Hankimme oman Yorkin v2006 ja siitä kasvoi todella iso, nyt painaa tällä hetkellä 8,900 ja minua kiinnostaisi tietää onko kellään muulla näin isoa Yorkkia. Koira ei siis ole lihava vaan kaikilta osin iso. Koira hankittu kasvattajalta Toijalasta .
Onko kellään yli 8 kg Yorkinterrieriä
4
91
Vastaukset
- tietäjä5678
koirasi ei taida olla puhdasrotuinen, jos kerta painaa noin paljon
- niinppä
Ei selvästikään.
- yorkki5v
Tiedän 3 Yorkkia jotka painavat 6 - 6.5 kiloa, omani painaa 4 kiloa, voi olla että vanhemmat ovat erikokoisia ja myöskin isovanhempien geeniperimä vaikuttaa. Meidän yorkki on tullut isäänsä joka on pienikokoinen kun taas siskonsa on tullut emoonsa joka on reilusti isää suurempi (keinohedelmöitys), ja meidän yorkin pentu on tullut mummoonsa ja tätiinsä kokonsa puolesta, eli painaa sen 6.5 kiloa.
- 12700
Voi olla luonnonoikku. Kyllähän osasta ihmisiäkin kasvaa tosi pitkiä/isoja. Onhan se kuitenkin puhdasrotuinen eli rekisteröity?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702