Ulkomaisia chatteja?!

Tietäiskö joku jonkun hyvän ulkomaalaisen chatin? Olis kiva päästä puhumaan jotakin muuta, kun suomee, kuten englantia tai ruotsia.. Laittakaapa chatti vinkkejä!

11

6266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ell
      • Ja hyvät joulut sullekin :)


      • Noihin kaikkiin pitää rekisteröityä.. Eikö oo mitn sellasta, mihin pääsis ilman rekisteröitymistä? Olis kätevämpää, ja muutenki..


      • piraNa
        noangel_87 kirjoitti:

        Noihin kaikkiin pitää rekisteröityä.. Eikö oo mitn sellasta, mihin pääsis ilman rekisteröitymistä? Olis kätevämpää, ja muutenki..

        Ei tarvitse ainakaan Passageniin rekisteröityä sen enempää kuin Suomi24:eenkaan. Sinne vaan, on jopa Suomi24:en chattikaksonen,helppo käyttää kun jo osaa. Ruotsissa muuten tosi vähän rekattuja, aika lailla erilainen sättikulttuuri kuin meillä. Sinne kannattaa mennä panemaan vähän vauhtia. Siellä myös, Aftonbladetin chatti, sinnekään ei tarvitse rekisteröityä. Sekaan vaan!!


      • TurhaCe

        Portugalin Terravista-chatissa kirjasin ensin valitsemani nick-namen
        - Tässä tapauksessa Trudy, ja sen jälkeen valitsin #Mais_de_45#:n.
        Tervetuliaisiksi sain välittömästi "Olá Trudy!"

        Huonevalikoimassa löytyy..
        Sitten vaan sekaan, kielitaito kohenee ja
        paikallinen sättiväki,
        silläkin suunnalla on erittäin ystävällistä ja sanailu kuin taideteosta katselisi.

        Eräs herra "huudahti" selvällä suomenkielellä:"Hyva humenta suuminainen!"
        kun kansalaisuuteni tuli ilmi ;D

        JenniJoutava


      • tämähän
        TurhaCe kirjoitti:

        Portugalin Terravista-chatissa kirjasin ensin valitsemani nick-namen
        - Tässä tapauksessa Trudy, ja sen jälkeen valitsin #Mais_de_45#:n.
        Tervetuliaisiksi sain välittömästi "Olá Trudy!"

        Huonevalikoimassa löytyy..
        Sitten vaan sekaan, kielitaito kohenee ja
        paikallinen sättiväki,
        silläkin suunnalla on erittäin ystävällistä ja sanailu kuin taideteosta katselisi.

        Eräs herra "huudahti" selvällä suomenkielellä:"Hyva humenta suuminainen!"
        kun kansalaisuuteni tuli ilmi ;D

        JenniJoutava

        ..oli mukava paikka. Kiitos vinkistä, olihan se mentävä heti kokeilemaan.
        Nyt minäkin jo tekemässä mukavia treffejä portugalilaisnaikkosen kanssa kun työmatkalle sinne menen viikon päästä. Saa nähdä mitä kaikkea sitä vielä eteen tulee:) Mukavasti ollaan jo meseiltykin kameran välityksellä jee!
        t, jeppu


    • ell
    • Merja13¤¤

      Kokeile sivulta www.startsiden.no ja sieltæ chat.Aika hyviæ ja paljon

    • yksi..

      www.amitie.fr
      Löytyy seuraa :)

    • jeba83

      tämä on mahtava sivu.. sisäälle ilmaaseks ja siel voi tehdä oman profiilin... siel voi käyttää cameraa tai sitten pelkkää ääntä tai ei mitään tarkoitan että siel voi sisäl nähdä toisen ja keskustella.... sivu on www.lesbian.matchmaker.com..... suosittelen..... itse olen siel nimimerkiltään nino83.............. tälleen =) =) =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe