Moi olen 15v tyttö ja olen poikaystäväni kanssa seurusteltu vähän aikaa. Ollaan käyty syömässä, elokuvissa ja muuta.
Kuitenkin niin tässä alkaa tulla se eka kerta aivan pian. Me ollaan jo puhuttu tästä jo kauan ja se voi olla aika pian.
Eli siivun se penis työnnetään sinne emättimeen näin sattuuko se paljon :D? En tiedä että miten voisi ehkäistä sitä kipua... Toimiiko Burana??? Auttakaa pliis :(
Mitä suosittelen?
4
1019
Vastaukset
- ssssfeafe
Vältä. Mikä ihmeen kiire on puuhastelemaan. Odota vielä muutama vuosi .
- Äitee34
Samaa mieltä kuin yllä. Kirjoituksesi perusteella et vielä ole valmis yhdyntään. Mietin myös parisuhteesi laatua, kun täältä tuollaisia kysyt, etkä kumppaniltasi. Onko nyt kyse seurustelemisesta seurustelun vuoksi, eikä niinkään vakavasta parisuhteesta? Seksi tietenkin kiinnostaa tuossa iässä. Sitä voi harrastaa olematta varsinaisessa yhdynnässä. Kokeilkaa kaikenlaista muuta. Kyllä sen sitten tietää kun on varma että nyt.
- työnnetään
Eli siivun se penis työnnetään sinne emättimeen näin sattuuko se paljon :D?
@ voi sattua jos pelkäät ja jännität liikaa (kumpi työntää?).
En tiedä että miten voisi ehkäistä sitä kipua...
@ älä pelkää, älä jännitä, rentouta lihakset pimpin ympärillä. Jos kuumenet kunnolla niin hormoonisi hoitavat kivun
Toimiiko Burana???
@ voi se jälkikäteen helpottaa jos siihen tosissaan uskoo.
Seksiä ei pidä aloittaa jos pelkää sen aiheuttamaa kipua. Paljin viisaampaa on odotella pari kolme vuotta kunnes aikuistut. Jos se tosiaankin on eka kertanne niin yritä olla ihan rentona ja pyydä poikaa käyttämään kondomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427