Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olympus C-310 paketti...

c310

Mistähän kannattaisi hankkia kyseinen kamera kokonaispakettina (muisti-128, akut&laturi, kamera laukku...)

6

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentagramix

      Olen itse omistanut kyseisen kameran lähes puoli vuotta enkä ole ollut niin tyytyväinen siihen: patterisyöppö, kuvien epätarkkuus (säädöillä on kyllä leikitty)- vain pimeäkuvaus onnistuu mainiosti. Suurimmat plussat on toki siinä että kamera on helppokäyttöinen mutta vähän vaativampaan käyttöön siitä ei mielestäni ole.

      Tarjouksena sitä saa ainakin H:gin Forumin Foto Nyblinistä (olisiko ollut 64MB-muistin kanssa?).

      • jk01

        Minulla taas patterit (2300 mAh) kestivät hyvinkin 200-300 kuvan ottamisen. Eikä kuvissa ollut suurempaa valittamista. Vähän hidas käynnistymään se tosin on. Hintaluokassaan varmasti yksi parhaista. Yleensä kameran mukana ei tule kunnon muistikortteja mutta esim. 128 MB kortin saa alle 30 €.


      • tyrtynyt
        jk01 kirjoitti:

        Minulla taas patterit (2300 mAh) kestivät hyvinkin 200-300 kuvan ottamisen. Eikä kuvissa ollut suurempaa valittamista. Vähän hidas käynnistymään se tosin on. Hintaluokassaan varmasti yksi parhaista. Yleensä kameran mukana ei tule kunnon muistikortteja mutta esim. 128 MB kortin saa alle 30 €.

        entäs kameran mukana tuleva camedia ohjelma? en ole päässyt sinuiksi ko ohjelman kanssa. kuvien siirto camedialta omille tiedostoille tai levylle tökkii pahasti. olisko vinkkejä mikä muu ohjelma olis helpompi käyttää ja toimis olympuksen kanssa?


      • jk01
        tyrtynyt kirjoitti:

        entäs kameran mukana tuleva camedia ohjelma? en ole päässyt sinuiksi ko ohjelman kanssa. kuvien siirto camedialta omille tiedostoille tai levylle tökkii pahasti. olisko vinkkejä mikä muu ohjelma olis helpompi käyttää ja toimis olympuksen kanssa?

        Minulla ei ole ongelmia kyseisen ohjelman kanssa. Kuvien siirtonopeus voi tietysti riippua myös koneen ominaisuuksista. Oma koneeni on melko tavanomainen. Pros AMD 2200 , muistia 256 MB, 80 Gb kovalevy. Toisaalta myös USB-johdon kunto voi vaikuttaa.


      • Tilli
        jk01 kirjoitti:

        Minulla ei ole ongelmia kyseisen ohjelman kanssa. Kuvien siirtonopeus voi tietysti riippua myös koneen ominaisuuksista. Oma koneeni on melko tavanomainen. Pros AMD 2200 , muistia 256 MB, 80 Gb kovalevy. Toisaalta myös USB-johdon kunto voi vaikuttaa.

        Itselläni ainakin tuo ohjelma toimii hyvin, mutta sen käyttö onkin eri juttu. Siinä on niin paljon niitä kaikenlaisia nappuloita jne.. Täytyy vaan uhrata aikaa kokeiluun :)


    • kuvaamaan

      Ostin tänään tuommoisen 128 kortilla sopuhintaan 100 euroa, ei tainnut jäädä kuin esittelykappale kauppiaalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe