HERÄTYSLIIKE RIIHIMÄELLÄ

dekkari.ainesta

Olen jo pidempään ajatellut avata tämän ketjun, mutta kun on aina tullut muuta.Siis tämä herätysliikehän on hellarit,jotka käytännössä toteuttavat gang stalking vainoani.Jotkut teistä ovat varmaan lukeneetkin valvottamisesta eli uneni häirinnästä, joka tapahtuu ainakin niin ,että minut herätetään tasaisin väliajoin, jonain yönä 1 h välein, muulloin ehkä 1,5 h, tai 2 h tai joskus armollisesti 2,5 h välein. -Jos kiinnostaa, voitte etukäteen lukea vaikka suomi24 -keskustelut- yhteiskunta-Laki ja rikos-tästä rikoksesta ei saa puhua:"että semmoista" 9.8.2015, "valvotettu.myrkytetty"10.8.2015",myrkytetty.herätetty" 19.08.2015. Pyrin kirjoittamaan selkokielellä ja yksityisikohtaisesti. -Vähitellen.

221

3645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkonäyttöjä

      Kuka herättää ja miten?

      Taidat kuvitella omiasi

      • tappaja.pellet

        Odota, kun rupean kertomaan. Olen myös keksinyt, miten hommaan näyttöä. -Niin ja jos kerran vain kuvitelmiani tulen kirjoittamaan, niin sittenhän ei ylläpidon tarvitse hermostua, kun ruvetaan pommittamaan. -Sinä nyt tietenkin olet hellari.Olisko näyttöä siitä jumalasta tai eedenistä tai mihin nyt uskottekin.- Ja juuri lensi kivi ikkunaan.


      • Anonyymi
        tappaja.pellet kirjoitti:

        Odota, kun rupean kertomaan. Olen myös keksinyt, miten hommaan näyttöä. -Niin ja jos kerran vain kuvitelmiani tulen kirjoittamaan, niin sittenhän ei ylläpidon tarvitse hermostua, kun ruvetaan pommittamaan. -Sinä nyt tietenkin olet hellari.Olisko näyttöä siitä jumalasta tai eedenistä tai mihin nyt uskottekin.- Ja juuri lensi kivi ikkunaan.

        MINUT OLI GANG STALKINGIIN KUULUVAN MENETELMÄN MUKAAN MANIPULOITU USKOMAAN, ETTÄ MEIDÄN SRK (KÄSITIN, ETTÄ HELLARIT) OLIVAT KAIKEN SEN PAHAN TAKANA, MITÄ MINULLE OLI TEHTY. (Olen tämän tapahtuman kuvannut muualla.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINUT OLI GANG STALKINGIIN KUULUVAN MENETELMÄN MUKAAN MANIPULOITU USKOMAAN, ETTÄ MEIDÄN SRK (KÄSITIN, ETTÄ HELLARIT) OLIVAT KAIKEN SEN PAHAN TAKANA, MITÄ MINULLE OLI TEHTY. (Olen tämän tapahtuman kuvannut muualla.)

        voi, että koko lauma täällä ja muualla, pomoja ja toimijoita


    • tappajan.apurit

      Alottelen varovaisesti, hissukseen. kävin tarkkoja muistiinpanojani läpi ja huomasin,etten haluakaan julkaista kaikkea tällä palstalla.Taktisista syistä. Tästä voi tulla vielä virallinenkin juttu. -Lyhyesti: unen häirintä lienee alkanut huhtikuussa.Törmäsin silloin gang stalkingiin.Rupesin kirjoittelemaan ketjuihin. Saattoi olla motiivi tälle häirinnälle.Häirintä olisi liittynyt siihen, että rupesin jatkuvasti öisin heräämään tasan tunnin välein.En kuullut, mihin olisin herännyt.Yritin miettiä, mitä ihmeen stressiä minulla voisi olla.Ei tullut mieleen. - Hyppään toukokuun yli.Kesäkuussa rupesin pelkäämänä jo etukäteen pe-lau -öitä.Silloin ei nukkumisesta tullut yhtään mitään. Aina kun heräsin, heräämisen jälkeen Salpausseläntiellä, joka öisin on rauhallinen ja silloin oli vielä uimalaan menevä tie tai sitten mäki alaspäin tietyömaana. Ihmettelin silloin, että mitä tämmöinen liikenne voi olla. Tunnin sisällä aina 10- 15 min, hyvin tiheää liikennettä kumpaankin suuntaan.Luulin heränneeni siihen, mikä oli tarkoituskin. En herännyt siihen, vaan ensin muuhun ja tämä oli hämäysliikennettä..Sitten juhannuksen jälkeen, kun alkoi kesälomakausi eikä ihmisten tarvinnut niin tarkkaan nukkua öitään,tästä tuli joka öinen ilmiö.Välillä se tapahtui pidemmällä väliajalla En vielä heinäkuun alussa kirjannut ylös heräämisaikoja, myöhemmin sitten. Rupesin kyttäämään verhon raosta minkälaisia autoja siellä ajoi.Näytti sille, että osa oli tuttuja talon parkkipaikalta ja ajoi edestakaisinkin. Mutta:bingo. Siellä ajeli myös virallinen paku(, edesakaisinkin), jonka etupenkillä oli pari sinivuokkoa. Sitten kerran näyttäydyin ikkunassa tälle pakulle, tuijotin vuokkoja.Oli vasta aamuyön alku, mutta ajelut loppuivat siihen siltä yöltä ja kokonaan. Muuta alkoi tapahtua sen enemmänkin.-Siitä sitten jatkossa. -NYT KYSYN NÄILTÄ KAIKILTA ÖISEEN EDESTAKAISEENKIN HÄMÄYSAJOON OSALLISTUNEILTA OLETTEKO MIELESTÄNNE FIKSUJA? TAJUTTEKO OLLENKAAN, MIHIN OSALLISTUITTE. TEITTE HOMMIA MIELISAIRAAN PSYKOPAATIN VAINO-OHJELMASSA,JONKA TARKOITUS ON TUHOTA JA TAPPAA IHMINEN. (hellarilasten puheiden perusteella minua ei siinä' lahkossa määritellä ihmiseksi)

      • Lainnoo

        Mahtavaa tekstiä!


      • onkonäyttöjä

        Heräsikö siihen muutkin saman talon asukkaat vai vain sinä itse? Mistä tiedät, että ne autot ja ihmiset liikkuivat siellä vain sinua häiritäkseen?


      • herätetty

        En herännyt autoihin. Heräsin johonkin muuhun ensin, aikataulun mukaan oli herätetty, selvisi myöhemmin. Jos heräisin Salpausseläntien liikenteen ääniin, en olisi siellä voinut 30 vuotta asua. -Totean jo edellisessä viestissä,että kyse oli hämäysliikenteestä, tarkoitus saada minut luulemaan,että autot olivat syy heräämiseen.


    • apuasaalääkäriltä

      Raja vainoharhaisen psykoosin ja epäluuloisen persoonallisuushäiriön välillä on häilyvä. Harhaluulot ja harhauskomukset ymmärretään yksilön keinona hallita ja väistää yksinäisyyteen, hylätyksi tulemisen pelkoon, merkityksettömyyteen ja traumaattisiin tunnemuistoihin liittyviä tunteita ja mielikuvia.

      • tappaja.pellet

        Entäpä sadistisesta kiusaamisesta addiktoituneet ihmiset, jollainen ainakin pomo on , mutta ko.nautinto näyttää sujuvan stalkkaajiltakin.Ja sitten nämä pomon pelinappulat, likaisen työntekijät.joukkopsykoosissa olevat sosiaalisesti riippuvaiset laumasielut, joilla on lupa stalkkaamisesta saada kaikenlaisia alhaisia nauntintoja, bonuksena.


      • ex.ammattilainen

        Apuasaalääkäriltä nimerkin esittämä määritelmä ei todellakaan ole peräisin psykiatrian oppikirjasta. Voitte itse vaikka googlata diagnoosin.


      • Anonyymi
        ex.ammattilainen kirjoitti:

        Apuasaalääkäriltä nimerkin esittämä määritelmä ei todellakaan ole peräisin psykiatrian oppikirjasta. Voitte itse vaikka googlata diagnoosin.

        kummasti ovat ketjuni hävinneet


    • herättelen.minäkin

      Kun suomi24 tässä kahteen otteeseen paransi palvelujaan, niin välissä,kun keskustelut olivat käytössä, kirjoitin kaksi viestiä, lähetin, ilmestyivät ketjuun. Nyt ovat hävinneet.Jälkiä jättämättä.Jaksan kirjoittaa uudelleen.Lisäksi on jälkiä jättämättä poistettu vastapuolen raivoisa viesti, jossa kehotti minua piehtaroimaan harhoissani, ym. Sinä, jonka viesti, poistettiin, kirjoita uudellen.

      • klassista.projektiota

        Siinä oli niin hyvä vitsi:stalkkeri syytti uhria yksityisyyden loukkaamisesta(siis stalkkerin)..Olin kuulemma toisessa ketjussa viestissäni kysynyt jonkun ihmisen yksityisasioita. Oli peräti ylläpito joutunut puuttumaan asiaan. Niin,että missä se vitsi. No siinä,että UHRILTA on viety KOKO YKSITYISYYS. Pomon ja alaistensa toiminta rikkoo kaikkia uhrin yksityisyyden rajoja.


      • Anonyymi

        Tekstit voi kopioida wordpadiin tai notepadiin eli sanavihkoon tai muistivihkoon- ettei tartte uusiks kirjottaa


    • herättelen.minäkin

      Tällaisissa viesteissä voin tuoda esille vain kaavamaisesti esitettynä tarinan punaista lankaa.Suurimman osan yksityiskohdista joudun jättämään pois.Niin vähän tiedon perusteella, mitä viesteihin voin kirjoittaa, en ole tehnyt mitään johtopäätöksiä. Unenhäirintäkertomukseen liittyy useita sivujuonteita, joita en voi selostaa.Ja ketjun viesteistä puuttuvat raamit: monta vuotta kestänyt gang stalking tyylinenv aino.-Olen kirjoitellut muihin ketjuihin, niistä voi lukea asiasta lisää. Annan vinkit..

    • tämä.tässä.viestissä

      1.Makuuhuoneeni seinän takana on asunto, jonne putkiremontin jälkeen palattuamme muutti ihmisiä, nimitaulusta päätellen. En koskaan sattunut näkemään kenenkään menevän sinne tai tulevan pois.En koskaan kuullut sieltä minkäänlaista ääntä. Kn sitten selvisi, että siellä asuu pienten lasten perhe, olin tosi yllättynyt.--------------------2.Lauantai-iltana (6.7.) n.klo23.30 heräsin. Ehdin kuulla ja muistaa jumputuksen, kuin väliseinää olisi hakattu puunuijalla. Kuului vahingoniloinen naisääni:lapset älkää melutko. (ensimmäiset äänet siitä lukaalista)------------------------------------------------3. Seurvaana ilayönä heräsin ja taas ehdin kuulla ja muistaa nuijan pumputukset ja tiesin heränneeni niihin. Sitten tapahtui kummia.kun suljin simät, nuijan pumputus alkoi, kun avasin slmät, se loppui. muutaman kerran kokeilin. Tuli hiljaist ja sain nukahtaa. Nyt heräsin hiljaisempaan meluun:ikään kuin pitkät puurullat olisivat pyörineet toisiaan vastaan. Ne kuulostivat tulevan jostakin alempaa.Muutakin melua oli pitkin yötä. Joku kova narina esim.---------------------------------------------------------4.(Yritin pitää puoliani, kaikenlaista tapahtui.)Seuraavana päivänä kävin ostamassa superlonpatjan ja siirryin nukkumaan olohuonen lattialle .Siellä hersin siien puuullien kolinaan. Nyt pystyin paikallistamaan äänen:.tuli oikealta alaviistosti eli makuuhuoneen lattian alta. Tällä häiriöäänellä ja muillakn, heräteltiin sitten loppuyö.---5.Tämän jälkeen yhdessä rytäkässä tapahtui paljon. Kirjoittelin niistä tapahtumista Laki ja rikos-palstan ketjuun, joka poistettiin. Käsittelin siinä ikkunani kivittämistä,isännöitsijää, naapureita, joiden huusholleista herättävää melua tuli,alapuolella olevaa liiketilaa, joka netin mukaan oli vuokrattu Virossa rekisteröidylle firmalle.Ei yhtään nimettyä henkilöä, ei täällä paikan päällä mitään toiminta. Minun oli pakko ottaa huomioon se mahdollisuus,että ko.tilasta käsin häiritään minua. Nyt siellä on vuokrattavana -lappu ovella.Taisin osua ihan kunnolla johonkin.------------------------Laki ja rikos -palsta: ".tutkako" 7.7.2015 klo08:30 ja"fantasiahahmo"7.7.2015 klo17:32

      • tarkempi.osoite

        Löytyy siis: yhteiskunta-laki ja rikos-gang stalkkaajarikolliset:tutkako ja fantasiahahmo


    • häirikkö.mummu

      NUKUN EDELLEEN OLOHUONEESSA SUPERLONPATJALLA.(Makuuhuoneessa olisi erikoisliikkeestä hankittu vuode.)-------------------------------------------------------------1.kun siirryin olohuoneeseen nukkumaan, makuuhuoneen seinänaapuri ei voinut enää herätellä.Kuulosti,että herätettiin alapuolelta, yläpuolelta ainakin(25 vuoteen sieltä eiollut kuulunut mitään.)Varsinkin ulkoa tuli meteliä.Ryskittiin ulkoseinää.Paksu käsin muurattu tiiliseinä.Turha yritys.-------------------------------------------------------------- 2.Kiviä heiteltiin keittokomeron ikkunaan. Nyt tunnistnen sen,että sitä oli harvakseltaan tehty ennenkin.Kiveä rupesi tulemaan niin voimallisesti, että lasi helisi.Seuraavana aamuna rättiväsyneenä (ja myrkytettynä)piti ruveta toimimaan. Kävi ilmi,että taloyhtiö maksaa, jos menee rikki. Illalla sanoin parille kauan asuneelle leidille, että joka kerta, kun tulee kivi ikkunaan, herätän puoli taloa.että kannattaisiko asialle tehdä jotakin.-----3.Yö oli luultavasti rauhallinen.Olin niin yliväsynyt,etten pystynyt nukkumaan.----------4.Seuraavana aamuna nousin viiden aikoihin. Tuli kivi ikkunaan.Mietin:kai on pakko toteuttaa se uhkaus.Kävin paiskomassa ovia kovaa kiinni.(Oma pariin kertaan, ulko-ovi, kellariin vievä ovi.Ei juuri muuta.)Sitten palasin kotiin ja rupesin keittämään aamupuuroa. Oveeni alettiin ryskyen hakata.Poliisi iellä "virkatehtävässä"

      • myrkystä.myöhemmin

        Lue lisää tästä vaiheesta kohdasta-yhteiskunta - laki ja rikos - tästä rikoksesta ei saa keskustella gang stalking :"että semmoista" 9.8.2015 klo 17:27


    • random.2

      Hyvä että kirjoitat aiheesta. Stalkkauksesta kärsii myös muita ihmisiä.

      • se.uhri

        On pakko yrittää On akuutisti henki kyseessä.


    • TiFi

      Kyllä tällainen vainoaminen on aivan mahdollista, gang stalking on maailmanlaajuinen ilmiö. Tuolla omia kokemuksia ja muutenkin lisätietoa aiheesta:
      http://indietarget.blogspot.fi

    • tappajan.pellet

      Ihan vaan välillä pieni tilanne tiedotus. Kuinka fiksua porukkaa kimpussa onkaan.Viime yönä minut herätettiin kuusi ( 6) kertaa niin, että tiedän millä tahallisella äänellä se tehtiin.Sen lisäksi kaksi kertaa heräsin muuten. Aamulla sain pari pakollista hommaa hoidettua. Sitten päivällä sikeästi nukuin 2 x 2h . -Ajattelin:kyllä tämä tästä. Lähdin lenkille. Palasin sieltä hyvän tuulisena.Istuin hetkeksi penkille pihaan. Ovesta tuli ulos paskapäätä huutava mies. Tilanne meni siihen,etät kävi fyysisesti käsiksi.- Ei ollut ilmainen huvi hänelle. -Nyt yritän tässä toipua järkytyksestä ja mietin, mihin kaikkiin toimenpiteisiin ryhdyn. -Jos on hellari, niin etteköhän te piankin kuule asiasta.

    • tappajan.apurit

      "YHTEISÖLLISYYTTÄKÖ" ---------Taisi olla sinä päivänä, kun poliisi kävi ryskäämässä oveani aamulla. 1.Olin päivällä niin väsynyt,että jalat rupesivat pettämään. Oli hiljaista .Ajattelin: on pakko ottaa päiväunet.Laskeuduin lattialle patjalle.Hyvin pian parvekkeen alle kaahasi oranssi mopo ja omistaja alkoi sitä voimakkaasti pärryytellä. Liikenne vilkastui.Autoja rupesi ajamaan kumpaankin suuntaan.Talossa rupesi kuuluman meteliä ja ryskettä ja ovien pauketta.Ihan täysi meteli päällä.Ei voinut kuvitellakaan nukkuvansa. 2.Ihmettelin, onko niillä tutka käytösä, kun tiesivät, että menin patjan päälle .Sitten tajusin, että ilmeisest entiseen tapaan vastapäisestä rivitalosta on kytätty olohuoneeni ikkunasta sisään.Ja tieto heti välitetty vainokeskukseen. 4.Siis oliko tarkoitus väsyttää täysin loppuun.

      • tappajan.pellet

        Jostakin luin, että kun kaksi viikkoa valvotetaan(ei täysin) rupeaa kuulemaan ja näkemään olemattomia.Myrkytyksen lisäksi oli muutakin häirintää.Ja usutettiin poliisit oven taakse. KUVITTELEN, että jos olisivat päässeet sisälle, olisivat käyneet käsiksi. Kun olisin yrittänyt rimpuilla irti, olisi syytetty väkivaltaiseksi, olisi pistetty nippusiteisiin ja viety päiv..polille saamaan rauhottava piikki perseeseen ja hoitoon.


      • tappajan.apulaiset

        Suosittelen lukemaan myrkyttämisestä seuraavasta paikasta: terveys - henkinen hyvinvointi ja mielenterveys-(alalaidasta) yleistä mielenterveydestä :"oikeasti.myrkytetty" 12.8.2015 (ja vaikka vielä "kohta.vainaa"


    • tappajan.apulaiset

      MIKSI EDELLEEN NUKUN OLOHUONEEN LATTIALLA!?----------------------------------------Makuuhuoneessa olisi erikoisliikkeestä hankittu vuode.Onneksi halpiskaupan superlonpatjat ovat nykyään hyviä. Makuuhuoneessa kuivaan pyykkiä ja säilytän tavaraa. Klo 20.00 on raja.Jos sen jälkeen hiippailen siellä, seinän takana alkaa kauhea meteli. Pidetään huoli,ettei pälkähdä päähän yrittää nukkumista siellä.--------------------YHTEISÖLLISYYTTÄ 2.---Tässä vähän aikaa sitten klo 20.00 tienoilla vein sinne pyykkiä useamman kerran.Sitten suljin oven. Jatkoin elämää olohuoneessa.Hetken päästä naapurin puolelta alkoi kuulua tuttua, kauheaa metelöintiä Ihmettelin. Menin makkariin käymään. Olin unohtanut valon ikkunan edessä olevaan pöytälamppuun. Aivan ilmeisesti kadun toisen puolen rivitalolta joku hihhuleista oli kiireesti ilmoittanut siitä naapurille. Mutta kun olkkarissakin oli pöytälampussa valo sivuikkunassa..Kuulin kun naapuri juoksi rappukäytävässä ulko-ovi ryskyen tarkistaman asiaa. Sen jälkeen lopetti metelöinnin.----KYLLÄ ON HELLARILAHKO MAHTAVA , KUN PYSTYY MÄÄRÄÄMÄÄN, MISSÄ MUMMU NUKKUU JA KUINKA USEIN HERÄTETÄÄN.

    • lääkäriselvittää

      Sinulla voi olla korvasairaus, jonka oireita ovat "äänten kuuleminen". Ne äänet eivät tule mistään ulkopuolelta tai jonkun muun aiheuttamana, vaan korvat voivat naksahdella tai tinnittää hengityksen ja sydämenlyöntien tahtiin.

      • oletpa.vitsikäs

        Just, joo. Odotapa, kun joskus teen luetteloa, mitä kaikkia ääniä on käytetty, aikataulun mukaisesti herättämiseen. Olisin jo lääketieteellinen sensaatio.-Ei mitään.Olenhan tunnetusti hyvin huumorintajuinen ihminen.Ehkä rupean kokoamaan gang stalking -vitsikirjaa.


      • tappajan.pellet

        Nimittäin vastapuolen kommenteista, selityksistä, syyllistämisistä, jne.


      • sonic.weapon
        oletpa.vitsikäs kirjoitti:

        Just, joo. Odotapa, kun joskus teen luetteloa, mitä kaikkia ääniä on käytetty, aikataulun mukaisesti herättämiseen. Olisin jo lääketieteellinen sensaatio.-Ei mitään.Olenhan tunnetusti hyvin huumorintajuinen ihminen.Ehkä rupean kokoamaan gang stalking -vitsikirjaa.

        täällä kuuluu SELVÄÄ ulkopuolista puhetta ympäri vuorokauden. Sieltä kuuluu ainakin kaksi eri ääntä, jotka moittii ja haukkuu. Halutaan siis uhri esittää skitsofrenian valossa. Eipä sitä usko ennen kuin sattuu omalle kohdalle, että tällaista tehdään ihmisille, jotka eivät ole koskaan syyllistyneet rikoksiin. Non-lethal weapons; directed energy weapons googlatkaa.


      • uteliaana.odotan

        Hoitelin huumorilla,tapani mukaan, tuollaisen sivullisen selitysehdotuksen. Minä olen elektronisen häirinnän kohteena, mutta se erikoisala on ihan vieras minulle ja tietojen hankkiminen on hidasta. .-----äänten järjestäminen minulle on lisääntynyt, mutta puheella ei ole vielä kiusattu.


      • eisaadayhteyttä
        uteliaana.odotan kirjoitti:

        Hoitelin huumorilla,tapani mukaan, tuollaisen sivullisen selitysehdotuksen. Minä olen elektronisen häirinnän kohteena, mutta se erikoisala on ihan vieras minulle ja tietojen hankkiminen on hidasta. .-----äänten järjestäminen minulle on lisääntynyt, mutta puheella ei ole vielä kiusattu.

        Sinun kannattaa laittaa tiheäsilmäiset metalliverkot huoneiden seiniin, kattoihin ja lattioihin, niin elektroninen häirintä ei onnistu. On siinä tietysti se huono puoli, että kännykkä ei sellaisesta tilasta saa kenttää että se voisi toimia. Laita makuuhuoneesi ensin kuntoon näillä verkoilla.

        Samalla tavalla suojataan isot tietokone- ja palvelinkeskukset.


    • toinen-uhri

      Itse käytän alumiinifoliota ikkunoissa. Se estää naapureiden kyttäämisen ja säteilyhäirinnän. Kesäaikaan se myös heijastaa auringon kuumotuksen pois eikä asunto lämpiä kuumaksi.

      Voimia sinulle, meitä valvotettuja on muitakin.

      • todella.on.tullut

        Folio ikkunassa ei estä säteilyjä. Tulevat paksun seinänkin läpi.


    • huonoja.vitsejä

      Rupesi tulemaan niitä vitsikirjan aiheita.

    • jatkoa.seuraa

      Ei ole tinnitusta, eikä luultavasti ole unihäiriötäkään, vielä.Voi tietenkin kysyä,kuinka kauan omat unensäätelysysteemit pysyvät kunnossa tällaisessa jatkuvassa herättelyssä.Kesällä minun annettiin nukkua yksi rauhassa.Nukuin yhtenäisen unen kaikkine syvänunen vaiheineenkin.Oliko tarkoitus näytää, että herätellään muina öinä.

      • eisaadayhteyttä

        Kerro nyt miten se herättely tapahtuu. Käykö joku sinun asunnossasi herättelemässä vai tuijottaako hän ikkunaasi ja ajatuksissaan kiusaa sinua niin kauan että että heräät?


      • odottele

        Jos olet lukenut kaikki tämän ketjun viestit ja käynyt lukemassa muissa ketjuissa olevat viestit, pitäisi olla jo joitakin esimerkkejä tiedossa. Kyllä vielä kerron.Pitää käydän kymmenien öiden muistiinmerkinnät läpi. Lisäksi tutkinnallisista ja taktisista syistä en voi vielä kertoa kaikkea. -Mutta voin kertoa,ettei mitään vitsikirjaan sopivaa ehdottamaasi.


      • senkun.odottelet

        Tarkoitan niitä viestejä, joihin viitannut ja antanut osoitteen


      • menee.erikoiseksi
        odottele kirjoitti:

        Jos olet lukenut kaikki tämän ketjun viestit ja käynyt lukemassa muissa ketjuissa olevat viestit, pitäisi olla jo joitakin esimerkkejä tiedossa. Kyllä vielä kerron.Pitää käydän kymmenien öiden muistiinmerkinnät läpi. Lisäksi tutkinnallisista ja taktisista syistä en voi vielä kertoa kaikkea. -Mutta voin kertoa,ettei mitään vitsikirjaan sopivaa ehdottamaasi.

        Tutkinnallisista ja taktisistä syistä? Onpa erikoista.


      • mummu.selvittää

        Kerron vielä sen,että joka yö herättyäni painan napista herätyskelloon valon ja kirjoitan muistiin kellonajan ja mihin heräsin. Joskus en ole viitsinyt kirjoittaa, joskus olen kirjoittanut syyn niin epäselvällä käsialalla, etten jälkeenpäin saa selvää, mutta kyllä dokumenttia on kertynyt.Minä en välittäisi käyttää aikaa gang stalking juttuihin. Mutta jos taas tulee sadepäiviä, niin joskus sitten.-Tarkoitus on kirjoittaa niin hyvin,että siitä on muille gs-uhreillekin hyötyä. Unenhäirintä on aika tavallinen juttu joko meluhäirintään tai rankemmin kiusatuilla, elektroniseen häirintään liittyen.


    • tappajan.tappaja

      Voi olla, että lupaamani juttu vähän viivästyy, tai jos tulen tapetuksi, jää tekemättä. Lauantaina 19.9.2015 istuskelin lenkin jälkeen penkillä.Ulos astui naapurin mies huutaen paskapäätä.Tilanne meni siihen,että yritin mennä sisään, kävi kimppuun.Tarkemmin sanoen kaulaan kiinni.Painoi sormella kovaa vagushermoa, Seuraavaksi muistan makaavani mahallaan rapuissa jätkä painoi naamaa rappuun.-Huomasin netistä,että poliiseilta on kielletty sellainen ote, jossa asiakasta pidettäisiin kiinni koukussa olevalla kädellä kaulasta.Sen vagushermon takia. -saa nähdä, häviääkö tämä viesti jälkiä jättämättä.

      • vastaile.nyt.ihmeessä

        onko sinulla hitsauslaite ?miten koulu meni aikoiaan? onko ollut aggression hallintapulmia jo päiväkodissa? onko rikosrekisteriä? sehän taitaa olla tavallinen siinä lahkossa?


    • Hitchkockia

      Hengissä vielä.Alottelen sen herättelyjutun selvittelyä.HERÄTTÄJILTÄ EIVÄT OLE KEINOT KESKEN LOPPUNEET.-------------LUETTELEN HEIDÄN PULMAKOHTIAAN.--------1.Kun siirryin mh:sta olohuoneeseen, ei voinut enää herättää seinän takaa.Ulkoseinän takaa, ylä- ja alapuollelta saattoi ja kaikkea tapahtui.---------------2.Miten herättää oh:ssa niin, ettei muille tule häiriötä.Niin, että ääni kuuluu vain oh:hon/oh:ssa tai päässäni------Monia keinoja keksivät alkaen kivestä ikkunaan aina teknologiaan ja aaltoihin asti.-------------3.Kukaan ei viitsi valvoa koko yötä voidakseen aikataulun mukaa minuutin (sekunnin?) tarkkuudella järjestää hetkeksiä melua, joka herättää.Teknologia avuksi.---------4.Ostin korvatulpat.Hyvin matalia tai korkeita ääniä eivät pysty estämään. Kumpaakin ääripäätä kokeiltiin. ------5. Vaihdon patjan/ tyynyn eli pänä sijaintia metreillä.Esti homman vähäksi aikaa. Vielä saman yön aikana homma saatiin hoidettua. Vaihtui yleensä johonkin epämiellyttävämpään. ---Että tämmöistä vaivaa nähdään yhden mummun rääkkäämiseksi.

      • ohitusta

        Koitan ohittaa palvelinvirheen


    • usko.tai.älä

      VIIME YÖN ELI 23. - 24.9.2015 YLIMALKAISTA KUVAAMISTA: En muista tarkkaan milloin menin nukkumaan, ehkä joskus klo 22.00 tienoilla.-----1.herätys klo 23.00------2.herätys klo 00.00. (valvoin n.klo 03:een asti.)---- 3.herätys klo 01.00 (-----Olisin herännyt) 4.herätys klo 02.00(olisin herännyt)------5.herätys klo 03.00 (olisin herännyt)--.herätys klo 04.00. -----sen jälkeen en ole enää kirjannut ylös.------------------ÄÄNET. MIHIN HERÄSIN :Kaikki muut äänet tulivat patjan vasemmalta puolelta ulkoseinän puolelta paitsi tietenkin lehdenjakaja. ------1.Takaa vasemmalta ,hieman kumea" puinen" paukutus x 2.---2.Keskemmältä seinää ja vähän alempaa korkeampi ääninen paukutus x2.....3.Vaikeasti kuvailtava.Kuin pitkiä samansuuntaisia vaakasuoria polveilevia ääniä. Lattian alapuolelta. Epämiellyttäviä ääniä, jotka vähän hätkähdyttivät:mitä nyt oikein tapahtuu, tuli mieleen.-------4. epäselvä käsiala, mutta suunnilleen:monenlaista mökää, kolinaa-----5. lehdenjakaja tipautti lehden kolinalla ja räminällä luukusta, mutta saman teki muillekin. Juoksi raput alas ainakin tässä kerroksssa jalkoja tömisyttäen.(Mutta aivan aikataulun mukaan klo 03.00.)--. klo 04.00 vahva poikittainen huminavirta päänläpi, epämiellyttävä.Kuulemisen lisäksi sen tunsi.----------KYSYMYKSIÄ HERÄNNEE: miten äänet on tuotettu ja miten järkätty olohuoneeseeni minun kuultavaksi.(Minulle on vertaiset kertoneet erilaisia mahdollisia tekniikoita.)

      • kusipää.naapurissakin

        Kyllä on paljon tullut minulle vastauksia, miten äänet saa hoideltua olkkariin vaikka sillä ultraäänelläkin.


    • ääneen.jo.vaikuttanut

      Viime yön äänimaailma oli yksitotinen: pelkkä yksi paukaus (kuin kivi ikkunaan).Voimakkuus vaihteli melkein napsahduksesta niin kovaan, että melkein pomppasin patjalta.Äänen paikalilstin joko kk:n ikkunaan tai oh:n sivuikkunaan, suunnilleen.Voi kiven paukaus ikkunaan olla äänitekin.--------------------Menin patjalle klo 21.30.Heräämisajat :Ensin sekavampaa: klo 21.50, klo 22.10, sitten aikataulun mukaan:klo 23.28, klo00.27, klo02.10, klo03.00, klo03.45 (jakaja)klo 04.00.Sitten en enää kirjoitellut.-Pirullisemman näköisiä aikatauluja oli alkuun. Minuutin tarkkuudella sama väli koko yön.Ja väli oli eri pituinen eri öinä.

      • uhriko.vainoaa

        Jatkan herättelyjen selontekoja vielä, mutta nyt on mennyt energiat muuhun.


      • hullujen.uhri

        Olisiko kurkunpäätä ultraäänihitsattu öiseen aikaan


    • pirullisia.temppuja

      HERÄTYSÄÄNIEN EHDOLLISTUMINEN HERÄÄMISEEN. (Kirjoitan vaikka huomenna gang stalking -ketjuun pienen selostuksen ehdollistamisesta.)---------------------------Ensin tarvitaan voimakas ääni, että herääminen tapahtuu. Hyvin piankin ääni ehdollistuu heräämiseen, sen jälkeen voimakkuutta voidaan vähentää ihan murto-saankin alkuperäisestä.----------Minulla esim. tietyt "puusauvoilla koputtamiset" ovat tällaisia. Samoin kivi ikkunaan. Alkuun tarvittiin kova pamaus, sitten miltei vain napsaus.--Kiviä on pariinkin otteeseen heitelty päivällä niin paljon,että ovat ehdollistuneet muihinkin asioihin. Esim.ärtymiseen.Kun huomasin sen, hoidin jutun pois päiväjärjestyksestä. Ehdin jo muutaman kerran paiskata oven äänekkäästi kiinni ja kirjoittaa lapun ilmoitustaululle, mikä lie ollut tavoitekin. - MUTTA tällä keinoin minut pystytään herättämään niin pienellä äänellä, etteivät naapurit kuule mitään.

    • ainakin.kysyin

      Soitin isännöitsijälle ja kysyin mihin toimenpiteisiin aiotaan ryhtyä, että saan asumisrauhan. Ei mihinkään. Ei kuulu taloyhtiölle. Jos tapahtuu rikos, niin siitä sitten rikosilmoitus. -Kysyin mitä laillisia keinoja voin käyttää puolieni pitämiseen, ei ollut vastausta.

      • hyvä.neuvot.tarpeen

        Osaisiko joku neuvoa, mitä kiusnteon ja häiriköinnin kohteena oleva asukas voi tehdä!?


    • pälpänpälpän

      SUORA KYSYMYS HELLUNTAISILLE. Tämä päällekarkaajani, ilm.teidän värväämä mies,maailmanlopun äänellä ilmoitti minulle, että EN SAA PUHUA MITÄÄN, EN SAA SANOA SANAAKAAN. -Onko tämä kenties hellareiden virallinen kannanotto. --Olen kyllä sen jälkeen varmuuden vuoksi ruvennut oikein pälpättään.

      • vastatkaa.nyt

        Koskeeko tämä kielto myös eläimille puhumista. Aino-joutsen kyllä loukkaantuu, jos rupean mykäksi.


    • voice.to.skull

      PALATAAN UNENHÄIRINTÄÄN, HERÄTTÄMISEEN: Nyt mennään sellaiselle alueelle, jossa minulla ei ole pohjakoulutusta: elektroniikka, aallot ja säteilyt.Onneksi olen kuitenkin tottunut lukemaan tutkimusraportteja ja on mahdollisuus kysyä neuvoja ihmisiltä, joilla on tietoa. Nyt ensi alkuun olisi kyse(suomeksi): mikroaalloilla tuotetut äänet ohi kuuloelinten (wave auditory effect).Tästä on olemassa luotettavaa tutkimusta 1970-luvulla.Kirjoitan tähän ketjuun yhden tutkimuksen tulokset, myöhemmin ja gang stalking-ketjuu jotakin lisätietoa.

      • pitkäkin.suhaus.päässä

        Lähdeviite Elektronical harrassment, löytyy osoitteesta indietarget,blogspot.fi.On englanninkielinen atikkeli,Siellä selostetaan mm.Tri Allan Freyn jo 1970-luvulla tehtyjä tukimuksia, joiden tulokset on monen kertaan jälkeenpäin vahvistettu. Sieltä löytyy mm: SYKKIVÄ MIKROAALTO.Sykkivä mikroaalto (voice-to-skull)tai ( other -sound -skull) , ääntä kallon sisään keksittiin toisen maailmansodan aikana tutkatekniikkojen ansiosta: kohinaa, sorinaa sarjassa, junanputkuttelua.sen tutkan pulsseissa, jonka kanssa tekivät työtä. Dr Frey huomasi, että yksittäisen mikroaallon syke voitiin joidenkin ihmisten taholla kuulla naksahduksina tai pamauksina, kun taas yhtenäisen ketjun samanlaisia sykkeitä kuultiin sorinana/kohinana ilman mitään vastaanotinta (siis pään sisällä). -Voitte lukea ko.artikkelista lisää. _olen tehnyt omat johtopääkseni siitä. että minua herätellään mikroaalloilla, vetänyt niin huomattavan havainto- ja tietomäärän pohjalta,että en rupea tässä niitä raportoimaan. Käyn keskustelua aiheesta muilla foorumeilla. -Saa vapaasti ajatella. mitä haluaa.


    • suhaus.päässä

      Miksi rupesin tällaista pohtimaan. Joskus aikaisemminkin olin herännyt suhinaan, josta tiesin,ettei ollut liikenteen ääntä. Sitten tuli yö, jolloin kaikki herätykset olivat samanlainen SUHAHDUS PÄÄN SISÄLLÄ. Tuli aina vasemmalta ulkoseinän puolelta. Rupesin kokeilemaan kaikenlaista.Kerran herätettynä panin radion päälle(pystyn silti nukkumaan hyvin).Kun tunnin päästä oli herätysaika, en uullut suhahdusta, mutta heräsin rävähtämällä. Tuolla jo alussa kerroin tyynyn eli pään paikan vaihtamisesta. Monenlaista havaintoa keräsin.Neuvoteltuani ja lueskeltuani tulin siihen johtopääökseen että kyse on mikroaaltojen käytöstä.-Taidan kuitenkin samantien selostaa yhdet tutkimtulokset .(Jos tulee halua kirjoitella vastaväitteitä ym .pyydän, että kirjoitatte ne tuonne gang stalking viestiketjuun.

      • otinporin

        Korvasairaus ja korkea verenpaine, siinä ne ovat sinun yölliset herättelijäsi.


      • unihäirintää

        ,On lähes optimaalinen verenpaine. Ei selity korvasairaudella herätykseni aikataulun mukaan. Mutta rupea esittelemään muistiinmerkittyjä havaintojani, ,jonkun esimerkki, yön ,voin julkaista. Mutta odottele, kyllä tulee lisää tietoa muunkinlaisista herätyksistä. kunhan kerkiän. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.


      • kuula.kalloon.niille

        Naapurilla ja muilla hellareilla on vikaa siellä korvien välissä.Siltä löytyy herättäjäni.


    • selittääkö.korvasairaus

      ERÄS ESIMERKKI syyskuun alkupuoliskolta. Herätykset tunnin välein. 1.meteli:aivan kuin iso tavarakasa olisi romahtanut lattialle ja pieniä esineitä kierinyt ympäriinsä. 2-kaapinovien hyvin nopeaa avaamista ja sulkemista (vain raolleen ja kiinni).3.aivan kuin olisi kettingeillä ja muilla metallitavaroilla olisi hakattu talon päätyseinää olohuoneeni kohdalta Nämä jutut tapahtuivat hyvin koväänisesti Ihmettelin,miksi ehkä muuten kuin herättämiseksi. Oliko tarkoitus ruveta ehdollistamaan minua näille äänille niin, että lopulta herätykseen riittäisi muutaman sokeripalan pyöriminen yläkerran lattialla, pienet kaapinoven kolahdukset tai rapistelut ulkoseinään ? Vai oliko kyse hellareille tyypillinen voimallinen mielenilmaus, kun olen tehnyt jotakin, josta tykkäävät huonoa. (Hyvinkin rajuja mielenilmauksia on ollut.)Olin useamassa kuin yhdessä ketjussa kertonut opiskelevani mikroaalto-ääni -juttuja. -Tämän suuriäänisen ,aivan selvästi tallenteelta soitetun herättelyn lisäksi, minua "aallotettiin" yhden yön ajan tosi rajusti. Seuraavana päivänä väsyneenä ja vähän hämmentyneenäkin jouduin vielä provokaatioiden kohteeksi. - Ja aina vaan pahemmaksi on mennyt.

      • pysynyttotuudessa

        Heräsivätkö muutkin saman kerrostalon ihmiset tuohon "meteliin ja ääniin"?

        Jos se on niin kovaa kuin väität, niin kuuluuhan muihinkin asuntoihin.


      • totuuden.puhuja

        Jos olisi paikanpäällä tuotettuja ääniä, olisi puoli taloa herännyt.Ilmeisesti vähän liian ohimennen totean edellä "tämän suuriäänisen, aivan selvästi tallenteelta soitetun herättelyn.....Edes minun olkkariini ei olisi moisia kovia ääniä kuulunut, jos olisi "luonnollisesti" tehty . Eli nyt niin kuin olen aikaisemminkin jo viitannut muissa yhteyksisä, nämä äänet kuuluivat vain minun olkkarissa, suht. suoraan korvaan. Eivät ole raikuneet ympäri kämppää. Minulle on selitetty, miten tällainen voidaan teknologian avulla toteuttaa, ihan kaupasta tai netistä ostetuin suht. huokein härpäkkein. -Voin joskus antaa linkkejä, mistä tähän liittyviä tietoja voi etsiä -Ei todellakaan ole tarpeen valehdella, päin vastoin valikoin, mitä ylipäätään kannattaa kertoa ihmisille, joilla ei ole tietoa gang stalkingita eikä tässä tapauksessa teknologiastakaan. Itsekin saan olla varpaillaan, kun teknologiaan liittyvää käsittelen.


      • pysynyttotuudessa
        totuuden.puhuja kirjoitti:

        Jos olisi paikanpäällä tuotettuja ääniä, olisi puoli taloa herännyt.Ilmeisesti vähän liian ohimennen totean edellä "tämän suuriäänisen, aivan selvästi tallenteelta soitetun herättelyn.....Edes minun olkkariini ei olisi moisia kovia ääniä kuulunut, jos olisi "luonnollisesti" tehty . Eli nyt niin kuin olen aikaisemminkin jo viitannut muissa yhteyksisä, nämä äänet kuuluivat vain minun olkkarissa, suht. suoraan korvaan. Eivät ole raikuneet ympäri kämppää. Minulle on selitetty, miten tällainen voidaan teknologian avulla toteuttaa, ihan kaupasta tai netistä ostetuin suht. huokein härpäkkein. -Voin joskus antaa linkkejä, mistä tähän liittyviä tietoja voi etsiä -Ei todellakaan ole tarpeen valehdella, päin vastoin valikoin, mitä ylipäätään kannattaa kertoa ihmisille, joilla ei ole tietoa gang stalkingita eikä tässä tapauksessa teknologiastakaan. Itsekin saan olla varpaillaan, kun teknologiaan liittyvää käsittelen.

        Kerropa nyt millaisia laitteita siihen häirintään käytetään, ja kerro mistä niitä saa ostaa.


      • se.siitä

        Minä pysyn totuudessa ja yksi totuus, joka on ollut tarkoitus kirjoittaa jo alkuun on se, että en rupea väitelemää enkä todistelemaan, kerron vain asioita, joita on tapahtunut ja kun olen yrittänyt ymmärtää tilannetta ja neuvotellut tapahtuneista enemmän asioista tietävien kanssa, mitä minulle on yritetty selittää. En anna enää vinkkejä, hakekaa itse netistä jos kiinnostaa.


      • pysynyttotuudessa
        se.siitä kirjoitti:

        Minä pysyn totuudessa ja yksi totuus, joka on ollut tarkoitus kirjoittaa jo alkuun on se, että en rupea väitelemää enkä todistelemaan, kerron vain asioita, joita on tapahtunut ja kun olen yrittänyt ymmärtää tilannetta ja neuvotellut tapahtuneista enemmän asioista tietävien kanssa, mitä minulle on yritetty selittää. En anna enää vinkkejä, hakekaa itse netistä jos kiinnostaa.

        Tuohan tarkoittaa sitä, että olet itse keksinyt koko kiusaamistarinan.


      • uusi.yritys

        Ei loogisen päättelyn häivääkään nimimerkillä.


      • pysynyttotuudessa
        uusi.yritys kirjoitti:

        Ei loogisen päättelyn häivääkään nimimerkillä.

        Tarkoitatko itseäsi nimimerkki uusi.yritys


      • jatkoa.seuraa

        En todellakaan tarkoita. Minähän olen tutkittanut pääni. Neuropsykologin tutkimuksessa todettiin,että looginen ajattelu on vahvimpia puoliani, niin vahva,että kiinnitti huomiota. Minä itse yksityisellä puolella, halusin tutkituttaa pääni perusteellisesti. Osan jouduin maksamaan kokonaan itse, kun kela oli sitä mieltä,ettei olisi ollut tarpeen tehdä kaikkia niitä . Teepä itsellesi sama. -Nimimerkki uusi yritys tuli ihan vaan siitä,että oli vaikeuksia lähettää" jatkoa seuraa"-viestiä. Edellisen "apuviestin"lähettämällä varsinainen viestikin ilmestyi forumille.


      • ovi.kello.soi.avaan
        jatkoa.seuraa kirjoitti:

        En todellakaan tarkoita. Minähän olen tutkittanut pääni. Neuropsykologin tutkimuksessa todettiin,että looginen ajattelu on vahvimpia puoliani, niin vahva,että kiinnitti huomiota. Minä itse yksityisellä puolella, halusin tutkituttaa pääni perusteellisesti. Osan jouduin maksamaan kokonaan itse, kun kela oli sitä mieltä,ettei olisi ollut tarpeen tehdä kaikkia niitä . Teepä itsellesi sama. -Nimimerkki uusi yritys tuli ihan vaan siitä,että oli vaikeuksia lähettää" jatkoa seuraa"-viestiä. Edellisen "apuviestin"lähettämällä varsinainen viestikin ilmestyi forumille.

        Taisi olla se "neuropsykologisen tutkimuksen" tekijäkin niitä ihmisiä, joilla äänet kuuluu, vaikka vieressä oleva ei niitä kuulisikaan.

        Tietysti se "tutkimus" tehtiin niin, että sinä makasit siinä patjallasi kotona, ja sitten tämä "tutkija" Rovaniemeltä lähetteli sinulle sitä elektronista häirintää.


      • uskovaisia.todella

        mene sinne tehtaankadun paskamyymälään niin saat ultraäänihitsauslaitteen sinäkin. muun ed.viesti kertoo pahasti häriintyneestä tyypistä, siis nimimerkki ovi.kello.soi.vaan -kyllä on lahko,kun on tuollaisia pullollaan. sinua ei paranna kuin kuula kalloon


      • joko.selvisi

        niin tuolla edellähän joku pyysi kertomaan,millä laitteella on häiritty


      • ultraherätelty

        SIIS ULTRAÄÄNIHITSAUSLAITTEELLA, VOI OSTAA NETISTÄ - joko tuli selväksi!?


      • aivopestyt.kimpussa

        Voi olla ultraääntäkin ,mutta sitä mikroaaltoa, mitä alkuun jo epäiln, ainakin on.Käypä gang stalking -ketjussa.


    • jatkoa.seuraa

      VÄLIPALAKSI YKSI ESIMERKKIYÖ:syyskuun puolen välin jälkeen. Klo22.15 - kumea puhahdus/ulvahdus x 2, kuin metalliputkeen olisi äkkiä päästetty ilmaa voimalla ki(olohuoneen ulkoseinässä on isohko seinän sisään menevä.) metalliputki . - klo23.15 samanlainen puhahdu/ulvahdus, , mutta kuullosti tulevan eri kohdasta seinää, - klo 23.35 kivi ikkunaan - klo 01.10 hurinaa - klo 01.35 kivi ikkunaan - klo 02.50 ei tietoa syystä - klo 03.40 hyvin korkea helisevä ja kilisevä ääni, lyhyt mutkikas kuvio - joskus n. klo 04.00 kivi ikkunaan

      • aalloile.mennään

        Nämä äänet olivat niin matalia tai korkeita, että korvatulpat eivät olisi ehkäisseet niitä


      • yhden.äänen.selitys

        Wikipediasta luin, että ultraäänellä saa tehtyä äkillisen.voimakkaan ilmapuhalluksen


    • siis.piruuttani

      Piruuttani nostan.

      • yx.uhri

        Vielä uudestaankin, että pysyvät ketjut lähekkäin.


    • hitsariko.naapurissa

      Ottakaa hellarit kantaa siihen ultraäänihitsauslaitteeseen.Joskus on tullut vastaan tieto,etä sitä voi kyttää häiintään tehokaasti,kun seinät eivä estä. Avasin erikseen ketjun, kun tämäkin on jo niin pitkä, etteivät kaikki viitsi kelata loppuun asti

      • hitsarin.naapuri

        korjaan:siis käyttää häirintään


    • talon.täydeltä.niitä

      Nimimerkki.ovi.kello.soi.avaan edustaa hyvin lahkoanne, kertoo, minkä tason sakkia olette.

      • ovi.kello.soi.avaan

        En ole minkään uskonnollisen seurakunnan tai lahkon jäsen.

        talon.täydeltä.niitä edustaa sitä lahkoa, jossa hartaustilaisuudet toimitetaan elektronisella menetelmällä suoraan pään sisään.


      • robotti.kohta.itsekin

        Onko hellareilla niin modernia, minä olen luullut, että käytössä olisi vain ehdollistaminen, hypnoosi ja lievemmät aivopesumenetelmät.Mutta ollaankin elektroniikan aikakaudella. Itse asiassa etähypnoosia elektroniikan avulla olen kyllä miettinyt. On ne niin omaa tahtoa vailla oleva robotteja.


    • yx.uhri

      Käykää seuraavassa osoitteessa.yhteiskunta -salaliittoteoria-säteilytys on rikos -nimim. tietoja.lisää 3.10.2015 11:45 ---ei ole ihan ketjun lopussa, vaan vähän aiemmin --siellä on kuvaus yhdestä elektroniikkayöstä

    • vonkuva.narina

      Kirjoitan tämän tarinan tähän, koska liittyy unenhäirintää (ja mahd.sen aikana tapahtuneesen myrkyttämiseen.)HELLARIT PALVOVAT TAIVAANISÄÄ NARISUTTAMALLA -PISTEITÄ EDENIIN?-------------1. kesällä aivan yht'äkkiä kuskin puoleisen oven sarana alkoi voimakkaasti vonkuen NARISTA.(Otin huomioon sen mahdollisuuden,että sille oli tehty jotakin.)---------2.Pian sen jälkeen, kun unenhäirintää ruvettiin tekemään seinän takaa niin,että tiesin eli metelillä, paukkeella,jne.Ja myös ikään kuin olisi avattu ja suljettu ovea, joka NARISI hyvin voimakkaasti,epämiellyttävästi. Samalla kuului ihmisten hihitystä. Muutamia kertoja ehtivät tehdä tämän.------3 .Käytävän toisella puolella asuva hellari-isäntä omalla ovellaan NARISUTTELI epämiellyttävällä ja voimakkaalla tavalla Ja tietenkin kuului hihittely.----------4.Aulangon joutsenlammen parkkipaikalle tuli kovalla vauhdilla auto.Kaikki neljä ovea avautuivat yhtaikaa.Musiikki kovalla. Ja sitten seurasi harjoiteltu hyvin synkronissa pysynyt yhteisesitys. Kaikilla oli muki toisessa kädessä ja pitivät siinä tanssinomaisen yhteisesityksen. Kun se loppui, musiikki seis. Kuljettajan ovella ollut alkoi sitten heiluttaa ovea sisään ulos ja samalla sarana voimakkaasti vonkuen NARISI, aivan samalla avalla minun autoni ovi. -Tämä neljän kohdan sarja varmaan sisälsi paljon viestejä minulle.-Ei tulleet perille.Ajattelin vaan, että mitä pahaa olen edellisessä tehnyt, kun pitää noin pimeen sakin seassa elää. (Tai siis hellarit varmaan olivat mielestään fiksuja.)

    • sellainen.yritys

      MAKUUHUONEKOKEILU joskus syyskuun loppupuolella.------Siihen asti oli ollut olo, etä että mh:heen paluu on mahdotonta. Nyt yht'äkkiä tuli olo, että olkkarissa nukkuminen saa luvan loppua tähän. Siirsin päivällä vuodevaatteet makkariin. Illalla hiivin sinne niin hiljaa, ettei ihmiskorvalla seinän läpi olisi sitä voinut havaita, mutta havaittiin kuitenkin.Kuulin varovaista rapina, ikäänkuin jotain laitteita olisi asenneltu käyttöön.(siis luuloni)---------Ensin olin vuoteessa hievahtamatta valveilla pitkään. Sitten nukahdin.Arvioni mukaan tunnin päästä heräsin, seinän puolelta vaakasuora pieni suhina pään sisään. Nukahdin.Tasan tunnin päästä sama herätys.Nukahdin. Heräsin n.20 min. kuluttua siihen, että oikea jalka nytkähteli ja heilahteli voimakkaasti.Muutenkin olo sellainen, että kiireesti siirryin olkkarin puolelle.Sen jälkeen en viitsinyt kirjata heräämisiä. Aamulla muistelin että pari kolme herätystä oli ja joka kerta vasemmalta, eli ulkoseinän puolelta tuli pään sisään aika voimakas suhina aalto.----Taas oli olo, ettei makkariin voi palata.

    • hulluja.rikollisia

      Oli monipuolnen yö. Eipä juuri nukkua tarvinnut: tunnin verran ilta yöstä ja pari pätkää aamuyöstä. Ihan uutta oli valolla häikäisy. Olin jo joutunut tyynyn paikkaa vaihtamaa ja oli pää vastapäätä. Pää oli olkkarin sivuikkunasta 2.5 - 3 m. päässä.Heräsin siihen,että voimakas valo pastoi naamaan, ehdin havaita,että ikkunan edessä olevalla pöydällä oleva lampun varjo häälyi katossa ja yli puoli ikkunaa oli voimakkaasti valaistu. Nousin ylös,valo ehti sammua ennenkuin pääsin kk:n ikkunasta kurkistaan pihalle. Ei näkynyt ketään. -Tuossa aamulla kun vähän lepäilin patjalla, pamahti oikeinin kunnon kivi ikkunaan. _Ketkähän nuhteettomat, mantunnon omaavat kansalaiset siellä minua ansaitusti häiritisivät, kun olen syyllistynyt rikoksiin ihmiskuntaa vastaan.

      • hups.ensi.tulossa.taas

        OLin aamulla ihan väsynyt, kun kirjoittelin. Sen verran lisäystä, että ulkoa kuului myös ihmisääniä,toimintaan liittyvää ääntä ja selvää häiriöääntä,esim. seinässä olevaa metalliputkea roplattiin ja paukuteltiin, yht'aikaa montaa eri häiriöääntä. Ei pelkästää kurkittu sisälle.


      • viesti.lähtöön

        viesti lähtöön


    • pohja.sakat

      Kyllä on sairas gs-pomo, mutta niin on käytännön hommia tekevät alhaiset, niljakkaat,luuserit, jotka herran nimeen harjoittavat tätäkin häirintää. Kyllä on sille pohjasakalle luovuuden ilotulitusta ja huumorin säihkettä, kun nyt oli valta järjestää yksitoikkoisen samanlainen yö. Lietekaivon pohja olisi teille sopiva paikka.-------Viisi herätystä: , klo 22.55, klo 00.30, klo 02.10, klo 03.00, klo 05.00. Välillä kirjasin heti, välillä hetken päästä. Tasainen matalahko hurina kuului, kun heräsin,loppui siihen. neljä kertaa. Vaihdoin tyynyn toiseen päähän. Viimeksi herätessä kuului kuin pehmeä, matalahko torven tuuttaus_böö. böö.

      • niljakkeet

        Täytyy nostaa tämä vapaamuurari-sumutuksen yläpuolelle.


    • ihan.vaan.tapahtumia

      Viime yöstä ensin yksi juttu. Ilmeisesti on ollut tarkoitus tunnin välein herättää. -Klo 22.50. Herätessä muistin hiljaisen puoleisen monimutkaisen mekaanisen äänen. Ja silmät avatessa näin, että olkkarin sivuikkunassa on voimakas valaisu.Olin peittänyt puolet ikkunasta mustalla kankaalla. Siksi ei ollut naama valossa. Menin nopeasti kk:n ikkunaan. Silmiin osui kiusallisen häikäisevä valo. Ei ollut pihalla valonheitin, vaan jossakin 100 - 150 metrin päässä talon seinällä.Muuttui sitten suorakaiteen muotoiseksi valoisaksi kohdaksi. En pysty sanomaan, oliko sama valo kuin viimeksi, kun oli se rätti ikkunassa ja viimeksi valo oli sammunut, kun pääsin ikkunasta katsomaan. -jos nyt lähempänäkin oli jotakin ollut, oli ehtinyt sammua ennen ikkunaan menoa..

      • minä.uskallan

        Teidän ei ole pakko lukea näitä viestejä, mutta minun on vuorokaudesta toiseen pakko selviytyä sellaisten tapahtumien kanssa, joita useimpia ei ollut ennen kuin tilanne täytti tahallisen unenhäirinnän kriteerit. GS:N PERUSTAKTIIKKAAN KUULUU SE, ETTÄ UHRI EI USKALLA PUHUA.


      • yhteenlaskua

        Nyt kun tullut aivan ilmeisesi laseria silmään,muistin tämän kaukana olleen valonheittimen, jotta oli sietämätöntä katsoa. Kuitenkin yritin katsoa, voidakseni arvioida , missä valolähde sijaitsi. -Olenko tuijotellut laseria.-Oliko suunniteltu niin,että ehtisin rynnätä tuijottamaan? -Jossakin muistiinpanoissani saatta olla kirjattuna se, että kun näihin aikoihin pariinkin kertaan jonakin yönä kävin tietsikalla, en nähnyt lukea näyttöä. Tapaus jäi kysymysmerkkinä mieleen. - Olisiko tämä tapahtunut laserin tuijottelun jälkeen.-MINULLE ON TEHTY NIIN PALJON SAIRASMIELISIÄ JUTTUJA, ETTÄ PAKKO OTTAA HUOMIOON MAHDOLLISUUS,ETTÄ NÄKÖNI ON YRITETTY TUHOTA.


      • nyt-ylös-sieluni
        yhteenlaskua kirjoitti:

        Nyt kun tullut aivan ilmeisesi laseria silmään,muistin tämän kaukana olleen valonheittimen, jotta oli sietämätöntä katsoa. Kuitenkin yritin katsoa, voidakseni arvioida , missä valolähde sijaitsi. -Olenko tuijotellut laseria.-Oliko suunniteltu niin,että ehtisin rynnätä tuijottamaan? -Jossakin muistiinpanoissani saatta olla kirjattuna se, että kun näihin aikoihin pariinkin kertaan jonakin yönä kävin tietsikalla, en nähnyt lukea näyttöä. Tapaus jäi kysymysmerkkinä mieleen. - Olisiko tämä tapahtunut laserin tuijottelun jälkeen.-MINULLE ON TEHTY NIIN PALJON SAIRASMIELISIÄ JUTTUJA, ETTÄ PAKKO OTTAA HUOMIOON MAHDOLLISUUS,ETTÄ NÄKÖNI ON YRITETTY TUHOTA.

        Olishan se hyvä, että herätysliike toimisi aktiivisemmin, niin ei ihmiset nukkuisi aamulla rokuliin ja myöhästyisi töistään.


      • mnjhuv

        Kun se herätysliike ei herätä vain aamulla, vaan viime yönäkin tunnin välein.Oli uusi herätys:pam,pam, tai pum, pum.Aika kovaa,olkkarini kahden ulkoseinän kulman lähellä lattian alla.(minähän nukun edelleen olkkarin lattialla)Ei kuulunut muualle kuin korkeintaan jotakin kumua yläpuolellani asuvan hellarin olkkarin ulkokulmaan.-Ei jaksa naurattaa, kun väsyttää niin perkeleesti.Mutta kiva kun on vielä näkö tallella.


      • ölkjmun

        Aivot on tässä raksuttanut aiheesta valolla häikäisty.Joskus ehkä jo 4. v.sitten naapuritalossa asui mies, joka kyttäili pihalla autonsa vieressä.Kerran kun ajoin pihaan ja olisi pitänyt tehdä se 45 asteen äkkikäännös autokatokseen, hän tuli sen verran lähelle, että jouduin kääntymään hieman liian aikaisin, mikä on kohtalokasta, kun pitää sentin tarkkuudella ajaa ahtaaseen paikkaan.Kun ajoin sisään autokatokseen häikäistyin sietämättömän kirkkaasta valosta, niin etten nähnyt mitään,mutta ajoin selkäytimellä niin hyvin,etten takaseinään paukannut., mutta liian aikaisen kääntymisen takia vasen lokasuoja raappiutui tolppaan,- Ko.mies esiintyi tyyliin, kuin mitään ei olisi tapahtunut. -En uskaltanut puhua valosta mitään. Pelkäsin,ettei uskota.-Vasta viime keväänä, kun tutustuin gang stalkingiin, tuli vastaan kirkkaalla valolla häikäisy, tavallinen häirintätekniikka. Ihmettelin kuitenkin käytännössä sen voimakkaan valonheittimen käyttöä, niin etteivät muut huomaa. -Nythän se selvisi, on ollut laseria silloinkin.-Ja ikävä kyllä saattoi selvitä kummallisuudet silmälääkärissä. Silmän/silmien pohjassa oli jotakin. Eka lääkäri sanoi, että hänen pitäisi kirjoittaa lähete silmänpohjankuvaukseen, mutta ei viitsi kirjoittaa tommoselle, joka ei ole välittänyt pitää huolta asioistaan. -Kun myöhemmin menin toisen vo:lle, kerroin tämän.Pyysin kirjoittamaan lähetteen, jos kerran tarvis on.Kovasti tiukkasi, sanoiko lääkäri, miksi.Kun sanoin,etten tiedä, hän antoi ymmärtää, että onhan siellä....Mutta, että kyllä hän muistaa sen, jos nämä silmät myöhemmin näkee.... niin.ettei ole kuvaus tarpeen.- No, nyt on kaksi linjaa auki 1:oliko kyse vain asiakkaan kiusaamisesta hämmentävällä tiedolla vai 2.onko siellä ollut laserin aiheuttamaa vauriota. --Mies tietenkin on myöhemmin paljastunut hellariksi. - . Itsesuojeluosastossa on muistivarasto terveyttä ja henkeä uhanneista tilanteista, tapahtuu myöhemmin automaattista välttämistä. Siellä näyttäisi olevan varasto myös selvittämättömille jutuille.-Tämän vainon aikana sitä lajia on piisannut. Kumpaakin.


    • isiskö.avun.tuo

      Untahan voi häiritä niinkin,ettei uhri sitä tiedä. On vain aamulla ja päivälläkin väsynyt. Netistä löytyy varmaan kaavakuva unen eri vaiheista. Siellä keskiyön ympärillä on syvän unen vaiheita.amuyöstä kevyempää. Minulla sitä häiriötä tuppaa kasaantumaan niihin aikoihin, kun pitäisi olla sitä syvää unta.

      • sattuuko.totuus

        käykää lyyhistämällä -ketjun loppua lukemassa


      • että.viitisivät

        niinpä tietenkin, varsinaisen viestin asiatieto maksatettiin tietenkin.Sain nukkua sen keskiyön,mutta...


    • vapaa.sana

      nyt on sananvapausviikko, loppuu vasta 2.10.2015

      • laastiasentaja

        on loppunut jo, koska tänään on 19.10.2015.


      • keksi.harrastus

        loppuu 26.10.2015 ( on näppiksessä vikaa, nro 6 jää helposti pois) viilari sinä olet, pilkunviilaaja tai suurennuslasin käyttäjä, haet sillä vikoja


    • AssadinmiehiäSuomessa

      vastapalveluksia venäjälle tekevät Assadin miehet opettavat uusile sota-ajan mielenttilaa lähellä oleville maahantulijoille zersetsung vainoa.

      siirtolaisina syyriasta tulleet Assadin miehet ovat venäjän uudet "vihreät miehet".

      Täällä on tarkoitus tapahtua ennenkuin olemme valmiit.

    • mnbhgyv

      Ei ainakaan nukkua annettu, kuin niitä tunnin pätkiä.Makkarin seinän takana asuu uusia tyyppejä. Nuorisoa pihalla tupakalla. -Kaipa tässä on taas tulossa jotakin, mitä en ikinä olisi etukäteen osannut kuvitella. Ja vielä jälkikäteen joudun ihmettelemään, miten on ollut mahdollista: moraalisesti ja teknisesti.

      • nbvgfvfdrsetvbhnmjk

        Siis tämä uusi nuoriso meni tutimaan puolilta öin.Sen jälkeen herätys tapahtui automaattisesti tunnin välein.Voimakas suhina aalto, joka ei loppunut siihen , että heräsin, vaan vasta siihen,että avasin silmät. -Olen lukenut ,miten maailmalla on silmät auki -kiinni, juttuun on ehdollistettu uni-valvetilan vaihtumista.


    • min7n7gvgf5e4c320mny23r

      puolen tunnin välein kolmessa eri paikassa, 14 kertaa siis.

      • nhgvftymkjihukomjhm

        Ei mitään epäselvää siinä, minkä lahkon tukikohta taaskin on makkarin seinän takana.


    • kiitosjoetukäteen

      Olis kiva jos joku herättäisi aamulla kello 8.05, kun en viitsi laittaa herätyskelloa soimaan ettei sen patterit kulu.

      • mjnhjilknkmnjhulikjhen

        Olisiko, kun joka yö herätetään monta kertaa. ---Nyt menin ekan kerran sen yhden kokeilun jälkeen nukkumaan makuuhuoneeseen. Olen siellä muuten jotakin tehnyt. No äsken heräsin siihen,että palelin. Soitin huoltoon. Siis hellarihuoltoon.Piti kuulla kaikenlaisia paskapuheita, miten ei ole mahdollista. Odotetaan muutama päivä. Lipsautti, on voinut sulkuventtiili jäädä kiinni. Ei ole jäänyt, mutta on pantu.Viime yön valvottuani, pääsihän minulta haista paska suusta.- Voi,voi,, nyt menee puhelin kiinni. -Päivällä oli remonttia naapurissa. Taas kerran siinä vuokrakämpässä. Taaskin siihen kuului piiiiiitkäään porailla väliseinää.Olin päivän enimmäkseen poissa.


      • mnhbgftyunmhijmignughn

        Niin, kyllä herätys tapahtui.Ilman, että mitään äänihavaintoa oli, säpsähtämällä.Samoin tapahtui eilen aamuyöllä, kun sinne siirryin.


      • mnhbgvftryhjuikmnom-

        Vähän on pätkinyt, kun kirjoitin. Siis illalla olin kädellä kokeillut, patteri oli kuuma. Nyt se oli kylmä, sisääntuloputkia myöten.Eli ollut patterissa vika, vaan jossakin kauempana.-Sitten olkkarissa herätykset: klo01.20, klo 02.50, klo 04.00, klo o5.oo.


      • kiitosjoetukäteen

        Mihinkään ei voi enää luottaa, herätys tuli minuutin myöhässä!


      • mnjhbgytfrdvciytevo

        Kävin "aamulenkilläni" Aulangolla.Kun tulin kotiin, kokeilin makkarin patteria.Ihan kylmä putkien juuria myöten.Soitin isännöisijän siheerikölle.Oli jo valistettu. Kaikista selitysyrityksistään huolimatta ilmoitin,että sulkventtiili on pantu kiinni, se pitäisi avata.Olisi tupannut huoltomiehiä huusholliini.Sanoin ettei ole mahdollista, olen niin väsynyt ja kiukkuinen,että menisi tappeluksi. Puhelun jälkeen heti, menin kokeilemaan patteria.Kas kumma, olikin lämminnyt.-Vanha kaava; ensin valvotetaan ja väsytetään, estetään päivällä lepääminen metelillä.Provosoidaan ja provosoidaan. Aiheutetaan tilanne, joka edellyttää toimepiteitä, yhteydenottoja. Niissä puhutaan soopaa ja ärsytetään.Kunnes minulta palaa päre.-Noilla kimpussani olevilla mulkeroilla olisi ollut Natsi-Saksassa kivaa.Ihan yhtä sairaita ovat päästään.


      • mjnhbgvftdjkiloimjhujf

        MIETTIKÄÄ, MILTÄ ITSESTÄNNE TUNTUISI,ihan vaikka vaan tämä osuus vainostani.1: unen häirintä, joka öinen herättely, elektroniikan avulla etupäässä. 2.niin tarkka seuraaminen, että koko ajan tiedetään, missä nukutte, missä päänne sijaitsee, onko silmät auki vai kiinni, 3. niin tarkka seuraaminen, että kuntonne on tiedossa:jos teitä olisi väsytetty, stressattu, järkytetty niin, että olisitte ihan puhki,teidän annettaisiin nukkua yksi yö.(Olisihan se surku,jos perusteellisesti tutkittu ja hierarkisen työnjaon mukaan "tehtäväksi annettu"uhri kuolisi).ja sitten levittettäisiin tietoa,että olette vain vainoharhainen, ei mitään ole tapahtunut.


      • KokenutSaman

        Ovatko vainoajasi ihmisiksi naamioituja alfagentaurin helluntalaisia liskoihmisiä?Heillä on alfa-aalto generaattoreita, joilla voi lähettää kvanttivärähtelyjä ihmisten herättämiseksi.


      • mjnhygvftrmnihyuomn

        Luultavasti jotain ihan huokeita netistäkin saatavia härpäkkeitä, joilla voi tehdä kaikenlaista kivaa ihmisten kiusaamiseksi.Elektroniikka on minulle niin vieras ala, että joudun vain uskomaan, mitä viisaammat kertoo. - Mutta olen hyvä tekemään havaintoja ja miettimään eri vaihtoehtoja, jolla tapahtuneen voisi selittää.Ja mihin tavallinen arkikokemus ei riitä selitykseksi.


      • itse.TI

        On ollut niin hyviä lähteitä käytössä, etten ole enää ihan tietämätön. Saatan tietää kiusallisen paljon vastapuolen mielestä.


    • jnhbgvftruyhuijlomjuihl

      Joka yö herätellään. -Tiedoksi tekijöille: olen huomannut uuden jutun , joka nykyään liittyy heräämiseen. Taktisista syistä en paljasta vielä muille.

      • nhgffrtyuioommnmvc

        Viime yön herätykset tapahtuivat äänen kera. Ei päässyt uutta ilmiötä tapahtumaan.


      • laastiasentaja
        nhgffrtyuioommnmvc kirjoitti:

        Viime yön herätykset tapahtuivat äänen kera. Ei päässyt uutta ilmiötä tapahtumaan.

        Sairautesi pahenee edelleen. Menepä psykiatrin vastaanotolle.


      • mnhgvffrytujöjhljgfdxs

        Ei toki."Sairaus" palasi entiselle tasolle eli siihen, että herätessä muistan häiriöäänen, jonka voisi ajatella aiheuttaneen heräämisen.


      • nbgfrtujmngfertghv

        Mielisairaan psykopaattipomon hellaripelinappulat ovat paiskineet töitä tai siis ovia , lapsesta vaariin, eilisen päivän. Varmaan puoli seurakuntaa on ravannut koko ajan sisään ja ulos, satoja kertoja..Kun vähän seurailin näyttivät olevan miltei jonkun hurmoksen vallassa.Suorittivat suurta tehtävää.Nyt yöllä on ulko-ovessa kuljettu, mutta mikäli sisään on tultu, on oma ovi suljettu hyvin hiljaa, ettei paljastuisi, kuka.-Mielenkiintoista se, että kun n.klo 00.00 minut herätettiin joillakin aalloilla niin ,että pää heilahteli (tuntui ainakin) ja mikroaaltotyyliin ympättiin mukaan pitkä sana, niin HML:n ketjuun samaan aikaan Paha veli on kirjoittant,että jännitys tiivistyy, panokset kovenee. En ole juuri sen jälkeen nukkunut.--Muitakin havaintoja on, mutta en kerro.-Onhan tässä vielä tunteja, ennen kuin aamu valkenee.Ties mitä tapahtuu. -Olen ehdottanut taloyhtiön nimeksi hellarinmäkeä, mutta hullujen mäki taitaisi olla osuvampi.


      • laastiasentaja
        nbgfrtujmngfertghv kirjoitti:

        Mielisairaan psykopaattipomon hellaripelinappulat ovat paiskineet töitä tai siis ovia , lapsesta vaariin, eilisen päivän. Varmaan puoli seurakuntaa on ravannut koko ajan sisään ja ulos, satoja kertoja..Kun vähän seurailin näyttivät olevan miltei jonkun hurmoksen vallassa.Suorittivat suurta tehtävää.Nyt yöllä on ulko-ovessa kuljettu, mutta mikäli sisään on tultu, on oma ovi suljettu hyvin hiljaa, ettei paljastuisi, kuka.-Mielenkiintoista se, että kun n.klo 00.00 minut herätettiin joillakin aalloilla niin ,että pää heilahteli (tuntui ainakin) ja mikroaaltotyyliin ympättiin mukaan pitkä sana, niin HML:n ketjuun samaan aikaan Paha veli on kirjoittant,että jännitys tiivistyy, panokset kovenee. En ole juuri sen jälkeen nukkunut.--Muitakin havaintoja on, mutta en kerro.-Onhan tässä vielä tunteja, ennen kuin aamu valkenee.Ties mitä tapahtuu. -Olen ehdottanut taloyhtiön nimeksi hellarinmäkeä, mutta hullujen mäki taitaisi olla osuvampi.

        Kun käyttelet sekaisin kaikkia lääkkeitä, niin ei ole ihme että kuulet ja näet sellaista mitä muut eivät kuule eivätkä näe.


      • kusipäitten.seassa

        Luultavasti mielisairas-psykopaatti-pomo käyttelee sekaisin lääkkeitä, kun addiktioita arvellaan sellaisella olevan muitakin kuin sadistiseen vainoamiseen addiktoituminen. Tottakai hellarit tällaisessa tapauksessa todistaa, ettei kukaan ole kuullut mitään.Eikä tehnyt mitään. -Muutamaan otteeseen seurasin juuri sitä, onko käytävälle syttynyt valo,onko oikeita ihmisiä livenä ravaamassa paukutellen menemässä ovista sisään tai ulos.-Niillä kerroilla oli.-Tarkistus siltä varalta,että käytössä olisi ollut ovien aukaisu- tallenne, jonka äänimaailma olisi ohjattu kämppääni niin,ettei muiden tarvitse kuunnella.(Tästä enemmän elektroniikka ketjussa.)


      • mnbhgjddfdgjhjbhghh

        Jos olen mennyt "lääkkeistä"sekaisin, niin sitten joku on käynyt lisäämässä huumetta Omega kolmosiini.


      • laastiasentaja
        mnbhgjddfdgjhjbhghh kirjoitti:

        Jos olen mennyt "lääkkeistä"sekaisin, niin sitten joku on käynyt lisäämässä huumetta Omega kolmosiini.

        ei kannata syödä sieniä, jos ei tunnista niitä.


      • mnnhgfjyfyhhhjlju

        Edes sienet ei selitä hellarien hulluutta.Tässä "ohessa"Hammurabin lakia soveltaessani olen joutunut kuuntelemaan Radio Deitä.Ihan hyviä juttuja tullut korviin. Esim.Juontaja sanoi: muuthan pitävät meitä ihan hulluina.Jumalan hulluja olemme.Jumala pitää huolen hulluistaan.-Tämmöinen juontaja sentään tajusi, että jos uskovaiset arvioidaan tavallisten ihmisten käyttämien kriteerien mukaan, niin hullun paperit tulee.


      • apuviesti

        apuviesti


      • apuviesti

        apuviesti


    • ngddfgjhkjlkmmnnjhmn

      TOISSA YÖ: Väsyneenä simahdin patjalle jo klo kahdeksan jälkeen.Sitten alkoivat herätykset puolen tunnin välein. Olkkarissa klo 21.00, klo 21.30, klo22.00, klo22.30, klo 23.00. Herätys tapahtui torvensoitolla, joka kuului patjan alta. Siirryin makuuhuoneeseen.Sen jälkeen herätykset klo 01.00, klo02.00, klo 03.00. En viitsinyt kiirjata enempää. Herätys tuli vasemmalta eli seinän puolelta, puhahtava aalto pään läpi.-Edellisenä päivänä, kun ajelin kotiin, oli liikkeen edessä firman auto ja maalarinhaalareissa oleva mies seisoi näytillä. Ajattelin jo silloin,että voi olla uutta tulossa

      • hjgftryjkölklmnjkhuj

        Viime yö: Joskus yhdeksän aikoihin simahdin. Olkkarissa.Herätykset: klo 22.00 (suhinaa,puhinaa), klo23.00 (kova metallinen pamahdus), siirryin makuuhuoneeseen.Klo 23.30, klo 00.00, klo00.30, klo 01.00, klo 01.30,(palasin olkkariin, kun makuuhuoneessa tuli tukala olo )klo 02.15, klo 03.15. En viitsinyt kirjata enempää.Erilaisia "oloja" järjestettiin, mutta en viitsi kertoa.


    • vastaus.please.hullut

      En ole viitsinyt kirjoitella. Entiseen tyyliin herätellään. Nyt kiinnostaisi tietää, miten viimeyön 00.40 herätys tehtiin. Kuuluisi kait eletroniikkaketjuun kysymys, ellei sitten MarjaTerttu hitsaillut. Heräsin siihen , että KURKKUA KURISTELI VOIMALLISESTI, JOUDUIN HAUKKOMAAN HENKEÄ JA ÄKKIÄ POIS PATJALTA.Oli kuin ulkoapäin käsin olisi kuristeltu, voimakkaasti .

      • helppojatoimii

        Jätä valot päälle ja voit niitä ajastimella sammutella ja sytytellä sattumanvaraisesti, joten kukaan ei tiedä milloin nukut ja milloin olet hereillä.


      • resursseja.näkyy.olevan

        Ei auta. Jollakin laitteella voivat nähdä asuntoni ja minut niin tarkkaan,että tietävät milloin silmäni ovat auki ja kiinni, pimeässäkin. Minulla on patja olkkarin lattialla ja vuode makkarissa. Nukun osan yötä kummassakin paikassa. Tietävät, missä olen.- Mielellään nykyään tehdään sitä että , kun menen pitkäkseni patjalle, vähän porataan:merkiksi,että tiedetään. Sun muuta, jolla viestitetään,että kaikki nähdään ja tiedetään. -Olen kysellyt RMK-palstalla tästä "tutkasta" ja peacepinkissä myös. Ei ole osattu vastata. Olisiko sekin ultaäänihommia. Ja ketkä kaikki voivat seurata, vaikka älypuhelimensa näytöltä.


    • Sakkaonainapohjalla

      Välitä itsestäsi ja muuta pois tuosta monikerrospöpilästä, siellä on kaikki jo liian helppoa kenelle tahansa. Turha siellä on odottaa, että avohoitopotilaat paranevat itsestään. Edes lääkkeitä heillä ei ole käytettävissään, saati rehellistä terapiaa. Tosin ensin pitäisi päästä poliisikuulusteluun, järjestys on tämä. Suomessa poliisilla ei ole luonnetta edes ottaa puhutteluun gang stalkkareita (joku yksittäinen huomiota herättävä häirikkö on tietysti helppo nakki). Uskon, että suurimmalla osalla menisi siinä vaiheessa paskat housuun, vaikka kiinnijäämisen riski on kirkas nolla.

    • pahaveli

      Nostan, kun jotkut eivät asiasta mitään.

      • luukasjohannes

        hallelujah. aamen veli


    • olen.tosissani

      Pitää taas ottaa tämä ketju esille.-Tuolla aikaisemmin n.30.9.2015 kirjoittelin todennäköisestä laser -valonheittimestä, jota jouduin tuijottelemaan, kun yöllä yritin selvittää, mistä tuli. Päädyin omakotitaloon. Samalla tiellä, missä asun. Joskus otin ylös katoksessa näkyvän auton rekkarin. Kysyin numerotiedustelusta omistajan. Sama sukunimi kuin ultraäänihitsari Marja Tertulla.
      Ja jos se ultraääni sirinää korvissani aiheuttaa, niin sehän on jatkunut. Joskus on ihanan hiljaista, joskus taas tulee täysillä ja aiheuttaa muutakin kuin sirinää.
      Pakkasten aikana jouduin siirtymään makuhuoneeseen nukkumaan. Erilaista tapahtunut.-NYT ILMOITAN, ETTÄ JOS SE HOMMA JATKUU, MITÄ ON OLLUT KAHTENA YÖNÄ HERÄTTÄMISENI YHTEYDESSÄ KLO 02.30 , NIIN NETTIIN TULEE..

      • adidasnike

        Kannattaa pitää jääkaapin ovi auki joka yö, ja kun vielä laitat sinne jalkapallon, niin kukaan ei enää koskaan sinua häiritse.


      • nikeadidas

        Käviskin noin helposti.


      • jatkoa.seuraa.täälläkin

        Olisi kai pitänyt olla se se pallo eli pää klo 02.40 siellä jääkaapin sisällä. -Kyllä, sama homma jatkui. On uuden kidutustavan asennus meneillään, päähän. Ilmeisestikin. -Mutta kun gs-uhrin kultainen ohje on: älä anna palautetta vainoajalle, en voi tarkemmin selittää.- Mutta siis: en ole tulossa hulluksi. Jotkut muut vaan jo ovat sitä. -Vainopomoa on kuvattu: mielisairas narsistinen psykopaatti, joka on addiktoitunut vainoamiseen. Tuskin yksi henkilö jossakin huipulla on, vaikka olihan Hitleriä, Stalinia ja Mussoliniakin vain yksi henkilö, niinhän Pohjois-Koreassakin on vain yksi läski kerrallaan huipulla. -Mutta terkkuja hellareille, muurareille, demareilla, poliiseilla ja kaikille niille mätäpäisille, rajattomille pikku stalkkereille, jotka likaista kenttätyötä tekevät.-Kirjoittamisen lisäksi taidan vielä AJATELLA, MITÄ TEISTÄ AJATTELEN.


      • jatkoa.seuraa

        Sirisee, sirisee. Vaikka ultraäänen kantomatka on pitkä ja läpäisevyys hyvä, niin tuskin Tehtaankadulta kuitenkaan tulee. Kun lähempänäkin ollaan osallistuttu.Ja kännykällähän sitä pystyy sääteleen nk.monia muitakin kodin juttuja, kaukaa.


      • missä.totuus.luuraa

        Vainopomosta vielä. Vainoon addiktoituminen korostuu gs-ketjuissa, mutta psykopaatin yksi ominaisuus on vallanhalu. Kaikkienkin, myös stalkkerienkin pitää olla täysin valtansa alla, mutta varsinkin sitten uhrin. 24/7 kyttäys, kun kaikki pitää pikkutarkasti tietää, että voi kaikkeen puuttua: häiritä, hankaloittaa, estää, tuhota.--Olen vähitellen soittanut numerotiedusteluun ja kysynyt, kenelle kuuluu auto...Marja Tertun sukunimikaimakin niin selvisi. Seuraava talo, josta laser - valokiila aikoinaan saattoi tulla ja josta olisi esteetön, ei osuisi muihin ihmisiin, linja olkkarini ulkoseinään,oli tämän aamuisen selvityksen kohde: tulikin EuroJackPotin pääpotti. -Kyllähän te tiedätte.


    • järj.rikollisuus

      Noin maallikkona kun yritän soveltaa rikoslakia elektroniseen häirintääni niin yöllä kuin päivälläkin, mielestäni on tapahtunut pahoinpitelyjä, mahdollisesti törkeitä pahoinpitelyjä, joihin liittyy ruumiin vamman tuottaminen. Ei ole vielä sattunut kuolemantuottamusta tai tahallista tappoa, kun tässä vielä kirjoittelen.-Mietipä sitä, sinäkin pimatsu. -Käykää lukemassa gang stalkingia Riihimäellä ketjun lopusta perusteita arvioinnille.

    • haista.paska

      Jaha, ei muuta kuin rikollinen peli jatkuu. Nyt kun en ollut makuuhuoneessa, en voi sanoa, tuliko seinän takaa. Täytyy vissiin palata sinne, kun rauhassa ei saa olla kumminkaan. -Mikäs äsken oli tarkoitus? -Vaikka olet psykopaatin aivopesty pelinappula ja teet vaan, mitä määrätään. Ei se sinua vastuusta vapauta.-

    • saas.nähdä

      Olen pikku hiljaa kysellyt autojen omistajia. Kun jos ei ole MarjaTertun sukunimikaiman talosta tänne ohjattu laseria ja ultraääntä niin sitten seuraavasta. - Soittelin numerotiedusteluun, annoin rekkarin. Nuorimies puhelimessa meni ihan vaikeaksi. Jotenkin sopersi auton merkin, mumisi sen firman alkua, joka auton omistaa ja haltijan nimen pakottautui sanomaan, kuin olisi tehnyt jotakin kiellettyä. -Taisin osua johonkin. -Jos, niin eipä raha tee onnelliseksi. -Omasta mielestäni kirjoitin jo tämän viestin aamulla, mutta ehkä muistan väärin.

      • ei.kai.lainoja.sieltä

        gang stalking -ketjuun on nyt aamuyöstä tullut siihen aikaan viestejä, kuin nämä viittaamani rikokset kolmena yönä tapahtuivat. pahoja tekstejä, käykää lukemassa, santander soikoon


      • puhutottaaina

        Valehtelet auton rekisterinumeron selvittämisestä. Ei sitä oikeasti noin saa selville.


      • niin.puhunkin

        En nyt oikein ymmärrä. Olen useamman kerran ko.talon ohi kulkiessani tarkistanut ison h.auton rekkarin . Jos näin ei saa selville auton oikeaa rekkaria,niin sitten siinä on väärä rekkari. -Soitin vielä toiseen numeropalveluun, jossa vastasi asiallinen selkeästi puhuva nainen.Samat tiedot. Kumpikin n.palvelu tilaa tiedon trafilta. -Niin että kuka mahtaisi valehdella?- Merkiksi sanottiin Land Rover Jaguar. Kun ei ole maasturin näköinen, piti netistä katsoa kuvia, kyllä sillä nimellä oli myös henkilöauton kuvia. -En valehtele. Tietenkin voin joutua vedätetyksi. (Kerron tässä rekkarin numero-osan -626)-Miksi toimin vasta nyt. Toinen syy selviää edeltä, toinen syy on se, että syksyllä, kun tuli laser(?)valokiila, oli Aulangolla menossa eläinsuojeluprojekti, joka vei voimani.


      • epätoivoista.sumutusta

        Siis vielä selko-Suomella. Autossa kuuluu olla rekisterikilvet (2 kpl), niissä kuuluu näkyä rekisteritunnus, kirjaimia ja numeroita. Autoon voi tietenkin laittaa kilven, jossa on väärä tunnus.On aivan laillista trafilta tarkistaa omistaja ,haltija ja tämän osoite. Sieltä voisi tilata vaikka auton koko historian.-Samannäköinen auto, kuin puhelimissa ilmoitettiin, haltijan osoite sama kuin minkä pihalla olen auton nähnyt. Tarkistin henkilön tiedot vielä muualta netistä. Niin että, missä se vale luuraa?Vai mitä et ymmärrä? (Omistaja Santander..... haltija Santander.... PN)


      • kiitos.vinkistä

        Ihan oikein, ei kannata soittaa, huomasin juuri, että voi kysyä tekstiviestillä, saa vastauksen heti eikä maksa paljon.


      • tarkistasinäitse
        niin.puhunkin kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärrä. Olen useamman kerran ko.talon ohi kulkiessani tarkistanut ison h.auton rekkarin . Jos näin ei saa selville auton oikeaa rekkaria,niin sitten siinä on väärä rekkari. -Soitin vielä toiseen numeropalveluun, jossa vastasi asiallinen selkeästi puhuva nainen.Samat tiedot. Kumpikin n.palvelu tilaa tiedon trafilta. -Niin että kuka mahtaisi valehdella?- Merkiksi sanottiin Land Rover Jaguar. Kun ei ole maasturin näköinen, piti netistä katsoa kuvia, kyllä sillä nimellä oli myös henkilöauton kuvia. -En valehtele. Tietenkin voin joutua vedätetyksi. (Kerron tässä rekkarin numero-osan -626)-Miksi toimin vasta nyt. Toinen syy selviää edeltä, toinen syy on se, että syksyllä, kun tuli laser(?)valokiila, oli Aulangolla menossa eläinsuojeluprojekti, joka vei voimani.

        ne rekkarin numerot on 666.


      • ei.ole.hauskaa

        Muuten väärät nimen alkukirjaimet, odotin, että joku huomauttaisi, siis AJN.-Onko tuo 666 pedon merkki, vai oliko se 999.


    • kammottava.riihimäki

      Rikoksen teko jatkuu ja makuhuoneen seinän takaa tuli, n.klo 23.30. Psykopaattiko lopettaisi.

    • uskohakija

      täälläx pääsee mepeen herättäjii? onx teit kaikki tääl jo?

    • psykopaatti.asialla

      Klo 01.30, noin, kuitenkin piti. Olisiko ollut tehot matalalla, frekvenssit korkealla vai miten, ei mennyt pään läpi vaan ikään kuin kiersi alta ja olohuoneen päädyn suunnasta tuli.

      • helppojahalpa

        siirrä sänkysi jääkaapin viereen, niin silloin eivät mitkään mikroaallot tai -äänet häiritse sinua.


      • mikro.ultra.laser.kohde

        Ei oikein onnistu, kun on jääkaappi pikku keittokomerossa enkä usko muutenkaan sen auttavan.
        Sen sijaan pikku hiljaa valistan ja sitä myöten paljastan.
        Lisävalistusta taas gang stalking -ketjussa.


      • apuviesti

        apuviesti


      • ei.onnistunut

        ei mennyt läpi


      • keillä.salattavaa

        Siis minun viestejäni tässä ketjussa ei julkaista.


      • yöllä.tikittikin

        Korvat on sirisseet koko yön ja edelleen. Oli tauko, kun olin tunnin poissa kotoa.


      • koe.eläin

        HML: n ketjussa kävi ilmi,että kiemura on estänyt viestieni julkaisun, tässäkin ketjussa.


    • Gabrieli-enkeli

      Milloin hellarit milloin gängbängging, vittu et ihmiset on sekaisin

    • meneeköhän.läpi

      Olen yhteiskunta-salaliitto -palstalle säteilytys on ...ketjuun kirjoittanut elektronisen häirinnän teknologiasta, kopioinut ja suomentanut Richen kirjasta tieteellisen tarkkaa tekstiä todeksi todistetuista asioista.Kirjoitin sinne myös tiiviisti tekstiin liittyen esimerkiksi omia kokemuksia. Rotta ja trolli ilmaantuivat. Trolli yritti vakuuttaa,että satelliiti on kyseessä, jos puhun,että tulee niistä kahdesta talosta, viedään mielisairaalan.-Sitten kaikenlaista naurettavan tuntuista juttua ja tekovainoharhaista huutelua.---En peru sanaakaan.- Niin rotta tuli huutelemaan, että kuinka täällä annetaan jonkun harhaisen skitsofreenikon trollata.-Tein sielläkin selväksi,että en ole skitsofreenikko enkä harhainen. Jotkut tässä vaino jutussa varmaan ovat.

    • aamulla.sitten

      Viime yönä herätys puolen tunnin välein. Olohuoneen lattialla metakkaa ikään kuin alapuolelta. Kun siirryin puoleltaöin makuuhuoneeseen, seinän takaa ensimmäinen herätys matalaa hurisevaa aaltoilua.Kuittasin vastaanotetuksi. Vähän seuraavissa teho laski. Ei oikein hyvissä merkeissä ole tänä iltana alkanut. Eikä päivällä.

      • aamulla.vastaus

        Miten kuittasit vastaanoton?


      • minä.en.vastaile

        Tunnin välein ulko-ovi rämähtää. Oikeasti vaiko eletroniikkaa. Täytyy tarkistaa.


      • semmoista.täällä

        Naapurissa itketään, ulvotaan,ai, ai, sattuu.En tiedä pahoinpidelläänkä lasta vai naista vai sadomasoseksiäkö. Huusin seinän läpi:pitääkö soittaa poliisi. - Vai tuleeko tallenteelta.


      • että.semmoista

        No, ei tullut klo 02.00:n ulko-oven rämäytystä. Tosin minulla on valot päällä ja naapurissa ulvotaan ja välillä yskitäänkin. - Ei voisi makuuhuoneessa nukkua.


      • laumasielut

        Joskun kolmen pintaan olen nukahtanut. Klo 05.30 ulko-ovi rämäytettiin taas.Ihan livenä. Ja korvat sirisee, oikein kunnolla, koko yön on sirissyt, samoin tätä edellisenä yönä. Sen jälkeen, kun kirjoitin pilailuketjuun sirinästä, loppu päivä oli hiljaista, lähes. Samoin eilinen päivä. -Kai se kuulo huonneen vähitellen näinkin.


      • kärpänen.surisisiko
        laumasielut kirjoitti:

        Joskun kolmen pintaan olen nukahtanut. Klo 05.30 ulko-ovi rämäytettiin taas.Ihan livenä. Ja korvat sirisee, oikein kunnolla, koko yön on sirissyt, samoin tätä edellisenä yönä. Sen jälkeen, kun kirjoitin pilailuketjuun sirinästä, loppu päivä oli hiljaista, lähes. Samoin eilinen päivä. -Kai se kuulo huonneen vähitellen näinkin.

        Olet se sama mummo, joka joulukuussa viime vuonna "tappoi kärpäsiä Valtakadulla, kun oli pakkastakin -20 astetta".


      • hitsaus.laite

        En ole sama, minä kun en tekisi pahaa kärpäsellekään. Olisin pelastanut kärpäset ja vienyt lämpimään ja syömistäkin antanut.


    • psykopaatin.pelinappulat

      Täytyi taas kaivaa esille tämä ketju. Onhan sitä herättelyä ollut jonkun aikaa, mutta en ole viitsinyt katsoa kelloa, kuinka tasavälein tapahtuu.
      Tunnin välein näköjään nyt.Viime yönä on "ammuskeltu" yläpuolelta. Ensin pamautettiin häpykumpuun, sitten on ollut koko vartaloammuskelua. Ja jos en vaihda nukkumapaikkaa herättyäni, pistetään nytkähtelemään ja liikahtelemaan niin, että on pakko.
      Sitä entistä liikenneherättelyäkin oli, mutta kun sen kuulee muutkin, on vissiin pitänyt lopettaa.

    • rikolliset.ympärillä

      No niin, se on jo alkanut.
      Olen niin väsynyt, että sammuin olkkarin patjalle jo ennen klo 20.00:aa. Sen jälkeen tuli kolmas herätys mikroaallottamalla jalkoväliä, genitaaleja. Piti äsken lähteä pois.

      Kun en muista olenko elekronisesta raiskailustani kirjoittanut tälle palstalle , niin käykää lukemassa linkistä, loppupuolelta.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13794931/sateilytys-on-rikos-ihmisyytta-vastaan

      • ymmyrkäiset.rikolliset

        Nyt jo raiskaukseen. Mitähän seuraavaksi. Jäämme jännityksellä odottamaan.


      • iljetykset

        Siis kaikki kolme erätystä mikroaallottomalla jalkoväliä. Todennäköisimmin hellaristalkkeri.
        En yhtään odota jännityksellä. Mieluummin nukkuisin.


      • sellaisia.olette

        Lukekaa viestit pvm:ltä 5.6.16, 6.6.16, 7..16, 8.6.16, 29.6.16 ja 3.7.16.
        Itse epäilin, että tuli B-talon päätyasunnosta. -Kun parvekkeet muovitettiin ,sain muutaman päivän olla ihan rauhassa. Eilen ylhäältä, tänään vielä kysymysmerkki.

        Liikenne tuossa vilkastui äsken, jos jatkuukin liikennevalvottamisena.


      • kaikkea_vaan
        sellaisia.olette kirjoitti:

        Lukekaa viestit pvm:ltä 5.6.16, 6.6.16, 7..16, 8.6.16, 29.6.16 ja 3.7.16.
        Itse epäilin, että tuli B-talon päätyasunnosta. -Kun parvekkeet muovitettiin ,sain muutaman päivän olla ihan rauhassa. Eilen ylhäältä, tänään vielä kysymysmerkki.

        Liikenne tuossa vilkastui äsken, jos jatkuukin liikennevalvottamisena.

        Hyvää yötä ja kauniita unia.


    • ihmettelenpä.tätä.hommaa

      Olipa jännityskertomus. Luin ensimmäisen kerran, koska seuraan vain tuoreimpia keskusteluja. Tuli mieleen se kun yli kymmenen vuotta sitten yläkertanaapuri häiritsi kovilla ilmanvaihtoäänillä joka yö, tosin vain nelisen kuukautta, sillä siinä talossa isännöitsijä hoiti hommansa, toisin kuin tässä. Sinä aikana hermostuin kerran ja panin radion päälle makuuhuoneeseen koko yöksi ja nukuin olkkarissa. Seuraavana päivämä oli poliisilla asiaa minulle, joka yö häiriköiville naapureille ei milloinkaan. Olin aivan unohtanut asian. Nyt viime vuosina kun on ollut rajua jokaöistä häirintää nykyisessä asunnossa yläkertahäiriköiden taholta, poliisi on ollut aktiivisesti minun kimppussani, samoin isännöitsijä, mielenterveyskortilla kumpikin. Poliisi ei puutu jatkuvaan häirintään, mutta sehän on jo nyt tullutkin selväksi, että suosii ainakin "hullujen" häirintää ja stalkkaa itsekin aktiivisesti. Sehän on poliisilta paitsi umpihullua myös rikollista. Olisiko niin että gang stalking -rikolliset olisivat aktiivisesti hakeutuneet töihin poliisiin ja heitä ei oikein vielä oikein osata kaitaa tietä kulkevien toimesta tunnistaa?

      • oletko.tekovertainen

        Mene lukemaan Yhteiskuntaforumilta Laki ja rikospalstaa, kyllä siellä poliisit tunnetaan.

        Huh, helpotus.Kun näin viestin, ajattelin:huh.huh.joku ei taas voi uskoa.

        Olen ajatellut, että jos saisin haamukirjoittajan, voisin antaa kokemukseni jo vuosien ajalta aiheeksi.

        Toisaalta.USA:sta on kertynyt jo vaikka kuinka paljon dokumenttia, mutta ei siitä mitään hyötyä ole ollut viranomaisiin päin.


      • ihmetellään.odotellaan

        Tämä nimim. ihmettelenpä tätä hommaa, on tietenkin stalkkeri. Kulkee perässäni tuolla muissakin ketjuissa. - Ihmettelenpä, mikä juoni nyt on kyseessä.


    • ei.sadistit.lopeta

      Tuliskohan mikroaaltoa lattia alta. Heikko voimakkuus vielä, mutta tulee kuitenkin. Kattilankansitestikin sinne alakertaan osoittelee.

      • seuraillaan

        N.klo 23.45 ja n.klo 02.45 tuli mikroaaltoääniherätys. Sellainen kova ihmisääntä ja puhemelodiaa muistuttava kova mörähdys. suoraan korvaan.


    • SuoraTotuus

      KERRAN NÄINKIN PÄIN.(Minä aiheutin häiriötä.)

      Turvalukossani ulkoapäin avatessa on avaimen viimeinen kierros on ollut hankala jo muutaman päivän. Tänä aamuna ennen klo kuutta, kun palasin lätäkköreissulta en saanut auki. Varmaan kymmeniä kertoja yritin. Naapurinisäntä lähti töihin. Sanoin hänelle että kyllä on kiva jäädä lukkojen taakse tähän aikaan aamusta. Lopulta onnistui. Tarkistelun tulos:avaimessa vika. Ylin sakara toiselta puolen vähän vääntynyt. Oli kotona käyttämätön avain. Se toimii moitteettomasti.

      Pyytelisin anteeksi, mutta EN. Seuraavasta syystä. Kun.klo 9.00 lähdin liikkeelle ja menin talon eteen pysäköidyn autoni luokse, ohi ajoi HITAASTI lukkoliikkeen auto, jonka kyljessä mainoskuvassa oli samannäköinen avain.

      Se ei riittänyt.Juuri kun peruutin autoa ajotielle ja rupesin kääntään nokkaa, niin vastassa oli POLIISIMAIJA.

      MIELENTERVEYSTYÖRYHMÄLLE TIEDOKSI. Minun päässäni ei ole vikaa tässä asiassa, ihan oli vika avaimessa. (On edelleen tallessa.)
      Ja elektroninen häirintä on ihan tosiasia. Jos sitä alatte kiistämään, todellisuudentajunne pettää ja yleissivistyksenne on huono. -( Voi olla, että on edellytys siihen, että teette työtänne nykyisen psykiatrian vallitessa.)

    • gang.stalking

      Kyllä se herätysliike on tänä yönäkin toiminut. Tehty vain niin etteivät muut siitä juurikaan kärsi. Mutta minä herään,huomaan ja tajuan kyllä.

      On ne minun salkkerit mahtavia. Kun ihan satoja tyyppejä yhtä vastaan saavat tällaista aikaiseksi.

      • 747473u

        Sitä saa mitä tilaa.🤗


    • haistakaa.paska

      Just äsken minulle yritettiin tulla sisälle. Satuin olemaan hereillä. Avainta kierrettiin vimmatusti edestakaisin. Katsoin ovisilmästä ja huusin, ketkäs perkeleet sisälle yrittää. Oli vaaleampi tanakka mies ja kaidempi nainen, jolla tummahkot puolipitkät hiukset. Mies tuijotteli ovea ja alkoi kirjoittaan teksitiviestiä tai numeroa.
      -yritettiinkö sisälle pahoissa aikeissa?
      - kosto kun kerran minä kiersin avainta klo 6, niin täytyyhän minun ovella avainta kiertää klo 4.
      -ja millä avaimella tulivat ulko-ovesta?
      - katsoin ikkunasta, poistuivat B-talon edestä nurmikkoa myöten että hellareita joka tapauksessa

    • LapinSOMALI
      • yksi.tuhottava

        Ihan pelkkä puhdistus ei riitä. On narsisteja/sosio/psykopaatteja , jotka ovat addiktoituneet vainoon. Pitää tuhota kiduttamalla, että saavat päivittäisen annoksensa.


    • LapinSOMALI

      Surullista. Kuinka montaa kidutetaan näin?

      • yksi.kidutettu

        Lukemattomia ympäri maailman.
        Ja se tarkoittaa, että kiduttajia on vielä paljon enemmän.

        (Uutisissa on juuri ollut, että sijoituslapsille aletaan maksaa korvauksia kokemastaan kaltoin kohtelusta. Että kyllä sadisisteja on ollut ennenkin. Ja tulee olemaan.)


    • semmoisia.olette

      Olen suunnitellut julkistavani tietoa useastakin eri asiasta, mutta kun en millään viitsisi käyttää aikaa gs-juttuihin.

      Tähän ketjuun kopioisin tai antaisin linkkejä ainakin valvomisen/valvottamisen seurauksista ihmiselle. Miten sitä on käytetty kidutuskeinona ympäri maailman. -Minua ei sentään ole pakotettu seisoaltaan valvomaan.

      (Toisaalta siinä olisi riskinsä: stalkkerit voisivat huomata, että sillähän on vielä pahemmat vaikutukset kuin tiesivätkään.)

    • voihanperkele

      Piti mennä nukkumaan, mut eihän tästä tule mitään. Pommitus jatkuu...

      • haistakaa.paska

        Jaha, stalkkeri on iskenyt tähänkin ketjuun. Yksi stalkkauksen muotohan on esiintyä uhrin nimissä. Pahimmoillaam tuolla virallisissa kuvioissa.-Sitähän tekevät muutkin rikollismieliset, mutta niihan useita muitakin stalkkauksen keinoja käytetään.

        JULKISIVUN KIILLOTTAMINEN tai luultavasti joku muukin on nimenä sille, mitä nyt on ruvettu tekemään tässä talossa ja vähän muuallakin: HYVIN KOHTELIAS KÄYTÖS TAI TÄSSÄ TALOSSA TEKOYSTÄVÄLLINEN TERVEHTIMINEN. Tupataan väkisin tervehtimään. - Mietin tässä mitä vastaisi: haistakaa paska stalkkerit vai ,että rupesipa oksettamaan.

        PSYKOPAATIT KIILLOTTAA JULKISIVUA JA KÄYTTÄYTYY LIEHAKOIVAN KOHTELIAASTI.Niin vainopsykopaattipomokin.


    • hoopee.stalkkerit

      KIrjoitin lapun ja laitoin oveeni. Siitä kaikki näkevät. "En tervehdi tämän talon asukkaita. Hoopee."

      Jos ei lopu tähän, kirjoitan kunnon analyysin. Että mistä on kyse ja mimmoisia ovat.

      • Holaholahola

        Kirjoita toki ja hoopee näin etukäteen myös. Bongasin lapun ovellasi. Mahtaa ottaa koville elämä jos tervehtimisestä tulee tuollainen olo. Jatkan iloisesti tervehtimistä.


      • saastaa.olette

        Niin kyllähän stalkkerit vainoaan jatkaa, ei se lopu niin kauan kuin elän. Ja eihän stalkkerit ja hellarit muutenkaan tunne mitään rajoja.
        Onhan tällainen huomiota herättävä pakkotervehtiminen varmaan laumasieluille ihan kivaa porukkakiusaamista. Tapahtuu takaapäin,sitten työnnetään naamaa kohti ja tuijotetaan, jne.Se on niin kuin räkäsesti nauramista. Ja minun pitäisi muka vastata.

        Jos tavalliselle ihmiselle sanoisi, ettei halua tämän tervehtivän,lopettaisi heti.

        HAISTAKAA SIIS PASKA ILJETYKSET, JOITA EN VOI MUUTA KUIN HALVEKSIA SYDÄMENI POHJASTA ihan kaiken sen takia, mitä olette tehneet.


      • aivopesty.ääliöt

        Kun teikäläisillä ei ole mitään tajua, miten tavalliset ihmiset käyttäytyy, niin ei kukaan tervehdi väkisin, jos joku on ilmoittanut, ettei halua tervehdittävän. -Itse asiassa, jos tervehdyksen kohde ei pariin kertaan vastaa, lopettaa jo siihen.


      • semmoinen.stalkkaus

        Vielä SELKOSUOMEKSI: tämä "tervehtiminen" vastaa lähinnä yllätyshökkäystä takaapäin ja sitten päin naamaa räkästä nauramista.

        Mutta jos psykopaattipomo on käskenyt jatkaa, eihän zombit voi tehdä muuta kuin jatkaa. Ymmärrän kyllä, jos pakko jatkaa. Vaikka ei hyväksykään.


      • täytyy.tehdä.kaikille

        Tuli jo seliseli: olen tottunut tervehtimään samassa talossa asuvia, sen takia vaan mä tervehdin jatkossakin. Haistattelin paskaa sen verran voimallisesti, ettei ainakaan tavis enää tavan vuoksi tervehtisi.


    • terkkuja.naapurillekin

      Ihan olisi varsinaista herätysliikeasiaakin. Entistä aikataulusta, entisin keinoin herättämistä, yhtä helvetin grillausta.

    • JatkossaAjankohtia

      YHTEENVETO UNIHÄIRINNÄSTÄ AJALLA KESÄKUU 2015 - ELOKUU 2016

      Perustuu etupäässä tähän ketjuun, mutta myös muihin ketjuihin kirjoittamiini viesteihin aiheesta ja omiin muistiinpanoihini.

      Tämän ketjun tueksi avasin gang stalking Riihimäellä -ketjun. Sinä oli lisätietoa tässä ketujssa esiintyviin aiheisiin. Se on poistettu.

      Heätysliike -ketjun avasin vasta syyskuussa ja siksi kolme kk.on kirjoitettu jälkeenpäin. Henkilökohtaisa muistiinanoja olen tehnyt heinäkuun 2015 alusta alkaen.

      UNIHÄIRINTÄ ON TAVALLISIMPIA GANG STALKING VAINON MUOTOJA.

      Samoin siihen liittyvä meluhäirintä (laaja-alaista, monimuotoista muissakin yhteyksissä). Myös valvottamisessa käytetty elektroninen häirintä on ihan oman vainonlajinsa.

      Kaikki muu gang stalking jatkui entiseen tapaan, myös unihäirintään yhdistettynä sen tuhojen voimistamiseksi.

      Unihäirintään käytettiin sekä reaaliaikaista ihmisten aikaan saamaa meteliä , että ajan myötä lisääntyvässä määrin elektronista häirintää, välillä suurelta osin tietokoneohjelman avulla toimivaa automaattista häirintää.

      Heinäkuussa 2015 aloin pitää yöpäiväkirjaa herätyksistä: klo , mikä herätti, oma sijainti, mistä suunnasta vaikutti tulleen. Tämä antoi pohjaa johtopäätösten tekemisessä. Kyseessä oli suunniteltu häirintä, ei satunnaiset. luonnolliset heräämiset.

      Mikroaallotusta käytettiin monipuolisesti monin tavoin.
      - Häiriöääniä eri tekniikoin.
      - Fyysisten reaktioiden tuottamista
      - Erityisalueena genitaalialue niin naisilla kuin miehilläkin

      Gang stalkingissa sekä varsinkin helluntailahkossa käytössä olevaa ehdollistamsta käytettiin myös paljon.

      Ulkopuolisen antama tieto ultraäänen häiriökäytöstä selitti sirisevän" tinnituksen", jota esiintyi myös päivällä kotona.

      Mikroaallotusta tuli joka suunnasta. Asuntoni oli kuin mikroaaltouuni, ei katvealueita.


      KOKO AJAN NÄKYVISSÄ

      Johtopäätöksenä päädyin siihen, että niitä minuun kohdistettuja häirintöjä ei ole ollut mahdollista tehdä ilman, että on tiedetty tarkalleen, missä kohtaa olen. Vaatetus/peitot eivät ole näköeste. Tarkkuus on neulanpääluokkaa. Nähdään ovatko silmät kiinni/auki ja kiinni ollessa, milloin nukahtaa.
      Mahdollisesti fysiologisia tiloja voidaan tarkistaa: syke, verenpaine,ym.

      KYSYMYS: kuinka moni voi seurata, vaikka älykännykän näytöltä.


      TARKKA SEURANTA MUUTENKIN.

      Uhrin tilaa seurataan tarkkaan. Minut on usein uuvutettu useita kertoja äärirajoille. Jos olisi valvotettu vielä yksi yö, olisin saattanut romahtaa totaalisesti, elämänlanka katketa. -Olisi menetetty paljon esityötä vaatinut uhri. -Siksi annettiin nukkua rauhassa yksi yö. - Ja taas voitiin jatkaa kidutusta.


      VALVOTTAMISEN LYHYEN JA PITKÄN AJAN SEURAUKSET

      - Yleinen tieo on, että yhden yön valvomisen jälkeen tila vastaa lievää humalaa.

      - Viikkojen/kuukausien univajeen seurauksista on tutkimustietoa.

      - Niin myös vuosien pahan univajeen aiheuttamista kielteisistä vaikutuksista terveyteen. (Netistä löytyy.)


      GANG STALKINGIN TAVOITE ON TUHOTA IHMINEN FYYSISESTI JA PSYYKKISESTI.
      Unihäirintä sopii hyvin tähän tarkoituksen.

      • kysymyksiä.teen

        "MERKKIPAALUJA" UNIHÄIRINNÄN AJALTA

        1. Alkoi kesäkuussa 2015 häiritsevällä liikennemelulla. Loppui heinäkuun alussa, kun ikkunassa näyttäydyin mukana olleelle poliisimaijalle.

        2. Tämän jälkeen 6.7.2015 makuuhuoneen seinän takaa aiheutettiin melua (kuin nuijalla seinään hakkaamista, jne). Vaikutti sille, että tulee jatkumaan. Seuraavana pnä ostin patjan olohuoneen lattialle. Siinä nukun edelleen enimmäkseen.

        3. Tilanne ajettiin pahaksi. Valvotettiin rankasti, päivisinkin melua niin, ettei ollut mahdollista levätä. Paljon muuta stressiä. Viikon ajan myrkytettiin autossa eväänä olleet Marie-keksit, joita aamuisin Aulanko-reissulla söin. Viimeisenä pnä, tiistaina, suurin annos. Kiviä ikkunaan, sun muuta provokaatiota.
        -Pilalle menneen yön jälkeen aamulla itsesuojeluosasto "puhui ääneen": voimasi loppuvat kohta, nyt on pakko tehdä jotakin.
        -Kun sitten rättiväsyneenä tein,hellarit panivat suunnitelmansa toimeen. -Siitä varmaan on kerrottu ketjuissa.

        4.Alapuolellani on liiketila. Huhtikuussa 2015 siihen tuli firma. Kun en huomannut muuta toimintaa, kuin itseeni kohdistuvan häirinnän, otin netistä selvää. Paljastin peitefirmaksi. - 18.9.2015 tyhjennetyn liiketilan ikkunassa oli vuokrattavana-lappu.

        5. Joskus (pvm.jossakin) siihen tuli restaurointimaalausfirman sivupiste. Varsinainen, ihan oikea firma, oli Espoossa. -Ei merkkejä maalaustoiminnasta liiketilan osalta. -Sisustus enemmän rentoutus- musiikinkuuntelutila.
        Käytännössä siltä alkoi suunnitelmallinen e-häirintävehkeiden asentelu ja e-häirintä. - Kun firma joskus keväällä/kesällä lähti pois (pvm.jossakin), sen huomasi. Suui osa häirinnästä loppui. Alapuolelta enää joskus open häkkikomerosta. -Yllättävää oli, että sen huomasi päivälläkin.Tuli oudon hiljasta ja aivan kuin ilma olisi seisonut paikallaan.

        6. E-raiskailu B-talosta käsin ilm.alkoi tämän jälkeen. Se oli pahimmillaan kesäkuussa 2016.

        Jos tuntuu tarpeelliselle,kirjoittelen päivämääriä joskus myöhemmin.


      • rikolliset.pervot

        Seuraavia lainkohtia rikotaan/on rikottu.

        RIKOSLAKI

        21 LUKU
        Henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset
        5 §

        24 LUKU
        Yksityisyyden suoja
        1 §
        2.

        6 §



        PERUTUSLAKI

        perusoikeudet
        10 §


    • mitenkähän.käy

      Univajeen seurauksista

      lyhyesti:
      Wikipedia Univelka

      1.terveyshaitta
      1.1 suorituskyvyn lasku
      1.2 uhka immuunijärjestelmälle
      1.3 neurolgiset ongelmat

      2. unen merkitys hyvinvoinnille




      pitkän kaavan mukaan:

      Unettomuuden 7 vakavaa seurausta

      jos ei linkki toimi, googlaa otsikolla

      http://askelterveyteen.com/unettomuuden-7-vakavaa-seurausta

      • kerrankin.onnistui

        Toimii se, hip.hurraa.


    • muistakaatämä

      Täytyy vssiin nostaa tämä ylös. Ja muistuttaa:
      - olen biologiselta rytmiltäni iltauninen.Siinä kahdeksan jälkeen alan rauottua ja kymmeneltä vetäisin sikeitä, jos olisi mahdollista.
      - heräisin viiden kuuden aikoihin
      - en juuri inahtaisi yön aikana
      - se, että nyt on ihan toisin, ei ole minun syytäni, syyttäkää vainoajia

    • Anonyymi

      Jestas, vielkä uskaltaisi tämän nostaa joululukemiseksi.

    • Anonyymi

      Nostetaan vuoden vaihteen lukemiseksi.

      Jos olisi demareista ketju, nostaisin senkin. Kun kirjoitin sanan demareista, viesti singahti parin välilehden taakse, Sitähän minäkin, että demaristalkkeri Hoolinnan ylläpidossa kyttää ja häiritsee, mutta tämä saattoi tullaa vain koneenkin häirinnästä. Että se siitä palomuurista.

    • Anonyymi

      Kyllä on herätystä piisannut. Eläinrääkkääjien toiveuni tämä.

      • Anonyymi

        jatkunut ja eläimetkin saaneet osansa


    • Anonyymi

      Suosittelen että ne lääkkeet otetaan ajallaan.

      • Anonyymi

        Et kai vihjaa, että psykiatriaa pitäisi käyttää sananvapauden riistämiseen? Toivottavasti sitä ei tapahdu, ainakaan nyky-Suomessa, ja toivottavasti et ole sen alan ihmisiä. Jos olet, suosittelen uudelleenkouluttautumista.


    • Anonyymi

      Nostan tämän kuitenkin esille, vaikka ensin päätin olla tekemättä sitä. On vaara, että trollit tuhoavat tämän.

      Mutta, tässä on teille luettavaa ajalta ennen kuin yöhäirintä muuttui e-häirinnäksi etänä tehtynä.

      Ja ne asukkaat, jotka vielä asuvat riksussa, voivat muistella yhteistä porukka puuhaa sitä "kauheata" kohtaan.

    • Anonyymi

      poistettu yksi viesti, silläkö tämä nostettiin

      aku ankan lukija voisi lukea tätä, on aika tarkkaa tekstiä

      kun 10 vuoden ajalta kertoo lintujen rääkkäämisestä, joutuu tiivistämään rajusti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe