ostatko itse

vaatteet...

Mites teil hei kundit ja tytsät, kuka teil ostaa
noi vaatteet... Ostatko ite vai ostaako mutsi.
Esim: farkut, onks mutsi mukana kun ostat.
Ja noi alushousut (alusvaatteet) ootko ostanu
ne ite vai mutsi.

Mulla on kyl nii n et farkut saan ostaa ite, mut
noi alushousut ostaa mutsi ainakin vielä, ei oikee ite kehtaa niitä ostaa.

Tällänen tuli mieleen, kun lahjaks tulee tota vaatteita varmaan taas.

Tää ois hyvä kyssäri 13-16 vuotisille...

11

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BubbleGirl

      Minä kyllä ostan vaatteeni ihan itse. Siihen ei minkäänlaisia äitejä tai isiä tarvita, että käyn ostamassa itselleni alkkarieta. Päin vastoin. Äippäni mielestä alushousuni ovat outpoja, joten hän itse ei minulle sellaisia ostaisi..jos asuisin äipän luona edes..saatikka sittenn isän.

      Kyllä jo vähintään 16 vuodesta ylöspäin pitää olla sen verran omaakin elämää ja kypsyyttä, että ostaa itse omat pöksynsä.

      • Gennadi

        oon 26v ja äiskä ostaa viel mulle kaiken tarvit-
        tavan.mul on likkakaveri,oma asunto ja olen
        ammatiltani lääkäri,mutta en oikein osaa huo-
        lehtia itsestäni ja siitä hoitaa pääasiassa
        mun äiskä,mutta tyttöystävä myös passaa mua.
        olen kai maailman onnellisin mies!


    • neitinen

      ostan itse vaatteeni, mitä ne sitten ikinä ovatkaan, paitoja, housuja, alusvaatteita. Ei siinä mitään ole, että käy itse ostamassa alusvaatteita tai muutakaan. En koe sitä kiusalliseksi, että ostan itse alusvaatteeni, päinvastoin. Silloin saan sellaiset kuin itse haluan, eikä tarvitse jotain äidin maun mukaisia vaatteita käyttää.

    • Dorothy_Doll

      ...tai siis äite antaa rahat.Joskus kun ollaan oltu yhessä ostamassa mulle vaikka uusia housuja ja takkia ni sen ehdotellut niin kamalia vaatteita että on siinä jo meinannu tulla hengitysongelmia kun on nauranut niin paljon. :D

    • gondolieeri

      Ostan itse kaikki vaatteni, alushousut, rintaliivit... ei se minusta ole noloa, jos menee vaikka Seppälässä sovituskoppiin koittamaan rintaliivejä. Tai jos koittaa, kumman alushousun pitsi tuntuu paremmalta.
      Niin ja hei, älkää käyttäkö "tytsy" nimitystä, se on aika kamala.
      Nyt kysynkin, ostatteko te nuoret naiset itse siteenne? Vai täytyykö äidin tehdä se? Uskallatteko maksaa nuorelle kassapojalle Libresset, vai nolottaako kamalasti? No mun vastaus on, että kyllä ostan itse. Oisi se aika naurettavaa, jos tällainen 14 v. tyttö anois äitiään ostamaan. Minä olen sitä mieltä, että jos ei uskalla itse ostaa, niin voi olla ilmankin.

      • DuperGirl

        Ite olen kanssa 14 , ostan kaikki vaatteeni, alusvaatteet mukaan lukien itse.
        Ja ostan myös siteeni itse.
        Mutta ei ole mitään pahaa, jos pyytää äitiään ostamaan, jos ei itse kehtaa.


    • ofkoors

      ite ostan ja faijalta saan rahaa. alusvaatteet ostan kyl ihan ite. äiti kattois silmät pyöreinä jos ees tietäis miten räväköitä alusvaatteita käytän. haluun just oikeen näkösiä alusvaatteita ja se tuskin onnistuu nelikymppiseltä. tietenkin jos nyt ostoksilla faijan kaa tulee joku kiva vaate vastaan niin silloinhan se ostetaan samantien.

    • mie vaan

      olen tällainen 16-vuotias naisenalku ja ostan kaikki vaatteeni itse, paitsi jos äippä haluaa maksaa. rahatkin otan pääasiassa omalta tililtä...tän ikäsenä kun ei enää hirveästi kehtaa porukoilla omia kamppeita maksattaa. törkeetä pitemmäön päälle mun mielestä...

      • joskus sit...

        Mä en ainakaa vielä oo ite ostanu oon 14wee poju.
        Mutsi ostaa, mut oon ite mukana ja saan valita
        ite noi farkut ja alushousut ja aluspaidat.
        Kun ei oo rahaa niin paljoo. Kait sit myöhemmin.


    • tyttö

      oon 14 vuotias tyttö ja ostan omat vaateeni..

    • Mega_Kulli

      Kun mä halusin bokserit niin en uskaltanu sanoa ett iskä mä halun bokserit mutta se kysyi ett minkälaiset halut ja vastasin ujosti ett "no ehkä tommoset" ja osoitin boksereita ja sit ostettiin varmuuden vuoksi kaks paria tavallisia jos en tykkäis boksereista en ekaks käyttänyt niitä olin kai 12 mutta sitten kai...ööööm.... 13-14 ha ha :D silloin vasta aloin käyttää boksereita ja käytän vieläkin koska ne on mukavat, ja nyt kun ajattelen taakse niin mitäs siinä ihan helppoa ois kysyy ett isä mä halun bokserit ja en vieläkään osta itse vaatteita kun se päiväraha ei riitä mihinkään 12,60€/päivässä kun on työtön ja asuu kotona niin ei riitä mihinkään vaivaiset 259€/kuussa se on :\

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe