Nykyajan nuoret

IhmettelenSuurestiTätä86

Tänään, kun kävelin kaupungilla ystäväni (hän on nainen) kanssa, ohitseni pyöräili ilman kypärää arviolta n. 7-vuotias pikkutyttö kavereidensa kanssa. Tämä tyttö huusi minulle: "Haista vitun lesbo paska saatana!" Ja näytti keskisormea, kaverit vieressä räkättäen. He olivat kaikki leikanneet sivusiilin, ja kaikilla oli päällään napapaidat, minishortsit ja korkokengät. Siis oikeasti, korkokengät pikkulapsilla? Mihin tää maailma on menossa?

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaeläin

Kunnon pikkulissuja. Maailmamme haittaeläimet.

• mitävit

Hui saatana! En oo huomannukkaan tota.

• Kaksoispisteviivadee

Lol. Vaikka käytän tuota ilmaisua eerittäin harvoin

• Eihyvältäkuulosta

Nii-in siinäpä hyvä kysymys.

• dfgdf908

Silloin kun minä olin nuori, niin ei läheskään ollut tuollaista. Ja siitä ei ole edes niin hirveän kauan aikaa. Harmittaa ja pelottaa ihan mihin tämä maailma menee :/

• ilmoitinasianijee

Kun olin 7-vuotias, leikin metsässä eläimiä, vähät välitin pukeutumisestani enkä kiroillut. Leikin hiekkalaatikolla naapureiden kanssa ja tykkäsin katsoa lastenohjelmia. Se oli kyl niin mahtavaa aikaa. Harmi kun nyt ihmiset etenkin tytöt jo niin nuorena alkavat miettiä kaikkea mitä pitäisi miettiä vasta teininä! En ees haluu kuvitella mitä lissuja ne on kun pääsevät ylä-asteelle. Tai mitäs sitten kun aikuisuus lähestyy. Onneksi paikkakunnallani (pikkutuppukylä ei ees kylä pelkoa kunta) lissu on hyvin harvinainen ilmiö ainakin ala-asteella, mutta sit ku päästään seiskalle nii en keksi sopivaa sanaa.

• "Nykyajan nuoret"

7v on lapsi. Älä syytä nuorisoa tästä.

"ilman kypärää"
      "huusi minulle: "Haista vitun lesbo paska saatana!" Ja näytti keskisormea, kaverit vieressä räkättäen."

Eiköhän osa lapsista ole aina ollut kusipäitä. Nuo eivät ole mikään nykyajan ilmiö.

"He olivat kaikki leikanneet sivusiilin, ja kaikilla oli päällään napapaidat, minishortsit"

Niin. Nykyään saa näyttää miltä haluaa. Onpa kauheaa.

"ja korkokengät."

Pyöräillessä? Huh... Eikä tosiaan terveellistä muutenkaan... Tätä ei voine syyttää edes vanhaksi jutuksi...
      Vanhempien syyhän se tosin on. Ei lapsi tiedä pilaavansa nilkkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1477
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe