Eli siis, haluaisin vaihtaa itselleni isäni sukunimen joka olisi esimerkiksi Virtanen. Ja isäni puolison sukunimen joka olisi esim. Da silva. Äitilläni ja isälläni on molemmilla huoltajuuteni. Eli onko mahdollista vaihaaa sukunimi Da Silva Virtaseksi? Olen siis alaikäinen, mutta yli 12v.
Monimutkainen sukunimen vaihtaminen
Finnishbrazilian
3
116
Vastaukset
- Finnishbrazilian
TAI Da Silva-Virtaseksi? Brasilialaisilla tutuillani joilla on isä suomalainen ja äiti brasilialainen on ollut sukunimi esimerkiksi Furnier Nieminen ilman väliviivaa, mutta noissa tapauksissa tilanne on ollut vähän eri kun lapsien sukunimeksi on tullut biologisen äiin ja isän yhdistelmä sukunimi. auttakaa!
- KaikkeaEiSaa
Ei ole.
- heimomanner
Kyllä sukunimen voi halutessaan vaihtaa. Se on maksullista. Kysäise ohjeet maistraatista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661