit vetänyt hirveät "vanutzi" yrjöt...

No eipä se ihme ole, jos kahvikin maistuu kaakaolta, jos saferma sattumat on kitalaessa kiinni....

ei piä paikkaansa. mie olin maman ja papan kanssa piskeillä, kun luulin juovani kaakaota.

provot puree kyllä täällä maalaiselämässä... sytytyslanka palaa aina sillon tällön, suurempi pilumies tietää, et näinkin rauhallisella ihmisellä raitis ilma tiukkaa pinnaa toisinaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10015
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5658
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      140
      2995
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      143
      2748
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      232
      2745
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      40
      2624
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2001
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1717
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1579
    Aihe