Tietäiskö joku jonkun hyvän ulkomaalaisen chatin? Olis kiva päästä puhumaan jotakin muuta, kun suomee, kuten englantia tai ruotsia.. Laittakaapa chatti vinkkejä!
Ulkomaisia chatteja?!
11
6266
Vastaukset
- ell
kokeilepa tota....
http://chat.yahoo.com/?room=Chat Central::1600326456
Hyvät Joulut Sulle :D Noihin kaikkiin pitää rekisteröityä.. Eikö oo mitn sellasta, mihin pääsis ilman rekisteröitymistä? Olis kätevämpää, ja muutenki..
- piraNa
noangel_87 kirjoitti:
Noihin kaikkiin pitää rekisteröityä.. Eikö oo mitn sellasta, mihin pääsis ilman rekisteröitymistä? Olis kätevämpää, ja muutenki..
Ei tarvitse ainakaan Passageniin rekisteröityä sen enempää kuin Suomi24:eenkaan. Sinne vaan, on jopa Suomi24:en chattikaksonen,helppo käyttää kun jo osaa. Ruotsissa muuten tosi vähän rekattuja, aika lailla erilainen sättikulttuuri kuin meillä. Sinne kannattaa mennä panemaan vähän vauhtia. Siellä myös, Aftonbladetin chatti, sinnekään ei tarvitse rekisteröityä. Sekaan vaan!!
- TurhaCe
Portugalin Terravista-chatissa kirjasin ensin valitsemani nick-namen
- Tässä tapauksessa Trudy, ja sen jälkeen valitsin #Mais_de_45#:n.
Tervetuliaisiksi sain välittömästi "Olá Trudy!"
Huonevalikoimassa löytyy..
Sitten vaan sekaan, kielitaito kohenee ja
paikallinen sättiväki,
silläkin suunnalla on erittäin ystävällistä ja sanailu kuin taideteosta katselisi.
Eräs herra "huudahti" selvällä suomenkielellä:"Hyva humenta suuminainen!"
kun kansalaisuuteni tuli ilmi ;D
JenniJoutava - tämähän
TurhaCe kirjoitti:
Portugalin Terravista-chatissa kirjasin ensin valitsemani nick-namen
- Tässä tapauksessa Trudy, ja sen jälkeen valitsin #Mais_de_45#:n.
Tervetuliaisiksi sain välittömästi "Olá Trudy!"
Huonevalikoimassa löytyy..
Sitten vaan sekaan, kielitaito kohenee ja
paikallinen sättiväki,
silläkin suunnalla on erittäin ystävällistä ja sanailu kuin taideteosta katselisi.
Eräs herra "huudahti" selvällä suomenkielellä:"Hyva humenta suuminainen!"
kun kansalaisuuteni tuli ilmi ;D
JenniJoutava..oli mukava paikka. Kiitos vinkistä, olihan se mentävä heti kokeilemaan.
Nyt minäkin jo tekemässä mukavia treffejä portugalilaisnaikkosen kanssa kun työmatkalle sinne menen viikon päästä. Saa nähdä mitä kaikkea sitä vielä eteen tulee:) Mukavasti ollaan jo meseiltykin kameran välityksellä jee!
t, jeppu
- ell
ladatessani Messengerin BeetaVersioo ja Plussaa...huomasin samalla sivulla Chat linkin....
joten laitan sen myös tähän ..
http://www.msgplus.net/global.php?lang=su
Kivaa Uutta Vuotta :D
tv. Elleni - Merja13¤¤
Kokeile sivulta www.startsiden.no ja sieltæ chat.Aika hyviæ ja paljon
- yksi..
www.amitie.fr
Löytyy seuraa :) - jeba83
tämä on mahtava sivu.. sisäälle ilmaaseks ja siel voi tehdä oman profiilin... siel voi käyttää cameraa tai sitten pelkkää ääntä tai ei mitään tarkoitan että siel voi sisäl nähdä toisen ja keskustella.... sivu on www.lesbian.matchmaker.com..... suosittelen..... itse olen siel nimimerkiltään nino83.............. tälleen =) =) =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449