Moi. Oon 12.v tyttö ja seurustelen yhden pojan kanssa.
Haluisin kovasti ensisuudelmän tämän pojan kanssa, mutta en tiedä miten sen tekisi..
En halua sopia tyyliin: ''voitaisko pussata'' yms. Haluun pussata sitä poikaa!
En yhtään tiedä miten..
Ensisuudelma
6
<50
Vastaukset
- juuniiiii
Menkää johonkin kahdestaan jutulle ja juttelette ihania, sitten lopulta se haluaa väkisinkin pussata sua. :3
Olkaa kahden kesken.
Katso poikaa silmiin.
Hymyile.
Tartu päähän molemmilla käsillä.
(revi pää irti. Eikun vittu: Joku muu keksi tämän läpän ennen minua!)
Suutele.- Jätkäs
Just do it
- teetvaa
No mun ensisuudelma tapahtui mun ollessa 13 ja täs mun tarina. Oltiin hengaamas ulkona illal ja sit poika saatto mut kotiin ja halattiin pitkään kun olisi pitänyt lähteä, sit aloin kattelee taivasta ja sanoin siitä jotai ja poika katteli sit sitä ja silloin kiinnitin ite katseeni sen huuliin ja aloitin suudelman :3 <3 eli iha rohkeesti teet sen vaa ei mitää kummempaa ja hyvin se mullakin meni vaikken ollu ennen suudellu.
- helppookumikä
Kantsii kattoo silmii syvää ja huulii vuorotelle, si vaik silität poskee ja nojaudut lähemmäs tai jotai ja suutelet.
- etjeenii
me mentiin porukal totuutta ja tehtävää ja sit pussatiin ja nyt ollaan pussattu monta kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822