Löysin kaapista Stigan bowling pelin jota lapsuudessani pelasimme ahkerasti. Kyseistä peliä valmistettiin tietääkseni 70-80 luvulla 100 000 kappaletta eikä sitä ole sen jälkeen tehty. Mietin että sattuuko kukaan tietämään paljonko kyseisen pelin arvo voisi olla? Kannattaako myydä vai pitää itsellä muistona ;)
Stiga bowling peli (70-80 luvulta)
8
4606
Vastaukset
- pellehermanni2
Moi budhai123.
Ruotsissa myyty huutohaupassa 2011 ja myyntihinta oli 90,00 kruunua ( noin 9,00€ ). Hintapyynnöt i Sverige on 100- 300 kruunua mutta ovat jäänneet myymättä.
Suosittelen että säästä se peli ja pidä muistona. Pelinostalgia tulevaisuuteen.- Budha123
Moikka,
Kiitos tiedosta! Taidanpa pitää sen joo siinä tapauksessa itselläni :)
- meitsi111
Hyvä peli. Myy minulle maksan siitä ruotsalaisia enemmän.
Meillä poika näki sellaisen kaverillaan ja toivoisi kovasti itsellekin.. Oletko jo myynyt pelin vai päätitkö pitää itselläsi..? :) Jos toivoakaan hieroa siitä kauppoja, niin laita viestiä:
[email protected]- Hiihtolomalle
Hei! Olisitko halunnut vuokrata pelin viikonlopuksi?
- bolingo
Sain pelin 25 ecellä :<)
- Anonyymi
Mie löysin tänään paikalliselta kirpparilta alkuperäis laatikossaan ja hinta oli 6€
- Anonyymi
No tuota löysin itse sellaisen kirppiksen saa ottaa hyllystä toimii hyvin pientä kulumaa mutta kaikki tallessa myös paketti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482513
- 1801758
- 921598
- 691593
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61866
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818