System Audio SA Ranger - etupaneeli irtoaa

SA_Ranger

Mites muilla System Audion kaiuttimien omistajilla? Irtooko osat, hajooko käsiin?

http://system-audio.com/product/sa-ranger/

No, ihan vakavasti: Siedettävästihän noi soivat ja kotelossa työn laatukin on ihan tyydyttävää. Etupaneelin toki toivoisi pysyvän kiinni kotelossa, ettei liimaus petä ja tule rakoa etupaneelin ja kaiutinkotelon väliin. Ei muuten, mutta sieltä puhisee sekä ääni että ilma tuosta raosta.
System Audion asiakaspalvelu on tasoa: "tule facebooksivuillemme valittamaan". Meillä ei ole sähköpostia, jonne voisi hienovaraisemmin avautua ongelmista.
Toikin vähän outoa, että kaikki julkisuus halutaan facebookkiin kaikkien nähtäville.

3

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakaspalvelu_pelaa

      Myyjäliike ei ole vastannut vielä mitään.
      Maahantuoja ei ole vastannut vielä mitään.
      Tanskalaiset eli System Audio ei voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin.

      • asiakaspalvelu_pelaa

        Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:

        Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.

        Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
        http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot

        Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.

        Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.

        Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.

        Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?

        Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
        Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.

        Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
        http://system-audio.com/contact-us/
        Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.


      • asiakaspalvelu_pelaa

        Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:

        Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.

        Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
        http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot

        Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.

        Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.

        Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.

        Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?

        Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
        Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.

        Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
        http://system-audio.com/contact-us/
        Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe