Mitä suosittelen?

15cvhvv

Moi olen 15v tyttö ja olen poikaystäväni kanssa seurusteltu vähän aikaa. Ollaan käyty syömässä, elokuvissa ja muuta.
Kuitenkin niin tässä alkaa tulla se eka kerta aivan pian. Me ollaan jo puhuttu tästä jo kauan ja se voi olla aika pian.
Eli siivun se penis työnnetään sinne emättimeen näin sattuuko se paljon :D? En tiedä että miten voisi ehkäistä sitä kipua... Toimiiko Burana??? Auttakaa pliis :(

4

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssfeafe

Vältä. Mikä ihmeen kiire on puuhastelemaan. Odota vielä muutama vuosi .

• Äitee34

Samaa mieltä kuin yllä. Kirjoituksesi perusteella et vielä ole valmis yhdyntään. Mietin myös parisuhteesi laatua, kun täältä tuollaisia kysyt, etkä kumppaniltasi. Onko nyt kyse seurustelemisesta seurustelun vuoksi, eikä niinkään vakavasta parisuhteesta? Seksi tietenkin kiinnostaa tuossa iässä. Sitä voi harrastaa olematta varsinaisessa yhdynnässä. Kokeilkaa kaikenlaista muuta. Kyllä sen sitten tietää kun on varma että nyt.

• työnnetään

Eli siivun se penis työnnetään sinne emättimeen näin sattuuko se paljon :D?
      @ voi sattua jos pelkäät ja jännität liikaa (kumpi työntää?).
      En tiedä että miten voisi ehkäistä sitä kipua...
      @ älä pelkää, älä jännitä, rentouta lihakset pimpin ympärillä. Jos kuumenet kunnolla niin hormoonisi hoitavat kivun
      Toimiiko Burana???
      @ voi se jälkikäteen helpottaa jos siihen tosissaan uskoo.

Seksiä ei pidä aloittaa jos pelkää sen aiheuttamaa kipua. Paljin viisaampaa on odotella pari kolme vuotta kunnes aikuistut.

• Jos se tosiaankin on eka kertanne niin yritä olla ihan rentona ja pyydä poikaa käyttämään kondomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      16
      2206
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1509
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1450
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1332
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1295
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1148
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      33
      1115
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1077
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe