Mites muilla System Audion kaiuttimien omistajilla? Irtooko osat, hajooko käsiin?
http://system-audio.com/product/sa-ranger/
No, ihan vakavasti: Siedettävästihän noi soivat ja kotelossa työn laatukin on ihan tyydyttävää. Etupaneelin toki toivoisi pysyvän kiinni kotelossa, ettei liimaus petä ja tule rakoa etupaneelin ja kaiutinkotelon väliin. Ei muuten, mutta sieltä puhisee sekä ääni että ilma tuosta raosta.
System Audion asiakaspalvelu on tasoa: "tule facebooksivuillemme valittamaan". Meillä ei ole sähköpostia, jonne voisi hienovaraisemmin avautua ongelmista.
Toikin vähän outoa, että kaikki julkisuus halutaan facebookkiin kaikkien nähtäville.
System Audio SA Ranger - etupaneeli irtoaa
3
179
Vastaukset
- asiakaspalvelu_pelaa
Myyjäliike ei ole vastannut vielä mitään.
Maahantuoja ei ole vastannut vielä mitään.
Tanskalaiset eli System Audio ei voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin.- asiakaspalvelu_pelaa
Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:
Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.
Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot
Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.
Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.
Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.
Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?
Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.
Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
http://system-audio.com/contact-us/
Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin. - asiakaspalvelu_pelaa
Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:
Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.
Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot
Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.
Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.
Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.
Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?
Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.
Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
http://system-audio.com/contact-us/
Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815