Mites kepittä

tolsti_mapko

muilla tää suomi 24, itsellä havaitsettavissa lievää takkuamista, kirjautumiset kestää ja sivut aukeaa tuskastuttavan hitaasti.

Vai onks vika kaasuttajassa:)

9

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjab

      Siin on semmonen säätö tänään, että ehtii tehä töitä päivityksen aikana...

    • boro

      oikein pelitä. Muuten, se DLT:n vieressä oleva kuppila oli vielä hengissä. Piskit ja kahvi oli pakko nauttia. Tosin se kahvi ei mennyt kokonaan alas.

      • tolsti_mapko

        ns porot pohjille, kävitkö anoppia moikkaa plehiksellä


      • boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

        ns porot pohjille, kävitkö anoppia moikkaa plehiksellä

        Meinaan se Plehiksen käynti. Muistin vasta paluumatkalla miten oot anoppias kehunu. Mutta seuraavalla kerralla sitten. Täytyy laittaa solmu ...... nenäliinan niin muistuu paremmin mieleen.


      • ruoho

        onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...


      • boro
        ruoho kirjoitti:

        onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...

        Kah, kahviahan se. Pyytelin tsajua, kun muistin maun vime käynniltä. Matami sano ettei oo, käviskös kahvi. Eihän se kallista ollu: kolme piskiä ja kahvi 18 rubiaa.


      • tolsti_mapko
        ruoho kirjoitti:

        onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...

        muna sylettää, kahvi maistuu kaakoelle.... Oiskohan niin, että viivan vetäminen heikentää aisteja...


      • tolsti_mapko
        ruoho kirjoitti:

        onko se kahvia?? mie oon aina luullu, et se on kaakaota. siis mausta päätellen...

        Eilen luulin, että kysymyksessä on provo ja ajattelin ilmoittaa jo asiasta meidän seriffille.

        Ymmärsin asian nukuttuani yön yli. Ilmeisesti kävit siellä pizki paikassa vimosen kerran bullen ja ketsupin kanssa.

        Sitä ennenhän olitte käyneet kohtalokkain seurauksin alanmestassa, missä olit vetänyt hirveät "vanutzi" yrjöt...

        No eipä se ihme ole, jos kahvikin maistuu kaakaolta, jos saferma sattumat on kitalaessa kiinni....


      • turve
        tolsti_mapko kirjoitti:

        Eilen luulin, että kysymyksessä on provo ja ajattelin ilmoittaa jo asiasta meidän seriffille.

        Ymmärsin asian nukuttuani yön yli. Ilmeisesti kävit siellä pizki paikassa vimosen kerran bullen ja ketsupin kanssa.

        Sitä ennenhän olitte käyneet kohtalokkain seurauksin alanmestassa, missä olit vetänyt hirveät "vanutzi" yrjöt...

        No eipä se ihme ole, jos kahvikin maistuu kaakaolta, jos saferma sattumat on kitalaessa kiinni....

        ei piä paikkaansa. mie olin maman ja papan kanssa piskeillä, kun luulin juovani kaakaota.

        provot puree kyllä täällä maalaiselämässä... sytytyslanka palaa aina sillon tällön, suurempi pilumies tietää, et näinkin rauhallisella ihmisellä raitis ilma tiukkaa pinnaa toisinaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe