moikka! tarttisin vähän apuja ja vinkkejä.. oon todella kiinnostunu motocrossista ja haluisin sen aloittaa. mutta miten, missä, milloin?
Elikkä oon tällä hetkellä 13v ja n. 157cm. mutta täytän 14 joulukuussa. Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta motocrossista eli en osaa ajaa ym, mutta kiinnostaa paljon. Pystyisinkö vielä aloittamaan kyseisen lajin? Kotikaupungin lähellä olisi hyvä paikka ajaa.
Mitä kaikkea pitäisi ostaa ja onko kustannukset suuret? Isäni pystyisi jonkun verran auttamaan, mutta täältä ensin haluaisin saada vähän apuja ja vastauksen että onko liian myöhaista aloittaa?
Ja vielä, kuinka hyvän fyysisen kunnos motocross vaatii?
motocross 14v tyttö
motocrosskiinnostus
2
102
Vastaukset
- jokuvaa267890
Kyllä tossa iässä voi vielä aloittaa mutta kustannukset riippuu ihan minkälaista pyörää haluaa. Halvimmat "pitbiket "on jotain 600 -1600 euron luokkaa ja ihan kunnon krossit esim (yamaha, ktm , suzuki , honda ) on jossain 2000- 11000 euroa ja varusteet maksaa noin 200-500 riippuu täysin kuinka laadukasta suojaa haluaa
Ja kyllä motocross on rankkaa mutta kyllä vähän "huonompikuntoisempi" kuljettaja siellä radalla pystyy ajamaan.- motocrosskiinnostus
kiitos paljon!! jos tulee mulla vielä jotain kysyttävää niin susta ainakin oli apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875