System Audio SA Ranger - etupaneeli irtoaa

SA_Ranger

Mites muilla System Audion kaiuttimien omistajilla? Irtooko osat, hajooko käsiin?

http://system-audio.com/product/sa-ranger/

No, ihan vakavasti: Siedettävästihän noi soivat ja kotelossa työn laatukin on ihan tyydyttävää. Etupaneelin toki toivoisi pysyvän kiinni kotelossa, ettei liimaus petä ja tule rakoa etupaneelin ja kaiutinkotelon väliin. Ei muuten, mutta sieltä puhisee sekä ääni että ilma tuosta raosta.
System Audion asiakaspalvelu on tasoa: "tule facebooksivuillemme valittamaan". Meillä ei ole sähköpostia, jonne voisi hienovaraisemmin avautua ongelmista.
Toikin vähän outoa, että kaikki julkisuus halutaan facebookkiin kaikkien nähtäville.

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakaspalvelu_pelaa

      Myyjäliike ei ole vastannut vielä mitään.
      Maahantuoja ei ole vastannut vielä mitään.
      Tanskalaiset eli System Audio ei voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin.

      • asiakaspalvelu_pelaa

        Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:

        Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.

        Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
        http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot

        Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.

        Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.

        Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.

        Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?

        Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
        Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.

        Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
        http://system-audio.com/contact-us/
        Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.


      • asiakaspalvelu_pelaa

        Kyseessä ovat siis pe 11.9.2015 minulle luovutetut kaiuttimet, jotka jo samana iltana totesin viallisiksi. Reklamaation tein la 12.9.2015 aamupäivällä myyjäliikkeeseen. Lähetin samana iltapäivänä kuvat kaiuttimistani. Tämän sähköpostin lopputuloksena:

        Myyjäliike ei ole vielä vastannut mitään.

        Maahantuoja ei ole vielä vastannut mitään. Myyjäliikkeen piti lähettää kuvat maahantuojalle. En tiedä onko lähettänyt, joten minä lähetin AH-Hifisystemsille sähköpostia kuvineen to 17.9.2015 klo 17.01. Nyt odotetaan AH-Hifisystemsin reagointiaikaa...
        http://www.ah-hifisystems.fi/index.php/yhteystiedot

        Tanskalaiset eli System Audio ei näköjään voisi (facebook-sivuillaan) vähempää välitttää, jos joltain asiakkaalta kaiuttimet leviää käsiin. Muihin kommentteihin on netissä vastanneet, mutta eivät minun kommenttiini. Luulin oikeasti, että tilanne kiinnostaa niin paljon, että joku haluaa lentää Tanskasta Suomeen katsomaan miten kaiuttimen liimaus on voinut pettää! Taisin olla väärässä.

        Odotukseni asiakaspalvelun osalta ovat vähän liian amerikkalaisella tasolla. Silloin, kun asiakkaalla on ongelma, niin sen selvittäminen ASAP on minkä tahansa yrityksen tärkein asia. Tuotteen jo ostaneen asiakkaan palvelu ohittaa muun asiakaspalvelun. Sillä hetkellä ei kiinnosta potentiaalien asiakkaiden kysymykset. Kyselijät ja kiinnostuneet saavat odottaa, kun nykyistä asiakasta palvellaan.

        Eli käsittääkseni sähköpostiin pitää saada arkena vastaus 24 tunnin kuluessa. Se on aika normaali käytäntö millä tahansa toimialalla. Joillakin poikkeuksilla aloilla vastauksen pitää tulla myös lauantaisin ja sunnuntaihin kelloon katsomatta. Joillakin aloilla vasteaika lasketaan minuuteissa, olipa sitten joulupäivä tai juhannusaatto.

        Torstaina lähetettyyn sähköpostiin pitäisi tulla vastaus perjantain aikana. Olettaen että perjantai on normaali arkipäivä. Minusta ainakin on hyvin mielenkiintoista, että uutena yli 3000 euron kaiuttimista etupaneelin liimaus pettää noin 5 vuoden iässä. Ilmeisesti alan ammattilaisia asia ei yllätä. Siksi maahantuoja ei asiaa kiirehdi. En taida olla ainut ongelmien kanssa?

        Tässä tilanteessa on siis kaksi vaihtoehtoa: ehjänä myyty tuote (vaikka käytettynä myytiinkin) pitää korjata siihen kuntoon, mitä asiakkaalla on ollut perusteltua olettaa hinnan ja myyjän lupauksen perusteella. Jos kaiutinpari myydään 1700 eurolla tyyliin "Hienossa kunnossa. Uuden veroiset" on selvää, että asiakas olettaa tuotteen olevan ehjä.
        Eli tuotteen virhe korjataan. Jos se ei onnistu, niin kaupat puretaan. Nämä ovat vaihtoehdot. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että asia ei pitkity liiallisesti ja saan ehjät, toimivat kaiuttimet. Tuntuu, että Suomessa asiakaspalvelu on kehitysmiaden tasolla liian usein, enkä nyt puhu audioalasta vaan rakennusbisneksestä. Rakennusalalla saat odottaa 3-4 kuukauttaa, että tehdään työ, jonka pitäisi onnistua 2-3 viikossa.

        Mitä sinä odotat hifi-kaiuttimilta? Millaista palvelua odotat myyjäliikkeeltä tai maahantuojalta? Oletatko kaiutinvalmistajalta löytyvän sähköpostiosoitetta? (System Audiolta ei löydy julkista sähköpostiosoitetta!!!)
        http://system-audio.com/contact-us/
        Tuon lähemmäs et pääse SA:n asiakaspalvelua. Jos pääset, kerro toki minullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

      Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

      Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

      mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

      ...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

      Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

      Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

      Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

      Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe