Nimi oveen

Nousevakyky

Meidän faija on ison tilan isäntä. Se ei kehdannut kieltää, kun ilmoitin haluavani autoilijaksi. Täyteltiin siinä parit kaavakkeet, niin saatiin se maatalouden sivuelinkeinoksi. Saatiin sillä pari kanikkaa maksuun. Loput kolme ostettiin kun saatiin takametästä vähän pölliä pinoon. Olen tässä käynyt apsilla leveilemässä ja eläkkeele päässeeltä setämieheltä ostin vanhan rahtaritakin , jotta on katu-uskottavuutta enemmän. Tuli vaan tässä yhtäkkiä mieleen, tietäiskö joku onko ajohommia vapaana täällä Kainuussa. Voin ajaa alkuun vähän halvemmaalla, nostetaan hintaa sitten myöhemmin.

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla_menee_hyvin

Keskityppä luuseri vaan niihin lervo ja kolitsi juttuihisi, muuhun susta raasusta ei ole. Olet kummallisen katkera ja oma epäonnistumisesi on tietenkin kaikkien muiden vika, mutta ei sinun.

• Nousevakyky

Etpä vois paljon vääremmässä olla mmh ... mutta taisin osua arkaan paikkaan sulle, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa jne !

• kieh_kieh
        Nousevakyky kirjoitti:

Etpä vois paljon vääremmässä olla mmh ... mutta taisin osua arkaan paikkaan sulle, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa jne !

Eli "se koira älähti, johon kalikka kalahti"

• rahtikunkku

Aina kannattaa alkuun alottaa vähän halvemmalla, pääsee "sisään" hommiin. Euro/km on nyrkkisääntö täysperähommissa, lähde siitä. Jos homma takkuaa niin laita lisää metsää nurin ja sukulaiset varmasti auttavat noinkin loistavan bisnesidean löytänyttä kaveria. Kuskien palkoista voi myös pihistellä, vanha kunnon punakynä tekee tuntilistoista siedettäviä. Muitakin hyviä neuvoja on mutta en nyt kerkeä luetella.

• näimeilpäin

Kannattais hommata pölliauto. Ois komiaa ajella ne viimeset takametsän tukit sahalle itte. Apsin kautta vielä niin homma on siinä.

• Nousevakyky

Kyllä mää halvemmallakin voisin ajaa. Ja paluut ilmatteeks.

• Pitkällämatkalla
        Nousevakyky kirjoitti:

Kyllä mää halvemmallakin voisin ajaa. Ja paluut ilmatteeks.

Älä ikinä aja ilmaseksi ja hommaa paluukyyti.
        Liian halvalla ajaminen vie toisilta työt ja sulla loppuu takamettistä tukit hyvin äkkiä.
        Tuolla systeemillä saa huonon maineen ja viimesetki hommat loppuu yllättävän pian.
        Ota mieluummin yhteyttä välitysfirmoihin kuten oulussa oulun autokuljetus, kai sielä kainuussakin on semmonen. Sitte vaan käytös kohilleen ja teet hommat hyvin niin kyllä se siitä. Ja ne apsilla kehuskelevat on juuri niitä idiootteja jotka luulevat olevansa jotain vaikka ovat tavallisia duunareita.
        Kuoma-autokuskin hommassa ei ole mitään glamouria.
        Käyn itekki huoltoasemilla syömässä ja kahvilla, mutta en koskaan istu näiden leuhkojen tampioiden pöytiin, meen kauas niistä ja hoidan hommat. Niin saa parhaan kunnioituksen asiakkailta! Toisten kuskien kunnioitusta et tarvi, ne on tyhjäntoimittajia jotka kehuskelee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe