outo raskaustestin tulos

vauvakuumeinen

Miten tämmöinen tilanne pitäisi tulkita:

Tein raskaustestin ja aluksi se näytti negaa, mutta kun testin tekemisestä oli jo kulunut monta tuntia, satuin vilkaisemaan sitä uudelleen..ja silloin testi-ikkunaan oli keskelle ilmestynyt aivan haalean haalea viiva!
No, odotin viikon ja tein uuden testin. Tällä kertaa ilmestyi myös (heti) aivan haalea viiva, mutta se tuli aivan testi-ikkunan vasempaan laitaan. Toisen testin viiva oli vieläkin haaleampi kuin ensimmäisen, tuskin havaittavissa.
Testi oli molemmilla kerroilla Apteekin oma raskaustesti.

Mitähän tästä pitäisi ajatella..??? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

10

7316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

Kannattaisi varmaan vielä tehdä yksi testi jos menkkoja ei tuu. Voithan käydä terveyskeskuksessakin "varmistamassa" asian tai soittaa neuvolaan ja tiedustella.
      Tovotaan parasta :) Onnea!

• ärsyyntynyt

mulla myös ollut... mä en luota apteekin omaan raskaustestiin enään ollenkaan ihan paska..pitäisi tehdä valitus sinne maahantuojalle, koska apteekin oma raskaustesti antaa vääriä haamuplussia!!! olen lukenut monesta paikkaan sen antavan väärän haamun ja nii on käynyt itsellenikin!!! samalla testillä testasin kyllä sen jälkeen kaks negaaki kai ne antaa haamuplussia aina sillon tällön että ihmiset ostaisivat niitä testejä vaan lisää..nimittäin itselläni ottaa ainakin päähän kun rahaa meni melkee 20e ja tuli niin paska fiilis tuosta väärästä plussasta..kun se vauva niin toivottu on!!!

• tosi ymmällään

Outoja tuloksia täälläkin... testi Clinic.

Parin tunnin päästä ilmestyi tuskin havaittavissa oleva toinen haamuviiva.

Ymmälläni olen muutenkin. Minulla oli jonkinlaiset kuukautisetkin välissä, tosin ehkä hieman niukemmat kuin yleensä ja enemmän rusehtavaa vuotoa, kuin normaalisti( Kiertoni on todella epäsäännöllinen, joten tarkkoja päiviä ovulaatiosta en todellakaan osaa sanoa). Testin tein, kun rintoja kuitenkin aristaa ja rinnoista tuli jonkinlaista eritettäkin ollut hieman pahoinvointia/epämääräistä oloa.

Siis mitä tää voi olla ? Onko kuinka yleistä, että kuukautiset tulee vaikka olisi raskaana? Entä maidon erityksen alkaminen näin aikaisessa vaiheessa? Vai onko kysessä jonkinlainen hormonihäiriö?

• minnuli

juu, mulla tu apteekin testi näytti negaa ja 2 pvn päästä kuitenkin toisella tuli heikko plussa. päiviä oli kuitenkin jo niin paljon, että olis ekallakin tulla jonkin näkönen plussa. eka plussa oli kanssa himmeä viiva, luulin jo kuvittelevani. Nyt kuitenkin jo rvk18 menossa...

• ymmällään yhä

Tänään tuli sitten taas viiva... haalea kuin mikä, mutta leveämpi ja samantien. No ymmällään olen silti, jos raskaana olen...kun menkatkin välissä.

No huomenna menen kunnon testiin labraan, vielä tuohon haaleaan viivaan ei jaksa luottaa.

Miten kävi alkuperäisellä kirjoittajalla?

• alkup. kirjoittaja
        ymmällään yhä kirjoitti:

Tänään tuli sitten taas viiva... haalea kuin mikä, mutta leveämpi ja samantien. No ymmällään olen silti, jos raskaana olen...kun menkatkin välissä.

No huomenna menen kunnon testiin labraan, vielä tuohon haaleaan viivaan ei jaksa luottaa.

Miten kävi alkuperäisellä kirjoittajalla?

Jos sulla oli valemenkat, nehän on kaiketi aika yleiset...samaa oon ajatellu omalla kohdallanikin, koska mullakin oli viimesimmät "menkat" tosi oudot, kesti vaan 2 pvää ku yleensä kestää 5-6 pvää. Eikä ollu yhtään niin kivuliaat ku yleensä on. Siksi tein ne molemmat testitkin, vaikka menkkojen ei vielä olis edes pitäny alkaa (pitäis alkaa 26.12). Olen ehkä liian malttamaton, myönnän sen..kannattaisi aina odottaa ainakin siihen päivään kun menkkojen pitäisi alkaa ennenkuin tekee testin. Olin vain niin ihmeissäni viime menkkojen lyhyestä kestosta että oli pakko saada jotain varmistusta asialle. Ja nyt ollaan sitten entistä enemmän ihmeissään!!

Taidan nyt pistää jäitä hattuun ja odottaa kärsivällisesti vielä muutaman päivän ennenkuin testailen uudestaan..
        Miten kävi labratestissä? Pidetään peukkuja! (:

• täällä
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

Jos sulla oli valemenkat, nehän on kaiketi aika yleiset...samaa oon ajatellu omalla kohdallanikin, koska mullakin oli viimesimmät "menkat" tosi oudot, kesti vaan 2 pvää ku yleensä kestää 5-6 pvää. Eikä ollu yhtään niin kivuliaat ku yleensä on. Siksi tein ne molemmat testitkin, vaikka menkkojen ei vielä olis edes pitäny alkaa (pitäis alkaa 26.12). Olen ehkä liian malttamaton, myönnän sen..kannattaisi aina odottaa ainakin siihen päivään kun menkkojen pitäisi alkaa ennenkuin tekee testin. Olin vain niin ihmeissäni viime menkkojen lyhyestä kestosta että oli pakko saada jotain varmistusta asialle. Ja nyt ollaan sitten entistä enemmän ihmeissään!!

Taidan nyt pistää jäitä hattuun ja odottaa kärsivällisesti vielä muutaman päivän ennenkuin testailen uudestaan..
        Miten kävi labratestissä? Pidetään peukkuja! (:

Labratesti näytti negaa... tosin saattoi olla jopa hieman epätarkempi testi. Miksiköhän eivät suostu tekemään veritestiä? Se haalea positiivinen kai kuitenkin merkki siitä, että jotain yritti kehittyä...

No ikävä kyllä, jos olinkin raskaana, kaikki tuskin on kunnossa... vuotoa taas eilisestä aamusta lähtien kovia vatsakipuja ajoittain. Lisäksi kai jos raskaushormonin määrä vielä noin vähäinen, kaikki ei ole kunnossa muutenkaan.

Toivottavasti sinulla käy paremmin. Tsemppiä !

• Madele

raskaustesti ei valehtele positiivista tulosta.
      Itsellä kävi juuri noin .. ensin testi näytti negaa, mut muutamaa tuntia myöhemmin testi oli muuttunut positiiviseksi.
      Mee terveyskeskukseen varmistamaan raskaus verestä :)

Jos testi on näyttänyt plussaa olet ainakin ollut raskaana.
      Positiivinen tulos on aina positiivinen tulos, sillä silloin kehossa on raskaushormoonia.. :)

• Madele

Olen siis itse tällä hetkellä raskaana viikolla 24 :)

• Lness

Tein eilen Apteekin oman testin. Eka ei näkyny mitään, mutta 10 min jälkeen tuli haalea viiva, joka vahvistui koko ajan.
        Käyttöohjeissahan lukee, ettei testin tulosta saa lukea 10 min jälkeen, mut miks helvetissä sen sitte tasan 10 min päästä pitää muuttua feikkiplussaksi, kun en raskaana kuitenkaan ole (menkat alko aamulla).

Ens kerralla taidan ostaa jonkun muun testin, onko kokemuksia muista näistä hieman edullisemmista testeistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6484
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3260
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1774
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1023
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe